Wakker (2016.001)
vrijdag 8 januari 2016 om 11:08
quote:prada schreef op 07 januari 2016 @ 23:44:
Ik ga lekker zondag weer babyknuffelen. Is alweer te lang geleden.
En ik heb zo'n leuke poetsvrouw. Ze was hier gisteren en ze zei, ' volgende week woensdag kom ik heel de middag maar ik kan niet heel de middag werken. Trek wat leuks aan dan trakteer ik je op een lunch voor je verjaardag'
Dat is lief zeg! Ben je volgende week woensdag ook jarig?
Wellicht heb je het hier al gepost, maar hoe is het nog afgelopen met die date laatst waar je 1.5 uur op zat te wachten?
Ik ga lekker zondag weer babyknuffelen. Is alweer te lang geleden.
En ik heb zo'n leuke poetsvrouw. Ze was hier gisteren en ze zei, ' volgende week woensdag kom ik heel de middag maar ik kan niet heel de middag werken. Trek wat leuks aan dan trakteer ik je op een lunch voor je verjaardag'
Dat is lief zeg! Ben je volgende week woensdag ook jarig?
Wellicht heb je het hier al gepost, maar hoe is het nog afgelopen met die date laatst waar je 1.5 uur op zat te wachten?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 8 januari 2016 om 11:11
vrijdag 8 januari 2016 om 11:39
Wat ik nou toch weer hoorde........ in december wordt er altijd in alle supermarkten levensmiddelen ingezameld voor de Voedselbank. De dag voor kerst zouden ze dan een kerstpakket krijgen. De mensen moesten een extra tas meenemen want het was een groot kerstpakket. Zelf had de VB extra mensen ingezet. Maar de kerstpakketten waren er niet, er was zelfs geen verse groente wat nog nooit was voorgevallen. Niemand weet waar de pakketten zijn gebleven. Tegenover de kerk waar de VB zit, zit een opvang voor 500 Syrische mannen. Waarschijnlijk heeft de chauffeur de pakketten verkeerd bezorgd .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 8 januari 2016 om 12:13
Aj, dat zou een pijnlijke fout zijn MV...
Met mijn dochter gaat het goed. Mag begin maart weer gaan werken dus nog ruim de tijd om te genieten van mn verlof!
Opt moment met een voet haar stoeltje aan het wiegen, aan het forummen en tussendoor een visje aan het eten
Maar ze groeit goed en heeft al twee nachten 7 uur achter elkaar geslapen, dus dat is ook heel fijn voor ons
Met mijn dochter gaat het goed. Mag begin maart weer gaan werken dus nog ruim de tijd om te genieten van mn verlof!
Opt moment met een voet haar stoeltje aan het wiegen, aan het forummen en tussendoor een visje aan het eten
Maar ze groeit goed en heeft al twee nachten 7 uur achter elkaar geslapen, dus dat is ook heel fijn voor ons
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 8 januari 2016 om 13:03
quote:prada schreef op 08 januari 2016 @ 12:25:
Kwam er een beetje raar uit, maar hoelang heb je nog verlof. Haha, hoelang moet je nog klinkt een beetje stom.
MV ben je al aan het genieten van je lange weekend? Ga je nog iets doen of iets lekkers koken/bakken?
Lekker genieten Ingelke.
Vanavond heb ik een bakje met van alles erin van een restaurant waar ik ook met kerst heb gegeten maar weet niet wat erin zit. Ik heb verder nog ham die zaterdag op moet dus denk dat ik witlof ga halen met ham en kaas erbij en wat aardappeltjes ofzo. Even kijken. Zondag denk ik wat macaroni ga maken, heb ik lekker ook wat voor volgende week. Hoef ik volgende week niet meer te koken is de bedoeling.
Ik heb erge trek dus denk maar even een tortilla maken, brood nog in de auto vergeten.
Kwam er een beetje raar uit, maar hoelang heb je nog verlof. Haha, hoelang moet je nog klinkt een beetje stom.
MV ben je al aan het genieten van je lange weekend? Ga je nog iets doen of iets lekkers koken/bakken?
Lekker genieten Ingelke.
Vanavond heb ik een bakje met van alles erin van een restaurant waar ik ook met kerst heb gegeten maar weet niet wat erin zit. Ik heb verder nog ham die zaterdag op moet dus denk dat ik witlof ga halen met ham en kaas erbij en wat aardappeltjes ofzo. Even kijken. Zondag denk ik wat macaroni ga maken, heb ik lekker ook wat voor volgende week. Hoef ik volgende week niet meer te koken is de bedoeling.
Ik heb erge trek dus denk maar even een tortilla maken, brood nog in de auto vergeten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 8 januari 2016 om 14:13
vrijdag 8 januari 2016 om 14:20
vrijdag 8 januari 2016 om 18:20
quote:Crazycatlady schreef op 08 januari 2016 @ 14:20:
[...]
Vanvond de verjaardag van één van mijn beste vriendinnen en morgenavond een groot nieuwjaarsfeest bij ons op scouting. Feestweekendje dus Veel champagne is ook geen straf met lekkere hapjes
[...]
Vanvond de verjaardag van één van mijn beste vriendinnen en morgenavond een groot nieuwjaarsfeest bij ons op scouting. Feestweekendje dus Veel champagne is ook geen straf met lekkere hapjes
vrijdag 8 januari 2016 om 18:48
quote:Zelatrice schreef op 08 januari 2016 @ 18:41:
Chinees gehaald, jullie schuld.
Naar wie kan ik de rekening sturen ; -) ?
Naar Marjo, die kwam met de Chinees, wij hadden wat anders
Wat had je besteld bij de Chinees?
Chinees gehaald, jullie schuld.
Naar wie kan ik de rekening sturen ; -) ?
Naar Marjo, die kwam met de Chinees, wij hadden wat anders
Wat had je besteld bij de Chinees?
vrijdag 8 januari 2016 om 20:13
vrijdag 8 januari 2016 om 20:48
quote:Marjo41 schreef op 08 januari 2016 @ 20:13:
Burpp, het restant chinees was nog heerlijk.
Lekkere chinese tomatensoep erbij gemaakt met een berg kipfilet erin.
Nou heb ik daarvan weer een volle pan over
Ik ben maar een arme sloeber Zelatrice dus die rekening mag je lekker zelf betalen hahaDie soep zal ook lekker morgen smaken met stokbrood en smeerseltjes. Of stokbrood en een pasta.
Ik ben maar een arme sloeber Zelatrice dus die rekening mag je lekker zelf betalen hahaDie soep zal ook lekker morgen smaken met stokbrood en smeerseltjes. Of stokbrood en een pasta.
vrijdag 8 januari 2016 om 20:54
Ik ben maar een arme sloeber Zelatrice dus die rekening mag je lekker zelf betalen haha
nou ja zeg...
Ja dat doe ik ook altijd, invriezen.
Ik ben maar een arme sloeber Zelatrice dus die rekening mag je lekker zelf betalen haha
nou ja zeg...
Ja dat doe ik ook altijd, invriezen.
vrijdag 8 januari 2016 om 20:57
quote:Marjo41 schreef op 08 januari 2016 @ 20:51:
[...]
En dan houd ik weer pasta over voor zondag
Nee je kan een een deel van de pasta, bijv die wokkeldingen, al deels door de soep doen en met basilicum en dan een klein beetje pasta maken. En koude/lauwe pasta is de dag erna als lunch ook lekker.
of pasta weglaten en op zaterdag lekker stokbroodjes met iets lekkers erop bij de soep doen. Koop je er 1 lekker klein toetje bij.
[...]
En dan houd ik weer pasta over voor zondag
Nee je kan een een deel van de pasta, bijv die wokkeldingen, al deels door de soep doen en met basilicum en dan een klein beetje pasta maken. En koude/lauwe pasta is de dag erna als lunch ook lekker.
of pasta weglaten en op zaterdag lekker stokbroodjes met iets lekkers erop bij de soep doen. Koop je er 1 lekker klein toetje bij.
vrijdag 8 januari 2016 om 21:18
Ik ben maar een arme sloeber Zelatrice dus die rekening mag je lekker zelf betalen hahaHaha moet je morgen weer Chinees halen voor bij de soep
Ik ben maar een arme sloeber Zelatrice dus die rekening mag je lekker zelf betalen hahaHaha moet je morgen weer Chinees halen voor bij de soep
vrijdag 8 januari 2016 om 22:00
Of de resten van mij komen halen, best briljant bedacht van mij vind ik, is economisch zeer verantwoord...
(bij die laatste woorden krijg ik een enorm binnenpretje, jaren terug toen zus en ik nog thuis woonden.. zusje zat een nagelvijl te vermoorden/in stukken te breken, vervolgens zei ze heel droog dat dat economisch zeer verantwoord was )
Verder... me quiero morto... una poco.. creo...
(bij die laatste woorden krijg ik een enorm binnenpretje, jaren terug toen zus en ik nog thuis woonden.. zusje zat een nagelvijl te vermoorden/in stukken te breken, vervolgens zei ze heel droog dat dat economisch zeer verantwoord was )
Verder... me quiero morto... una poco.. creo...