Is dit een miskraam?

08-01-2016 09:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewijzigd
Bel je huisarts en vraag om een bloedonderzoek, hij kan zo de hcg in je bloed meten.

Negatieve testen zijn doorgaans ook negatief.
Ik zou ook de huisarts vragen. Twee miskramen achter elkaar is wel erg toevallig (ben je bewust bezig met zwanger worden of zou het ongepland zijn?) en menstruatie met zoveel pijn en stolsels ineens terwijl je dat eerder niet had lijkt me iets voor een arts.
Als je nog niet eens over tijd bent, is een eventueel vruchtje zo klein dat je het niet kunt horen vallen. Wat er in de wc gevallen is, weet ik verder niet, maar het zal iets anders geweest zijn.

Ben je kort geleden met de pil gestopt?
Klinkt eerder als een heftige(r) menstruatie.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
We zijn niet 'bewust' bezig met zwanger worden, in de zin van rekening houden met eisprong enz. Wel gestopt met de pil (al een jaar) en sinds drie maand hebben we hebben zoiets van we zien wel hoe het loopt.. ik ben dit dan ook totaal niet gewend
Als je negatief getest hebt, nog niet over tijd bent en je menstruatie nu lijkt te starten dan is dit geen miskraam. En een eventueel vruchtje is nu echt nog enorm klein, paar mm maximaal, zoek maar eens op. Je menstruatie kan veranderen met de tijd, blijft niet altijd hetzelfde in duur en zwaarte. Dat lijkt me eigenlijk logischer.
Je menstruatie kan inderdaad veranderen in de loop van de tijd. Maar zomaar vanuit het niets een totaal ander soort menstruatie, en zelfs tussen de menstruaties door ineens stolsels verliezen, lijkt me wel een bezoekje aan de huisarts waard, voor de zekerheid.

Als je afgelopen maand negatief getest hebt (dus het kan geen al langer bestaande zwangerschap zijn geweest) en dan nu een groot stolsel verliezen ruim vóór je NOD, dat kan inderdaad bijna geen miskraam/ vruchtje zijn geweest. Dat zou zoals iemand al zei niet groter dan een sesamzaadje ofzo geweest zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven