Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Luister aub naar je lichaam Marie en hoe vervelend ook ik zou gewoon de rust nemen tot het wat beter gaat. Kan je volgende week altijd nog eens een gesprek aanvragen met de bedrijfsarts om te kijken of je op een manier die gaat toch nog kan werken. Bijvoorbeeld wat minder uren of wat andere werkzaamheden. Ik kan je gevoel goed voorstellen hoor, werk zelf ook vaak te lang door als ik ziek ben. En het erge is dat je er zelf het meeste last van hebt en toch doe je het 😉
Nou ik heb me toch een emo dag, zo erg was het nog niet. Huil vandaag echt om alles. Zielig verhaal van een klant en ik huil. Voel mezelf ook heel zielig en 'klein'. Als ik het verstand weer even aan zet besef ik ook wel dat dit echt helemaal nergens op slaat en ik me niet zo moet aanstellen. Normaal ben ik vrij nuchter en stabiel, nu even niet hahaha

Vanmiddag moet ik ook naar de HA. Heb van/bij een oud litteken littekenweefsel (beetje wild vlees zeg maar). Dat is zoiets wat eigenlijk al een tijdje weg moet want het staat raar maar heb d'r verder geen last van en het zit echt op m'n bil. Tsja en ik vind het echt gênant om daarmee zo ff naar de HA te gaan. Maar goed vorige week afspraak gemaakt en mijzelf een schop onder de kont gegeven. Maar echt kan zo weer janken als ik er alleen aan denk. De HA zal wel denken, wat heb ik nu weer in m'n stoel zitten haha. Oh echt dat emo gedoe ben ik zo zat. Maar morgen de echo! Dat vind ik wel leuk/spannend!

Zus, blondie en Psycho al meer bekend?😁
Ik heb het verteld op m'n werk. Mijn werkgever was erg enthousiast.

Vandaag al de hele dag last van menstruatiegevoel. Brrr... een hele normale kwaal, maar het maakt me wel weer onzeker.
Dankje voor je reactie, fijn om te horen dat er meerdere ziek melden. Ik ben van mezelf nooit een opgever, en meld me nooit ziek echt tenzij ik echt niet kan lopen. Maar door de zwangerschap ben ik ook zo bang geworden het kindje te verliezen.. Door alle krampen! Maar ik ben er over uit, ik ga me gewoon idd ziek melden. Heb wel behoefte aan een hele dag slapen!
Gewoon ziek melden marie! Goed om jezelf en de baby denken.
Goed van je Marie! Je moet maar zo denken dat je nu ook voor een baby'tje moet zorgen!

Oh Meme die hormonen! Ik heb tot nu toe elke dag wel gehuild om iets. Haha

Fijn dat je werkgever enthousiast reageerde zus!

Ik moet wachten tot 20.45 voor de echo 😬
Goedgedaan Marie! Lekker even bij komen. Doe je ook fysiek wat zwaarder werk? Gezien je werktijden ook.

Succes met wachten zusje!

Nou bij de HA geweest en natuurlijk viel het allemaal mee 😁 Maandag wordt het in principe weg gesneden, maar ze kijken nog even na of ik nu in de zwangerschap de verdoving mag hebben of dat we beter tot na 12 weken kunnen wachten.
Zoooo heerlijk 3,5 uur geslapen...

Suze succes met wachten!!! Heel spannend....

en psycho??
@ meme Jaa ik werk in de horeca, dus hele rot tijden.. Helaas! En op donderdag maak ik nog een heel kantoor schoon, dat lukt me nu echt niet.
@marie-Louise: inderdaad aan jezelf denken hoor! Wellicht gaat het straks ook weer beter, maar zolang het niet gaat moet je jezelf en je kindje op de eerste plaats stellen!

@eenhoornn: hoe gaat het met je? Hopelijk knap je heel snel weer op!!

Voor de dames die een echo hebben: heel veel succes!!!

@hier: alles goed, alleen redelijk druk met werk! Maar ik krijg de tijd goed om, des te sneller tot de volgende echo

Verder mag ik nog steeds niet klagen, weinig klachten: af en toe een vol gevoel en heel erg moe! En het 'ergste': ik vind koffie niet meer zo lekker! Ik, de grootste koffieleut die hier rondloopt! Ik kan / kon zo genieten van een bakje koffie, heerlijk die geur en smaak... en nu kan ik er gewoon niet meer van genieten...

Uiteraard schrijf ik dit met een dikke knipoog, want als dit het ergste is, mag ik me gelukkig prijzen
Suze succes zo!

Psycho ben benieuwd hoe jouw echo was!

En hoe ging het bij jou Blondie?
Ja idd blondie ook, sorry ik had alleen psycho en suze gezien:$
Hai meiden,

Wij hebben net een hartje zien kloppen. Termijn klopt precies, 7 wkn en 3 dagen nu. Het zag er allemaal goed uit

Pff wat een opluchting ☺️
Wat fijn Suze!! Heerlijk hoor.

Benieuwd naar de rest ☺
Wat fijn Suze! Op naar de volgende echo! ❤
Ohh heel fijn suze.. lekker genieten..
Wat fijn suze! Moet een heerlijk gevoel zijn!

Blondie hoe ging het bij jou?
Wat fijn Suze!
Psycho, hoe was jouw echo?

Super fijn Suze!
Ik maak me zorgen om Psycho! Normaal schrijft ze zo actief mee en nu niks meer van gehoord..duim zo dat het goed zit!!
Idd suze, dacht precies hetzelfde. Maar misschien is ze gewoon druk... We hopen het maar
Ja ik deel je bezorgdheid een beetje suze. Volgens mij had ze gister ochtend de echo al. Ik hoop maar dat ze heel druk is met week ofzo en dat alles goed was/is.

Ik heb pas vanmiddag om 2 uur. Gaan jullie partners trouwens allemaal mee naar de echo's? De assistente reageerde iets verbaasd dat manlief niet meeging. Toen ik zei dat hij in het buitenland werkt snapte ze het wel hoor. Maar ze was echt verbaasd dat ik niet hoefde te overleggen 😁
Spannend Meme! Ik duim voor je!

Mijn man gaat wel mee ja Maar voor ons is dat natuurlijk een stuk makkelijker te regelen dan voor jou.
Jeetje psycho houdt ons wel in spanning....

Suze gefeliciteerd!

Succes meme!

Hier erg druk met werk een lastige situatie met de kwalen met 8,5 week maar ja we moeten door. Mijn moeder is onderweg naar mij. Gezellig! We hebben het inmiddels aan mijn pa en ma, broertje en schoonzusje en zus plus nichtje ook verteld. Iedereen reageerde zo leuk!
Gefeliciteerd Suze! Beetje late reactie maar gister heel druk gehad.

Psycho ik hoop dat alles goed is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven