Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Gefeliciteerd thisisit!

Eenhoorn wat verschrikkelijk! Beterschapjes meid.

Ik geef gelukkig niet over, sta alleen telkens op het punt maar ben niet zo n overgever van mezelf. Dus ik zal alleen maar dik worden van deze misselijkheid.
O en die vieze smaak in de mond? Check!
Jij loopt qua kwaaltjes net een paar daagjes achter op mij Psycho.

Eenhoorn Wat een beproeving zo!
Haha inderdaad. Loop ook achter he qua termijn!
Sorry, dat ik even niet actief was. Extreem druk geweest.. Heb net alles effe terug gelezen...

@zus nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en het goede nieuws:)

@psycho ik snap je onzekerheid, en als je daar niet prettig voelt zou ik gewoon naar wat zoeken waar je wel thuis voelt.

@eenhoornn Beterschap!!!!! hopelijk knap je gauw weer op...

Zelf gister de intake gehad, krijg dinsdag 23 januari termijn echo! En als ik bruin verlies blijf houden krijg ik einde van deze week nog een echo.. Maar ben nu 8 weken heb er veel meer vertrouwen in.
Oh god gister helemaal door het lint gegaan tegen mijn man die dus de kattenbakken al een week niet heeft geschept en mijn gevoelige neus kan daar echt niet tegen plus ik wil het niet hebben want als de katten op een gegeven moment besluiten dat het te vies is dan piesen ze op de bank kussens. Ook heb ik speciaal stofvrij grit wat wel even geschept moet worden. Als je het schept en bijhoudt en eens in de zoveel tijd wat erbij doet hoef je het maar eens in de drie weken te vervangen. Het scheppen zelf is een klusje van 5 minuten MITS je er niet dagenlang mee wacht.

Was het zo zat dat ik gister dus handschoenen dreigde aan te trekken om het zelf maar te doen "en als ik toxoplasmose krijg is het JOUW schuld" brulde ik naar man.

Hij belooft nu beterschap maar echt really fuck this shit ik heb GEEN zin om 9 maanden lang te moeten stampvoeten om die kattenbak.

En dit is al de tweede fikse ruzie om die bakken. Bah. Kinderachtige shitzooi. Echt ik begin forummer Zwangerwondertje (inmiddels op anoniem geloof ik) steeds beter te snappen haha want die vent van mij vertikt het ook al om te stoppen met roken.

Overigens is na zon uitbarsting van mijn kant manlief weer de knapste de liefste en de leukste maar ik vind het gewoon irritant dat hij mijn hormonale buien zo op de proef stelt en niet gewoon effe die bakken doet dat is echt het enige waarover ik tegen hem flip. Voor de rest adoreer ik m.
Thisisit gefeliciteerd!

Eenhoornn jeetje jij hebt wel weer wat aan de hand he! Komt dat door al het overgeven? Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Chuck wat vervelend dat je man dat uit zichzelf niet oppakt? Misschien vaste dagen afspreken dat hij het doet? Of elke dag na het avondeten o.i.d.?

Rookt hij in huis? Want dan zou ik hem gewoon even meetrekken naar de verloskundige, die pakt hem dan wel aan.

Mijne rookt ook, inmiddels niet meer dagelijks, alleen bij feestjes, maar niet binnen.
Oh Chuck, chill, je bloeddruk haha. Voor jou even een

Maar ik snap dat je je er aan stoort hoor. Dit zijn nou dingen die niet direct in jou macht liggen om te doen(veranderen).
Ik leef nu echt uit naar morgen. Ben zo benieuwd of alles goed gaat daarbinnen. Ben zo bang voor geen hartje terwijl een MA volgens mij maar in 1% van de gevallen voorkomt.
Psycho hoe kom je bij die cijfers? Is dat echt waar? Want je hoort het zo vaak, een ma. ik had er ook 1 toen met mijn miskraam. Maar ik hoor dan wel eigenlijk altijd dat vrouwen het voelden, omdat ze zich anders of niet meer zwanger voelde. Jij bent zo misselijk, kan me niet voorstellen dat het mis is bij jou hoor! Hoe laat heb je morgen je echo?
Spannend Psycho! (Heel ff, wat is MA?) ik begin ook iets zenuwachtiger te worden voor donderdag. Nergens op gebaseerd, maar dan staat het zwart op wit ofzo.

Vandaag ook m'n kledingpakket binnen gekregen. Had op marktplaats gereageerd op wat kledingstukken (heb maat 48 en dat is lastiger te verkrijgen en dan vrij duur) voor 40 euro. Zag er mooi uit op de foto's en wilde de gok wel aan gaan. Bestel eigenlijk nooit daar kleding. Maar ze had al gemaild dat ze wat extra kledingstukken erbij had gedaan. Nou heb een compleet nieuwe garderobe!! Ook veel zomerse dingen en leuke jurkjes! Vanavond maar eens een pasronde doen en morgen m'n kast eens opruimen zodat het er allemaal wel bij in past😁
Chuck ik zou daar ook boos om kunnen worden! Zo'n kleine moeite als je het bijhoudt.

Meme een MA is een missed abortion (ook wel "stille miskraam").

Fijn dat er wat leuks bij zat! Is het normale kleding of positiekleding?

Ik heb voor positiekleding gekeken op marktplaats en daar is ook aardig wat te vinden, scheelt een hoop geld!

Ik durf dat soort dingen niet op te zoeken (hoevaak het voorkomt enz) dan maak ik mezelf alleen maar gek.

Ik ben vandaag Weer de hele dag misselijk dus ik neem maar aan dat dat een goed teken is.

Nog 1 dag wachten en ik weet het. Ik word steeds nerveuzer pff!
quote:Bloempje300 schreef op 12 januari 2016 @ 18:56:

Psycho hoe kom je bij die cijfers? Is dat echt waar? Want je hoort het zo vaak, een ma. ik had er ook 1 toen met mijn miskraam. Maar ik hoor dan wel eigenlijk altijd dat vrouwen het voelden, omdat ze zich anders of niet meer zwanger voelde. Jij bent zo misselijk, kan me niet voorstellen dat het mis is bij jou hoor! Hoe laat heb je morgen je echo?

Ja dit is wel met inachtneming dat er ooit een vruchtje is gezien (wat bij mij ongeveer het geval was). Ik heb het in een medisch blad gelezen. Hier op het forum komt het inderdaad zo vaak voor dat je er de kriebels van krijgt.

Bovendien wil deze echo natuurlijk niks zeggen over een toekomstige. Pff.
Psycho, hoe laat heb jij je echo?
Ik ben ook gelijk maar gaan kijken.op marktplaats voor positiekleding.

Niks gevonden.

Leuk dat je zo goed geslaagd bent Meme.

Ik lig nu al lekker in m'n bed. Vannacht veel wakker geweest door steken in mijn buik.

Man perst nog even een sinaasappel en brengt me zo nog een rijstwafel met kaas.

Zit beetje in dubio met m'n werk. Ik werk momenteel 8 uur meer in de week. Eigenlijk een beetje te heavy, maar durf t ook nog niet zo goed aan te kaarten.
Suze, s ochtends gelukkig!

Zus: Oei, je zou zelfs minder werken moeten overwegen laat staan nog een paar extra uur. Hoeveel werk je nu?

Ik heb lange dagen maar kan gelukkig soms even m'n kantoor sluiten en even m'n hoofd laten rusten als t nodig is.
@suze, ik moet ook zeggen dat het in mijn maat echt goed zoeken is. Ik keek gewoon regelmatig en zocht op zowel mijn maat 48 als xxl/3xl etc. De leuke grote maten mode is zo weg. Het meeste wat ik nu heb gekregen is echte positie mode en wat losser zitten shirts en tunieken in een maat groter. Die kan ik tot een maand of 6 wel aan denk ik.

En hoeveel uur werk je nu? Ik maak standaard 36 uur maar werk vaak s avonds of in het weekend nog wat extra. Ik draai veel projecten naast m'n vaste werkzaamheden. Maar volgende week als m'n ouders het weten vertel ik het mijn manager ook al dat ik zwanger ben. Want wil nu eigenlijk die extra uren wat indammen en gisteren hebben we al weer heel wat projecten voor dit jaar besproken en ik kan de grote projecten dit jaar niet doen. En ik heb een goede band hoor met m'n manager, scheelt ook denk ik.
Ja het geeft inderdaad geen garanties, maar toch vind ik 1 procent een gerustgevend getal, want ik dacht dat die hoger lag. Ik had vorige keer ook met 6+0 goede echo en met 7+5 een foute. Maar mijn lijf voelde echt niet zwanger mee dus daar houd ik me maar aan vast. Daarom ben ik nu ook vrij rustig, omdat ik mij nu erg zwanger voel

Succes morgen! En niet teveel stressen he, dan val je niet in slaap
Ik werk volgens contract 32 uur. Momenteel dus 40 uur.

Ik vertrek thuis om 7.30 uur en ben meestal rond 18.00/18.30 weer thuis.

Het is erg druk op kantoor (financiële zakelijk markt) en eigenlijk zou ik 's avonds ook nog moeten werken.

Succes vandaag Suze en Psycho.
Herkenbaar zus!

@eenhoorn, hoe gaat het met je? Voel je je al weer iets beter door alle zorg en hulp vanuit het ziekenhuis?

Succes vandaag Psycho en Suze!
Sterkte Eenhoorn, heftig he dat je je zo beroerd kan voelen van zoiets moois.

Ik werk 36 uur, heb me vanaf dit weekend wel ziek moeten melden. Heb twee dagen mijn slaapkamer niet kunnen verlaten. Werd gek van daglicht, tv en zelfs mijn geliefde smartphone was me te veel. Leek wel een zombie. Gelukkig gaat het wat het verdragen van licht weer beter. De misselijkheid is echt verschrikkelijk en heb daar nu zetpillen voor gekregen. Scheelt iets maar wil het ook niet dagelijks hoeven gebruiken. Dat ik ze in huis heb scheelt kwa gevoel al heel erg.

Ik heb mijn leidinggevende ook al op de hoogte gebracht. Hij reageerde heel positief, wat natuurlijk erg fijn is. Alleen vertelde hij ook gelijk dat hij per 1 februari weg gaat bij het bedrijf. 😖 Eind februari krijg ik te horen of ik een vast contract krijg ja of nee. En met zijn vertrek vind ik dat nu toch wel spannend. We hebben een faillisement achter de rug en ik mocht blijven, maar of ze me ook nog willen houden nu ik zwanger ben is toch wel even de vraag. Mijn leidinggevende gaf aan dat ik het anders tot eind februari dan maar stil moet houden. Hij ziet geen reden dat ze mij eruit gooien. Ik speel alleen altijd liever open kaart. Zeker ik me nu al ziek heb moeten melden vanwege de zwangerschap.....

@Meme leuk dat je zo geslaagd bent voor positiekleding. Ik denk dat ik ook maar even ga neuzen.

@Psycho en Suze, succes vandaag hoop op mooie kloppende❤ Tjes.

@Zus, dat zijn pittige dagen!! Toch maar even aankaarten met je manager. Vaak voelen we ons schuldig naar onze werkgever toe, misschien is dat niet eens nodig als je het bespreekbaar maakt. Laat je maar lekker verwennen door je vent!!

@ Chuck, heerlijk he die mannen!! Hier doet hij het heel braaf de bakken, moet ook dagelijks aangezien wij van die naaktkatten hebben die gigantisch veel eten en dus ook poepen. Hoe gaat het met de kwaaltjes?

Vanmorgen was mijn ex-man er even voor een bakkie ( we hebben heel goed contact met elkaar) zegt hij ineens. Ja heb gedroomd dat het een tweeling is 😂😱 Volgende week gaan we het meemaken.
Hier zijn de kattenbakken weer schoon en is mijn boosheid weer even gaan liggen. Tot ie weer moeilijk gaat doen erover uiteraard. Qua kwaaltjes gaat het wel redelijk. Alleen nog een giga vieze smaak in mijn mond steeds en ik slaap zo licht dat ik het gewoel van mijn man irritant vind want daar word ik steeds wakker van. Ook smaken bepaalde dingen 'raar' dus als ik bruinbrood eet vind ik het wat metaalachtig smaken. Maar dat zijn dus allemaal kleine dingetjes en lang niet zo ingrijpend als andere dingen die ik hier lees dus ik klop het even af op een dik stuk hout!

Sterkte voor iedereen die zich rot voelt en uiteraard ook voor degenen die een echo in het verschiet hebben!
Succes psycho en suze!! Ben benieuwd hoe de echo's waren..
Ik zit heel erg met iets, hoop dat jullie mij tip kunnen geven...

Ik moet zo werken van 17-1 maar heb nu weer erg veel pijn aan me bekken, en buik krampen... Nou voel ik me onzeker of het slim is om te gaan werken?

Wil me natuurlijk niet al ziek melden, maar me baas heeft wel duidelijk aangegeven als het niet gaat dat ik me ziek moet melden.. Maar ben nu pas 8 weken vind het wel heeeel extreem vroeg?
Marie Louise, hoe rot het ook lijkt voor jou om je nu ziek te melden, zou ik het wel doen. Het wilt niet zeggen dat je vanaf nu niet meer zal werken. Ik heb bijv. bij vorige zwangerschappen ook even een periode in het begin gehad dat het minder ging, dus minder werken. Toen ik het wel weer aankon ben ik ook gewoon meer gaan werken.

En ik had een bazin die helemaaaaaaaal niet begripvol was. Gaf ook nog eens extra stress. Als jou baas dit aangeeft zal ik het zeker aannemen en het rustig aan doen. Meer kan altijd nog. Luister naar je lichaam.

Succes met je keuze!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven