Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Goedemorgen allemaal.

Weekend
Alle reacties Link kopieren
Oh lekker Limone, weekend. Eindelijk!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 januari 2016 @ 11:01:

Oh lekker Limone, weekend. Eindelijk!

Jaaa en ik kan weer veilig fietsen. Straks maar flink boodschappen doen want alles is op.

Jullie nog plannen dit weekend?
quote:gardalimone schreef op 09 januari 2016 @ 11:26:

[...]

Jaaa en ik kan weer veilig fietsen. Straks maar flink boodschappen doen want alles is op.

Jullie nog plannen dit weekend?Schoonmaken
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 januari 2016 @ 11:31:

[...]

Schoonmaken Het hele weekend?
quote:gardalimone schreef op 09 januari 2016 @ 11:45:

[...]

Het hele weekend? Nee hoor, maar niets leuks op de planning. En de halve dag is vandaag al weer om, lag pas om half 3 in bed.
Zit nog steeds aan de koffie. Behalve boodschappen doen verder ook niks op de planning.

Morgen Indische hachee maken. Nu al zin in
Ik eet bij Gardaenz morgen ...

Verder net thuis, even lekker gezongen net,

merk dat ik ff een beetje dipperig aan het worden ben...

Ff kijken hoe ik daar misbruik vab kan maken in de zin van joggingbroek-serietje-potjetheemetveelchoco-enz

(Mmm ff naar buiten is vast zinvoller maar geen zin...)
quote:gardalimone schreef op 09 januari 2016 @ 12:19:

Zit nog steeds aan de koffie. Behalve boodschappen doen verder ook niks op de planning.

Morgen Indische hachee maken. Nu al zin in Ohhh wat lekker hache zeg!
Was even naar de supermarkt. Een grote zak Vlaamse frieten die in de oven konden was maar 1 euro. En ik zag verrukkelijke Mac saus staan. Beide al in mijn mandje gedaan.

Bij de kassa aangekomen toch maar weer terug gelegd in de vriezer .

Heb er nog spijt van, gelukkig is die supermarkt nu dicht .
volgende x gewoon meenemen... yolo
quote:Zelatrice schreef op 09 januari 2016 @ 22:06:

volgende x gewoon meenemen... yolo Nee beter om het gewoon niet in mijn winkelmandje te doen, is echt een beter plan
Er is volgens mij niets op tv. Zie een paar wulpse chicky`s bij npo 3, is dat k3?

Zo grappig, ik googelde op afbeelding `goedemorgen kitten` en zag een foto van Bo Ghi toen hij nog klein was ertussen staan.

Goedemorgen...
He Anne. Ga jij nog schaatsen kijken vandaag?
Goed dat je het zegt Mleen!

Schaatsen volg ik wel maar vergeet belangrijke wedstrijden af en toe.
quote:AnneRoos74 schreef op 10 januari 2016 @ 12:52:

Goed dat je het zegt Mleen!

Schaatsen volg ik wel maar vergeet belangrijke wedstrijden af en toe.Zou ik nu maar je tv aanzetten! Npo1
Daglicht was inderdaad wel de moeite waard

Iemand nog soortgelijke suggesties? Misschien pas in het weekend tijd ervoor...
quote:Watervrouw2 schreef op 10 januari 2016 @ 20:40:

Daglicht was inderdaad wel de moeite waard

Iemand nog soortgelijke suggesties? Misschien pas in het weekend tijd ervoor...

Ja echt de moeite he!

Wat ik kijk en de moeite waard vind qua docu schrijf ik altijd op het topic Indrukwekkende docu.

Qua serie zeg ik, Penoza, zijn een paar series van, super super super goed, echt de beste serie ooit.
Ik heb ooit Flikken gevolgd, maar denk niet dat daar complete seizoenen van online staan... Geloof dat ik een paar NPO-programma's volg op facebook, zal daar de kijktips eens van opslaan..
Oww trouwens, vrijdag is Luther begonnen op ned. 3 .

Dat is wat mij betreft without a doubt de beste en leukste politie-serie ever. Ik ben het gelukkigste meisje op aarde... .

(Idris Elba is echt een topacteur... die speelt Luther niet, hij is het gewoon haha..)

Flikken Maastricht vind ik ook top, afgelopen vrijdag is flikken Rotterdam begonnen, dat vond ik niet zo eerlijk gezegd.

Filmtip heb ik wel als je van comedy houdt, was vandaag naar Bon Bini Holland... hylarische film...
quote:Zelatrice schreef op 10 januari 2016 @ 21:58:

Filmtip heb ik wel als je van comedy houdt, was vandaag naar Bon Bini Holland... hylarische film... Ben je echt een groot fan van die knakker van je avatar?
quote:Zelatrice schreef op 10 januari 2016 @ 21:58:

Oww trouwens, vrijdag is Luther begonnen op ned. 3 .

Dat is wat mij betreft without a doubt de beste en leukste politie-serie ever. Ik ben het gelukkigste meisje op aarde... .

(Idris Elba is echt een topacteur... die speelt Luther niet, hij is het gewoon haha..)

Flikken Maastricht vind ik ook top, afgelopen vrijdag is flikken Rotterdam begonnen, dat vond ik niet zo eerlijk gezegd.

Filmtip heb ik wel als je van comedy houdt, was vandaag naar Bon Bini Holland... hylarische film... Voor Flikken Rotterdam hebben ze afgelopen week opnames gemaakt in mijn stamkroeg en op ons politiebureau, moet het dus in ieder geval één keer kijken
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven