Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 13 januari 2016 om 16:45
quote:Solomio schreef op 13 januari 2016 @ 11:02:
[...]
Het is op hetzelfde terrein als waar jongste zit. Alleen zit jongste er permanent en zal oudste er hooguit 4 weken blijven.
Je oudste woont thuis dus, dit is nu een crisisopvang ofzo? ( tijdelijk dus?)
Wat is het doel Solo, rust, stabilisatie?
[...]
Het is op hetzelfde terrein als waar jongste zit. Alleen zit jongste er permanent en zal oudste er hooguit 4 weken blijven.
Je oudste woont thuis dus, dit is nu een crisisopvang ofzo? ( tijdelijk dus?)
Wat is het doel Solo, rust, stabilisatie?
Je bent zelf een theepot
woensdag 13 januari 2016 om 16:48
Ik kijk geen topics meer.
Ik kan ze wel verzinnen.
Hoe jong was jij toen je voor de eerste keer werd aangeBrand?
Hoe groot was het groepje waardoor je de laatste keer werd aangeBrand?
Ik lust mayo ook heel graag bij WORST. En dan een mop mosterd erdoor.
Worst is er ook in veel uitvoeringen... Met of zonder vel.... Maar die zonder vel heet kroket ...
In meerdere kleuren afhankelijk van de vleessoort. Kroket met diverse vullingen.
Er is zelfs rookworst met kip! Ik lust liever gebakken kippenborst. Zo knapperig met een bruin korstje.
Ik weet ook niet waar de Leeuw problemen mee heeft. Ik zie dat als privé.
Privé is een recht. Maar is een beetje dubbel in gebruik.
Ik lust wel wat!! Vers gekookt met veel fruit er door. Is ook lekker met mayo. Moet er wel yoghurt bij.
Hier geen worst in huis. Wel vis, maar dan zonder graat. Tonijn zit vaak te veel in. Makreel is altijd lekker.
Ik kan ze wel verzinnen.
Hoe jong was jij toen je voor de eerste keer werd aangeBrand?
Hoe groot was het groepje waardoor je de laatste keer werd aangeBrand?
Ik lust mayo ook heel graag bij WORST. En dan een mop mosterd erdoor.
Worst is er ook in veel uitvoeringen... Met of zonder vel.... Maar die zonder vel heet kroket ...
In meerdere kleuren afhankelijk van de vleessoort. Kroket met diverse vullingen.
Er is zelfs rookworst met kip! Ik lust liever gebakken kippenborst. Zo knapperig met een bruin korstje.
Ik weet ook niet waar de Leeuw problemen mee heeft. Ik zie dat als privé.
Privé is een recht. Maar is een beetje dubbel in gebruik.
Ik lust wel wat!! Vers gekookt met veel fruit er door. Is ook lekker met mayo. Moet er wel yoghurt bij.
Hier geen worst in huis. Wel vis, maar dan zonder graat. Tonijn zit vaak te veel in. Makreel is altijd lekker.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 13-01-2016 16:50
Reden: MAKREEL WINT
Reden: MAKREEL WINT
% gewijzigd
woensdag 13 januari 2016 om 16:49
woensdag 13 januari 2016 om 16:54
Net weet wat gestaft. De rassenleer wordt weer afgestoft op het vluchtelingentopic. Niet normaal. Vanmorgen al gestaft en niet eens gegumd.
Ik vraag me echt af hoe daar gemodereerd wordt en of ik niet op een stiekem ultrarechts forum post.
Prima dat je je zorgen maakt maar gewoon met droge ogen beweren dat de westerse mens een hoger iq heeft, en oer ras een gemiddeld iq aangeven, sorry.
Ik was al van Nick gewisseld omdat ik zo teleurgesteld was en denk er nu echt over hier te stoppen.
Met dat schijnheilige aannemen van sylvana, hou toch op Viva.
Ik vraag me echt af hoe daar gemodereerd wordt en of ik niet op een stiekem ultrarechts forum post.
Prima dat je je zorgen maakt maar gewoon met droge ogen beweren dat de westerse mens een hoger iq heeft, en oer ras een gemiddeld iq aangeven, sorry.
Ik was al van Nick gewisseld omdat ik zo teleurgesteld was en denk er nu echt over hier te stoppen.
woensdag 13 januari 2016 om 16:57
quote:vruchtgebruik schreef op 13 januari 2016 @ 16:54:
Net weet wat gestaft. De rassenleer wordt weer afgestoft op het vluchtelingentopic. Niet normaal. Vanmorgen al gestaft en niet eens gegumd.
hahaha ja, IQ verbinden aan etniciteit.
Zijn ze al bij de afmetingen van de schedel? of ben ik nu te snel
hahaha ja, IQ verbinden aan etniciteit.
Zijn ze al bij de afmetingen van de schedel? of ben ik nu te snel
woensdag 13 januari 2016 om 17:00
Je hebt gelijk hoor maar heb je wel eens op Fok of geen stijl gelezen of gewoon op nu.nl?
Ik ben blij dat ze lekker daar zitten en lees daar gewoon niet meer.
Je hebt gelijk hoor maar heb je wel eens op Fok of geen stijl gelezen of gewoon op nu.nl?
Ik ben blij dat ze lekker daar zitten en lees daar gewoon niet meer.
woensdag 13 januari 2016 om 17:03
Met dat schijnheilige aannemen van sylvana, hou toch op Viva.Dat is oneerlijk van viva dat de mensen die dit zeggen geen ban krijgen. Blijkbaar wil viva geassocieerd worden met het extreem rechte cultuur echt de schaamte voorbij. Het is al heel wat dat actueel bij veel mensen onder de negeer staat, haal het er gewoon uit, net zoals de libelle.
Met dat schijnheilige aannemen van sylvana, hou toch op Viva.Dat is oneerlijk van viva dat de mensen die dit zeggen geen ban krijgen. Blijkbaar wil viva geassocieerd worden met het extreem rechte cultuur echt de schaamte voorbij. Het is al heel wat dat actueel bij veel mensen onder de negeer staat, haal het er gewoon uit, net zoals de libelle.
woensdag 13 januari 2016 om 17:03
woensdag 13 januari 2016 om 17:04
quote:Ttass28 schreef op 13 januari 2016 @ 17:03:
[...]
Dat is oneerlijk van viva dat de mensen die dit zeggen geen ban krijgen. Blijkbaar wil viva geassocieerd worden met het extreem rechte cultuur echt de schaamte voorbij. Het is al heel wat dat actueel bij veel mensen onder de negeer staat, haal het er gewoon uit, net zoals de libelle.Waarom? Mag er niet over actuele onderwerpen gepraat worden? Lees er dan gewoon niet, als je er zo van van de leg raakt.
[...]
Dat is oneerlijk van viva dat de mensen die dit zeggen geen ban krijgen. Blijkbaar wil viva geassocieerd worden met het extreem rechte cultuur echt de schaamte voorbij. Het is al heel wat dat actueel bij veel mensen onder de negeer staat, haal het er gewoon uit, net zoals de libelle.Waarom? Mag er niet over actuele onderwerpen gepraat worden? Lees er dan gewoon niet, als je er zo van van de leg raakt.
woensdag 13 januari 2016 om 17:05
quote:Goede-Fee schreef op 13 januari 2016 @ 17:00:
[...]
Ik ben blij dat ze lekker daar zitten en lees daar gewoon niet meer.Ja net zo erg. Maar die maken geen onderdeel uit van een damesblad en gaan niet schijnheilig met sylvana Simons lopen schermen en hun excuses aanbieden als er teveel gezeur komt.
[...]
Ik ben blij dat ze lekker daar zitten en lees daar gewoon niet meer.Ja net zo erg. Maar die maken geen onderdeel uit van een damesblad en gaan niet schijnheilig met sylvana Simons lopen schermen en hun excuses aanbieden als er teveel gezeur komt.
woensdag 13 januari 2016 om 17:05
woensdag 13 januari 2016 om 17:06
Ik ga eten. Ik heb alleen nog salie en peterselie staan.
En..... rucola zaad. Grote bloemen geworden. Ik moet nog even controleren of het niet toch spinazie is.
Er hangen zaaddoosjes aan.
O ja, ik heb speculaas vla gegeten. Dat is lekker en luchtig.
Er staan ook spelletjes en een plaatje van Sinterklaas en Piet op. In het rood.
Bij de JUMBO hadden ze die. Met dit koude weer kwam ik gelijk weer in destemming.
Doeeeeiiiiiiii. Have fun. Voor de rest van de week.
Ja, aanrandingen zijn er al heel lang. Vooral zwembaden staan er om bekend.
Die badkleding .....
En..... rucola zaad. Grote bloemen geworden. Ik moet nog even controleren of het niet toch spinazie is.
Er hangen zaaddoosjes aan.
O ja, ik heb speculaas vla gegeten. Dat is lekker en luchtig.
Er staan ook spelletjes en een plaatje van Sinterklaas en Piet op. In het rood.
Bij de JUMBO hadden ze die. Met dit koude weer kwam ik gelijk weer in destemming.
Doeeeeiiiiiiii. Have fun. Voor de rest van de week.
Ja, aanrandingen zijn er al heel lang. Vooral zwembaden staan er om bekend.
Die badkleding .....
woensdag 13 januari 2016 om 17:09
quote:Ttass28 schreef op 13 januari 2016 @ 17:05:
[...]
Ik lees daar al niet meer, ik moet spontaan van janken hoe sommige mensen over hun medemensen denken en neer kwakken.
Stel je niet zo aan zeg. Je loopt gewoon mee te waaien.
Er loopt nu een topic over aanranding, waar vrouwen hun ervaringen daarover delen. Maar omdat het op de Actueel-pijler staat moet er een facepalm aan te pas komen. Dat is behoorlijk schofterig hoor.
[...]
Ik lees daar al niet meer, ik moet spontaan van janken hoe sommige mensen over hun medemensen denken en neer kwakken.
Stel je niet zo aan zeg. Je loopt gewoon mee te waaien.
Er loopt nu een topic over aanranding, waar vrouwen hun ervaringen daarover delen. Maar omdat het op de Actueel-pijler staat moet er een facepalm aan te pas komen. Dat is behoorlijk schofterig hoor.