Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Yette, ik woon bij jou in de plaats geloof ik. En ik heb een auto en niks te doen tot aan vanmiddag. Kan ik iets voor je betekenen? Buiten het polygamie stuk om dan
arme yette het valt ook niet allemaal mee.
quote:Sid-returns schreef op 14 januari 2016 @ 10:14:

Yette, ik woon bij jou in de plaats geloof ik. En ik heb een auto en niks te doen tot aan vanmiddag. Kan ik iets voor je betekenen?lief van je sid
quote:Goede-Fee schreef op 14 januari 2016 @ 10:12:

[...]

Is er niet 1 partner die je kan helpen of ben je alleen?

En verder De Vader zit drie provincies verderop.
Vandaag ben ik tomatensoep aan het maken. Bij AH twee kilo tomaten gekocht, geurig en zoet stond op de verpakking. Maar ik geloof dat ik dat een beetje dom heb geinterpreteerd, want ik dacht dus dat dat over die tomaten ging.

Maar blijkbaar ging dat over de verpakking, want die is een stuk geuriger en zoeter dan die tomaten.

Ben benieuwd of er nog ergens een beetje tomatensmaak aan die soep zit straks. E.e.a. (tomaten, knoflook en ui, niet de verpakking!) ligt nu een uurtje te roosteren in de oven.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 januari 2016 @ 10:11:

[...]

Ik ben vrij vandaag, dus ik hoop eigenlijk dat ie een topic opent over de zweer op het forum.Oh, mag je topics openen over jezelf dan?
quote:Sid-returns schreef op 14 januari 2016 @ 10:14:

Yette, ik woon bij jou in de plaats geloof ik. En ik heb een auto en niks te doen tot aan vanmiddag. Kan ik iets voor je betekenen? Buiten het polygamie stuk om dan Wat lief! Ik ga zo gewoon weg met de jongste. Dochter kan naar de buren. Mocht de oudste opgehaald moeten worden, dan zie ik wel verder. Dan maar geen test, of een ambulance voor de oudste.
Yette, wat een rot situatie vandaag
Goh, dat had ik nou niet verwacht.

Veinrender heeft een perma ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Nah zeg. Wat een gemis, zo'n inhoudelijk sterke forummer.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 januari 2016 @ 10:33:

Goh, dat had ik nou niet verwacht.

Veinrender heeft een perma ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumBalen, ik had me zo verheugd op zijn topic
Succes dan Yette!
Soms heb je het ook meteen door, dat iemand komt om te stoken, maar bij deze was dat echt een verrassing. Veel te subtiel.
quote:Sid-returns schreef op 14 januari 2016 @ 10:37:

Soms heb je het ook meteen door, dat iemand komt om te stoken, maar bij deze was dat echt een verrassing. Veel te subtiel.

Dat precies!

duurde wel lang voordat de mods het door hadden.
quote:Goede-Fee schreef op 14 januari 2016 @ 09:28:

[...]

. Tips en trucks voor in huis. .Waarom zou je dat willen?
Je bent zelf een theepot
quote:Sid-returns schreef op 14 januari 2016 @ 09:43:

[...]

Laat het gaan. Hap nou gewoon eens een keer niet. Hij zit er op te wachten dat je reageert dan Kan hij er nog even een schepje bovenop doen. Als je het gewoon negeert is ie uitgeluld.

Loep even, deze ' nieuwe' forummer doet niks anders dan zeiken op iedereen.zij
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Kom net van een sollicitatiegesprek terug.

Vonden ze dat ik een te lieve zachte uitstraling had.

Daar gaat mijn kenau - imago!

Yette, sterkte voor jou en je kinders.

In welke regio zit jij?
Huts!
quote:Goede-Fee schreef op 14 januari 2016 @ 08:59:

[...]

Pinterest is zo fijn. Denk alleen dat ik er meer op zit te pinnen dan dat ik al die pins ook echt doe of maak. True
quote:SuzanneSuus schreef op 14 januari 2016 @ 10:50:

[...]

Waarom zou je dat willen?

Misschien ben je een trucker en ben je superfan?
Wat een toestanden allemaal Yette, sterkte.

In het topic over de nare ervaring met oom zegt iemand dat TO haar oom gewoon heeft liggen verleiden. Ik vind dat zó'n idiote opmerking, heb gestaft, maar kennelijk kan het wel door de beugel. Of zo. Vind het toch een beetje vreemd.
Wow Yet, heftig. Sterkte ermee!
Whaaa over drie kwartier zit ik in de tandarts-stoel en worden mijn tanden getrokken voor een gebitsprothese. Je kunt ook gewoon kunstgebit zeggen natuurlijk. Hopelijk ga ik er zo: uitzien over een paar maanden. Weet niet of ik een noodgebit krijg eigenlijk, alleen de bovenkant gaat er eerst uit. Wish me luck! Het gaat wel meevallen trouwens, omdat ik alleen maar worteluiteinden heb bovenin. Niet zo erg als wanneer alles er nog staat natuurlijk. Ben wel een beetje bang! Maar gaat lukken.
Ik zit terug te scrollen wat Yette aan de hand heeft vandaag maar jullie kletsen teveel! Kan het niet vinden maar veel sterkte vandaag, Yette! Ik weet wel dat je zware tijden doormaakt met je kids, heftig hoor.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 januari 2016 @ 10:52:

Kom net van een sollicitatiegesprek terug.

Vonden ze dat ik een te lieve zachte uitstraling had.

Daar gaat mijn kenau - imago!

Yette, sterkte voor jou en je kinders.

In welke regio zit jij?Gelderland. En nu spring ik in de auto naar Overijssel. Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven