STEMTOPIC Vivawoord 2015

01-01-2016 12:42 139 berichten
stem hier op het vivawoord van 2015!

Stemmen kon tot 10 januari 2016

nominatietopic 2015 KLIK

154 stemmen in totaal.

PIEMELFRIEMEL

14%

HANDIJSJE

12%

QUANSIE

10%

Welk woord wordt het vivawoord van 2015:

Totaal aantal stemmen: 157

Wit poeder. Geen stemmen
Bermuda Geen stemmen
Fritatta's (1%)
Hutspot. Geen stemmen
Slotje. (1%)
TO. Geen stemmen
Smoezenlijst. (3%)
Kleuterverlenging. Geen stemmen
Grammar Nazi. (1%)
Kinderverdelger (1%)
Arseen Geen stemmen
Opvoedondersteuning. Geen stemmen
Halftamme kaasvlinder (8%)
Sneuleuter (2%)
goeroe (6%)
taalpolitiekritiek Geen stemmen
piemelfriemel (14%)
kitleren (3%)
Jankfest 2015 (3%)
fictief hongeroedeem (1%)
Handijsje (12%)
sibling (1%)
toetsenbordcheerleader (4%)
up (1%)
tvp (8%)
Pindabeer (Pumps_Italiaans) (1%)
spaargel Geen stemmen
Gele helm (1%)
Bomenfittie (1%)
Roeptoeter Geen stemmen
Viva Battle Geen stemmen
kanaalvuller (2%)
Zure (vis)gleuf (2%)
Noorse bostroll (3%)
quansie (10%)
prélatie (4%)
touchy feely (8%)
kanaalvuller Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren
En het is toch wat 'wij' ervan maken? Als je wilt dat het verandert, moet je zelf met woorden komen die forumbreed gedragen worden, en vaak gebruikt worden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 09 januari 2016 @ 13:28:

Doe nog even een paar handijsjes!!Gedaan. Ik heb een nieuw account, dus ik kon nog een keer stemmen .
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 januari 2016 @ 15:33:

[...]

Gedaan. Ik heb een nieuw account, dus ik kon nog een keer stemmen .Nou ja!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 09 januari 2016 @ 15:24:

En het is toch wat 'wij' ervan maken? Als je wilt dat het verandert, moet jezelf met woorden komen die forumbreed gedragen worden, en vaak gebruikt worden.

Ja als je `up, slotje, TO, tvp ` en nog een paar hét woord van 2015 vindt, dan moet je wel heel kort op Viva komen lijkt mij.

Dan zou ik uit de afgelopen tig jaren wel heel veel leuke woorden kunnen aandragen idd voor 2016, als die allemaal meegenomen worden dan hebben we eind dit jaar wel een leuke lijst.

Dacht dat het de bedoeling was om leuke unieke woorden te nomineren van dat jaar, goed dat ik het weet dat het ook woorden uit andere jaren mogen zijn!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV, heb je al gestemd? Goeroe is uniek!
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 januari 2016 @ 15:39:

[...]

Ja als je `up, slotje, TO, tvp ` en nog een paar hét woord van 2015 vindt, dan moet je wel heel kort op Viva komen lijkt mij.

Dan zou ik uit de afgelopen tig jaren wel heel veel leuke woorden kunnen aandragen idd voor 2016, als die allemaal meegenomen worden dan hebben we eind dit jaar wel een leuke lijst.

Dacht dat het de bedoeling was om leuke unieke woorden te nomineren van dat jaar, goed dat ik het weet dat het ook woorden uit andere jaren mogen zijn!Up was een grapje, omdat TO dat zo vaak riep in het nominatietopic.
quote:doornroosje9 schreef op 09 januari 2016 @ 15:42:

MV, heb je al gestemd? Goeroe is uniek! Ik heb wel een heleboel nicks die ik ooit heb aangemaakt maar nog nooit heb gebruikt , maar ook geen idee meer met wat voor wachtwoord. Vroeger moest je als je bijv. een Puppet wilde gebruiken er toestemming voor vragen bij de toenmalige Angels. Meestal was het leuke moment al voorbij voordat je toestemming had (is wel eens voorgevallen dat er een paar dagen overheen gingen) dus heb vele nicks doelloos uiteindelijk voor niets geopend. Heb denk ik nog wel Gerda uit het topic van Yolanthe die haar handdoeken miste hahahahah, was volgens mij het topic van MissChicken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 januari 2016 @ 15:53:

[...]

Up was een grapje, omdat TO dat zo vaak riep in het nominatietopic.Oh
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 januari 2016 @ 15:54:

[...]

Ik heb wel een heleboel nicks die ik ooit heb aangemaakt maar nog nooit heb gebruikt , maar ook geen idee meer met wat voor wachtwoord. Vroeger moest je als je bijv. een Puppet wilde gebruiken er toestemming voor vragen bij de toenmalige Angels. Meestal was het leuke moment al voorbij voordat je toestemming had (is wel eens voorgevallen dat er een paar dagen overheen gingen) dus heb vele nicks doelloos uiteindelijk voor niets geopend. Heb denk ik nog wel Gerda uit het topic van Yolanthe die haar handdoeken miste hahahahah, was volgens mij het topic van MissChicken.

Ik zeg, proberen!

Handijsje en piemelfriemel zijn stomme woorden.
Handijsje is altijd nog beter dan piemelfriemel. Het stadium dat ik in mijn broek pieste van het lachen omdat iemand piemel zei ben ik intussen echt wel ontgroeid hoor.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 januari 2016 @ 15:59:

Handijsje is altijd nog beter dan piemelfriemel. Het stadium dat ik in mijn broek pieste van het lachen omdat iemand piemel zei ben ik intussen echt wel ontgroeid hoor.Daar ben ik het mee eens.
quote:doornroosje9 schreef op 09 januari 2016 @ 16:02:

[...]

Daar ben ik het mee eens.Fijn. Dus als iedereen nou nog even een paar extra accountjes aanmaakt en op handijsje stemt is dat probleem ook weer opgelost.
quote:doornroosje9 schreef op 09 januari 2016 @ 15:57:

[...]

Ik zeg, proberen!

Weet je wel wat er voor dubbelnicken in 1 topic staat?
quote:doornroosje9 schreef op 09 januari 2016 @ 16:02:

[...]

Daar ben ik het mee eens.Ook mee eens.
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 januari 2016 @ 16:07:

[...]

[afbeelding]

Weet je wel wat er voor dubbelnicken in 1 topic staat? Ik zal het niet verklappen hoor.
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 januari 2016 @ 16:07:

[...]

[afbeelding]

Weet je wel wat er voor dubbelnicken in 1 topic staat? Nou ja, als je dan zo'n schijterd bent moet je eerst maar anonimizeuren, dan mag het wel
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 januari 2016 @ 16:21:

[...]

Nou ja, als je dan zo'n schijterd bent moet je eerst maar anonimizeuren, dan mag het wel

Ach ja, schijterT als nieuwe nick nemen?

quote:doornroosje9 schreef op 09 januari 2016 @ 16:14:

[...]

Ik zal het niet verklappen hoor. [afbeelding]Das lief
quote:Nouschi schreef op 09 januari 2016 @ 15:23:

Maar het kan toch dat je een jaar het woord niet bent tegengekomen? Als jij niet op seks komt, heb je dat woord gemist blijkbaar. Hele volksstammen die er wel komen, en het wel hebben meegekregen denk ik.seks staat niet in de stemlijst
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 januari 2016 @ 17:04:

[...]

seks staat niet in de stemlijstJoh ga piemelfriemelen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 09 januari 2016 @ 17:07:

[...]

Joh ga piemelfriemelen.even een man zoeken
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 januari 2016 @ 17:17:

[...]

even een man zoekenJe kunt ook gewoon je eigen piemel nemen om mee te friemelen he
Och jeetje, kiest de hoogopgeleide doelgroep van Viva echt voor piemelfriemel?

quote:Lady_Voldemort schreef op 09 januari 2016 @ 17:21:

[...]

Je kunt ook gewoon je eigen piemel nemen om mee te friemelen he Die heb ik de hele middag nog niet gezien, hij was aan het vissen
quote:Moiren_ schreef op 09 januari 2016 @ 17:25:

Och jeetje, kiest de hoogopgeleide doelgroep van Viva echt voor piemelfriemel?

135 keer gestemd. LV heeft bekend dat zij er minstens 40 voor haar rekening heeft genomen, de andere 40 zijn van Noessie dus ja dat vertekent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven