Hekel aan feestjes...

13-09-2015 13:05 1879 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb -persoonlijk- een beetje een hekel aan sommige, niet alle, feestjes.

Aan verjaardagen, waarbij iedereen in een kringetje zit op een harde keukenstoel. Natuurlijk mag iedereen dat zelf weten. Dus iedereen kan in dit topic laten weten of hij/zij het ermee eens is. Zonder elkaar aan te vallen.

(Oorspronkelijke openingspost veranderd; eigen mening afgezwakt, humor eruit gehaald, hopelijk nu minder kans op misverstanden)
quote:mater_matuta schreef op 12 januari 2016 @ 21:25:

[...]

Wereldreis dus.

Aan álle punten voldaan.

Je vergeet ikbenik die tijdens deze wereldreis constant aan de Pleegzuster Bloedwijn moet zitten om deze trip te kunnen volstaan.

Tevens zal ze na afloop, avonden met de Stichting Korrelatie aan de telefoon hangen om deze reis te kunnen verwerken.
...
ikbenik....samen met de hele familie en jaar op wereldreis...ik zie mogelijkheden .

En de nachtdienst/ avonddienst etc smoes....vreselijk vind ik die. Een familielid van mij gebruikt die te pas en te onpas. Ze zegt altijd op het laatste moment af omdat ze 'onverwacht moet werken'. De eerste 2x was nog wel geloofwaardig, sindsdien geloof ik er geen zak meer van. Zeg dan gewoon eerlijk dat het niet uit komt of je geen zin hebt. Ik spreek met haar gewoon niet meer af en als er van haar kant toch een afspraak in de agenda staat dan zeggen manlief en ik vooraf al tegen elkaar dat we net zo goed ook wat anders kunnen plannen, want het gaat toch nooit door. Zooooo irritant.

Ikbenik....misschien kun je als voorstel voor het bijzondere uitje wel bedenken dat jullie aan een of ander milieu project gaan meehelpen. Op nationale schoonmaakdag met een prikstok gezellig door de buurt/stad lopen. Het vuil opruimen en inleveren bij de milieustraat.

Voldoet aan: samen, activiteit, iets om over op te scheppen, mogelijkheid tot 1000 foto's maken, bijzonder/ apart. En de andere criteria kan ik op deze pagina even niet zien.
Dat is een goed idee Lala! Of met z'n allen de handen uit de mouwen steken bij Dierenthuis Almere, of iedereen een collectebus en lekker de straat op voor het goede doel, of...

Je neemt je irritatiefactor er niet mee weg maar je besteedt je tijd in ieder geval nuttig.
...
...
hahahaha....fantastisch! Ik zou het in de Whats app groep gooien
Jaaaa, voldoet aan alle punten, kan niemand wat op tegen hebben
Done deal..!

Nog meer mensen feestjes in het vooruitzicht. .?

Kom maar op!

Grappig, ik ontdek net dat je ook tekst kunt centreren..., !

(Na meer dan 10 jaar vivaforum )
Ik ga laatste posting toch even verwijderen....voelt toch een béétje 'te'...
Het blijven toch je ouders hè
Jaaaaaa, stom, hè. ..? Ookal komen ze hier nooit.... (mag ik hopen!)

Toch, hè. ..?
Ik denk altijd maar dat mensen die geen inzicht in zichzelf hebben, waarschijnlijk ook mijn idee van hoe ze zijn gewoon helemaal niet herkennen. Dus wat ik schrijf herkennen ze dan gewoon niet.

Pas als ik bijvoorbeeld zou schrijven: "Mijn moeder doet vreselijk naar best naar mij toe, maar ik ben gewoon ontzettend raar" dan zou ze misschien denken 'jee, dat heb ik nou ook!' haha.
Mss herkennen ze zich niet in mijn omschrijving van hun, maar als ze mijn nick weten en hier bewust zouden gaan meelezen bedoel ik, dan lezen ze toch dingen die ik recht in hun gezicht ehm...anders gezegd zou hebben.
quote:ikbenik schreef op 15 januari 2016 @ 12:59:

Jaaaaaa, stom, hè. ..?

Nee hoor, ik vind het wel lief.

Dat het je toch niet lekker zit, om al te veel gekheid te maken over je ouders.

Ook al IS het natuurlijk zwaar irritant, dat ze al die feestjes van jullie verwachten
Tja, familie.

Je kunt niet met ze, en je kunt niet zonder ze...

Ik heb gelukkig even geen feestjes in de planning, dit weekend niet, en het volgende ook niet volgens mij..! (Niet dat wij nou zo populair zijn ofzo, hoor, maar soms heb je ineens van die periodes, dan lijkt iedereen tegelijk jarig. Gaat een beetje in golven.)
Pas maar op.

Straks verleer je het feesten nog.
quote:Lotte35 schreef op 16 januari 2016 @ 09:40:

Pas maar op.

Straks verleer je het feesten nog.

Stel je vóór!
Wij hebben er over 2 weken weer een....gelukkig dit weekend een heel weekend geen verplichtingen, lekker luxe 😊
We zouden er volgend weekend eentje kunnen hebben, maar ik heb nog geen uitnodiging gehad. Of het wordt niet gevierd of we krijgen geen uitnodiging. In beide gevallen: lekker!

(Een week vantevoren vind ik toch wel een maximale termijn.)
Zalig, Lola! Geniet Er lekker van!

@koffie: nee, als je nu nog niets gehoord hebt dan zal de uitnodiging ook wel niet meer komen denk ik... of het moet zo'n soort feestje zijn waarbij het elk jaar hetzelfde loopt, binnen de familie, van je broer of zus ofzo, en dat je geacht wordt 'te begrijpen' dat je die dag langs mag komen, omdat dat 'traditie' is ofzo.
quote:2koffie schreef op 16 januari 2016 @ 16:41:

Of het wordt niet gevierd of we krijgen geen uitnodiging. In beide gevallen: lekker!

Of het wordt wel gevierd, je krijgt wel een uitnodiging maar je zegt gewoon nee.

Oók lekker
Tja, als je DAT doet, zit je natuurlijk helemáál goed...
Up

Geen feestje dit weekend gelukkig. Maar komende tijd wel weer jarige familieleden. Dus uitnodiging afwachten ...
Misschien vergeten ze je wel uit te nodigen

Ik mag morgen weer. Maar ik ga lekker vroeg, dan is het vast nog niet zo druk en kan ik ook op tijd weer weg.

Binnenkort een babyshower, komen bijna alleen mensen die ik niet ken joehoe...
anoniem_64c0357b16cee wijzigde dit bericht op 23-01-2016 11:58
Reden: Autocorrectie....
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven