Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Welkom Azia.

Ik ben zelf geen buikslaper dus ik heb saar geen last van.

Gisteren een hoop stress en ruzie met een serveerster gehad.

Ik ging "borrelen" met vriendinnen. Dus ik bestel een Radler 0,0.

We bestellen allemaal nog een rondje. Ik nam een slok en ik proefde de alcohol.

Dus ik naar die serveerster, het kon volgens haar niet zoveel kwaad want het was bijna niks.

Nou...

De rest van de avond heb ik me zorgen zitten maken en heeft mijn vriend mij moeten overtuigen dat de baby heus niks over gaat houden van een slokje. Domme trut.
Gatsie ikbenik wat een domme tut zeg! Snap dat je je zorgen maakt hoor maar idd een slokje is vast niet zo erg! Was het verder wel gezellig?
Per aspera ad astra.
Rationeel gezien weet ik dat wel.

Maar gisteren (waarschijnlijk door de hormonen en de reactie van de serveerster ) was ik even van slag.

Het was heel gezellig. Had ze al een weken niet gezien omdat ik zo achterlijk moe was.

Morgen 12 weken hopelijk is het vanaf dan minder.
Ikbenik wat een domme serveerster!! Ik zou de baas erbij hebben gehaald of achteraf nog een mail sturen...puur uit principe! Ze geven een Bob toch ook geen alcohol met de zin, agh er zit niet zoveel in......

Welkom Azia
Dag dames! Het is even stil geweest van mijn kant. Heb de afgelopen twee weken zo enirm veel geslapen en ellendig gevoeld, dat ik hier weinig aan heb gedacht!

Inmiddels een werkende balans gevonden tussen slapen en iets kunnen doen overdag en me daar niet ziekig bij voelen.

Vanaf morgen twee uurtjes per dag weer werken. Beetje rustig aan doen dus.

Op de extreme vermoeidheid na, gaat het eigenlijk gewoon goed. Geen kwaaltjes of gekkigheden. Ook niet zo heel veel meegemaakt in dromenland, dus weinig neiuws onder de zon.

Hier veel gebeurd zie ik! De eersten weten het geslacht al! Wat leuk zeg!

Ik ga vandeweek eea bijlezen en reageren.

Fijne avond!
Balen dat je je zo voelt Snoevie! Knap dat je rustig aan weer gaat werken.

Weeeeet je wat ik me net besefte? Vandaag over precies een half jaar ben ik uitgerekend. Best een raar idee toch?
Per aspera ad astra.
Heeeeee ik heb gespuugd zonder in paniek te raken! Ben trots op mezelf hahaha. En in het reclameblok dus heb ook nog eens niets gemist op tv hahaha! Wilde ik even met jullie delen.
Per aspera ad astra.
Goed van je juf!! Maar nog steeds zo veel last van misselijkheid? Balen zeg!! Bij mij is het gelukkig sinds twee weken over!
Nee eigenlijk helemaal niet meer haha! Alleen t hele weekend wel. Maar ook hoofdpijn en gewoon blegh. Misschien wel gewoon een griepje in plaats van zwangerschapskwaaltjes dat kan natuurlijk ook nog!
Per aspera ad astra.
Haha Juf! Je wordt er nog expert in!!

Ik had afgelopen dagen ook heel erg hoofdpijn, nu megaverkouden, dus denk dat dat het was! En vrijdag ook ineens weer overgegevdn vanuit het niets.. Gek he, dat die kwaaltjes toch af dn toe weer even om de hoek komen kijken ;)
Hier ook griepje gehad. Blegh!

Ben zo benieuwd morgen. Helaas pas eind van de middag
@ rosalinde ik wik hetzelfde gaan doen. Eerst naar de 28u met ouderschapsverlof denk ik..

Haha juf dat klinkt heel trots.

Hier gaat alles toppie. Vandaag weer slaapdienst en dinsdag alweer 16 weken. Gaat echt snel.

Is sel de mer er nog?

Bah vriendin van mij heeft vd week voor de 2e keer miskraam gehad. Vind het zo zielig en voel mij zowat schuldig dat het bij ons zo soepel gaat...
Ik kan weer ene niet slapen... Heeft meer met strubbels in d familie te maken die vandaag hoog opliepen dan met mijn zwangerschap.. Maar feit is dat ik nu om 3uur dus beneden zit...

En moest al de hele dag aan jou denken misseD! Ik wou je nog ff veel plezier wensen voor morgen! Gister door die strubbels geen gelegenheid gehad en morgen gaan we naar een groot baby warenhuis dus nu vannacht mooie gelegenheid om je heel heel veel plezier te wensen!!

Jij denkt een jongetje toch? Ik ben heel benieuwd voor je!! Ik mag volgende week maandag!!!

Ikbenik49, jeetje zeg! Nou vooral als die trut zich ook zo opstelt kan ik me voorstellen dat je ff uit je plaat gaat.

Ik had dat paar weken terug in een pannekoeken restaurant.. Ik vraag of ze alcoholvrij bier hebben... Ja was het antwoord nl Jupiler. Komt ze terug met een geopend flesje staat er op het etiket: alcohol vrij, maar bovenaan het etiket: 0,2 % alcohol!??!? Ik serveerster terug geroepen en ze keek er ook van op. Slecht ook van Jupiler om alcoholvrij erop te zetten!!

In supermarkt gekeken en gezien dat Amstel wel 0,0% alcohol bevat. Dus neem ik die af en toe als ik mee wil doen. En is nog best goed te drinken!

Oh hiltje, di alweer 16 weken?!! Jeetje, ja dat klinkt al ver zeg! Ik morgen 14...

Ik ben zo blij met mijn doppler!! Luister regelmatig ff naar het hartje, wat geeft mij dat een rust zeg!

Ik heb het gevoel af en toe iets te voelen!! En vooral als ik de doppler gebruik en dan lijk ik wat te voelen en op dat moment verdraaid te hartslag, als of de baby draait! Maar het is nog zo licht dat het twijfelachtig is.. Mijn jongste voelde ik met 15 weken.. Dus hoop deze uk zeer binnenkort ook zonder twijfel te voelen!

Nou, ff mijn thee op drinken en hopelijk kan ik dadelijk weer slapen..
MisseD... En??? En???

En is je commode zaterdag nog bezorgt? En op goede hoogte?
Hoe was het Missed? En het shoppen kimmie?

Ik zou ook wel een doppler willen, ik kan n pas maandag het hartje luisteren. Hoop zo dat het nog goed it!

Naar is dat he hiltje! Helaas gaat er nog vaak wat mis. Zie ons topic :(

Snoevie balen zeg dat het zo beroerd was! Gelukkig nu weer iets beter.
Goto weg

Taaadaaa!

Heb ook nog een fototje precies tussen de beentjes. Kon niet missen!!!

Alles goed tot zo ver. Was weer lekker druk bezig.
Hartstikke leuk MisseD, een tweede jongetje in de groep

Nu begint het toch te kriebelen en te knagen waarom ik mijn volgende echo (22 jan) niet eerder heb gepland. Geduld is een schone zaak
Leuk Missed! Gefeliciteerd!! Hier weet ik het pas bij de 20 weken echo. Dus nog 6 weken .
Hoe gaat het met sel de mer?
Heeeee nog een jongetje, leuuuuk MisseD!

Ik wil oooook zo graag een jongetje haha! Maar meisje ook heel leuk hoor. Nog 9 nachtjessss..
Per aspera ad astra.
Dames denken jullie de baby al te voelen? Ik heb een heeeele gevoelige buik, voelde de eisprong ook heel duidelijk elke maand en denk de innesteling ook gevoeld te hebben. Maar nu voel ik soms dus rare soortvan kriebels en denk echt dat t de baby is.. Maar weet niet eens of dat al kan..
Per aspera ad astra.
Jaaaaa wat leuk MisseD!! Die van ons kunnen vriendjes worden

Juf, vriendin van mij zei toevallig laatst dat ze de baby met 14 weken voelde, mijn vk zei dat dat haast niet mogelijk is.. Maar als je baarmoeder precies goed ligt en je placenta aan de achterkant, zou het kunnen.. Ze zei wel dat dat echt hoogst uitzonderlijk is, en dat het vaak je darmen zijn, haha!
Hmmm volgens mij voelen mn darmen heel anders haha. Maar k ga er maar vanuit dat t mn darmen zijn dan =)
Per aspera ad astra.
Haha ja het kán natuurlijk wel he, ben jij 1 van die weinig geluksvogels :-)
Kijk misseD, je voorgevoel was goed!! Ben benieuwd of die van mij ook goed is!! Wat super leuk voor jullie, gefeliciteerd!! En jij was gister 13,6? Wat een mooie foto van jullie kindje!! En ik moet zeggen, wat mij direct ook opviel was dat bij jullie dan de skull theorie klopt!!

Happy-wen, ja shoppen was leuk!! Wel heel erg vermoeiend, was gesloopt!! Nog niks gekocht.. Dat willen we straks doen als we weten welk geslacht het is. Maar er is een hoop veranderd in de jaren!

En... Ik dacht dat de mutsy igo was voor mij was.. Maar door mijn reuma heb ik een aantal wensen.. Bv is voor mij al heel belangrijk dat de duwstang die vierkantig is maar rond, en hij moet het liefst wat geknikt zijn, verdere makkelijk wendbaar, makkelijk inklappen, licht.. En het kieppunt (als je stoep op wil) moet meer bij de achterwielen liggen dan voor... Pfff ik/wij kwamen op een kinderwagen uit waarvan ik eerst dacht: iek wat is dat? Maar nu.. Vind ik m eigenlijk juist mooi..!! Word ws de Egg stroller, met grijs frame.. Maar wat een prijs!!!

Ja happy-wen, zo n doppler is echt super!! Geeft mij zoveel rust!! Mijn vriendin heeft m dus heb ik m nu in bruikleen.. Moet zeggen, heb "spijt" dat ik dit bij mijn andere zwangerschappen niet had... Maar dat was toen nog allemaal niet zo...

Juf, ik heb ook het idee de baby te voelen! Voorop als ik het hartje beluister en dan lijk ik onder de doppler wat te voelen en dan lijkt het of de baby draaid of "weg" zwemt want dan is de hartslag een stukje verder weer te horen.. Heel apart. Mijn jongste voelde ik met 15.3 weken en daar lag mijn placenta voor. Voor een eerste is het wel vrij vroeg om met 14 weken al ge voelen, maar het kan zeker!!

Nog 6 nachtjes!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven