***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Jeetje Swissie, wat een naar bericht! Dikke ! Ga ajb niet teveel googelen, want dat maakt je alleen maar meer ongerust! Schrijf vooral veel van je af en praat veel met je man. Fijn dat je man zo positief is!

En Lara ook al zo vervelend, nu weet je dus nog niet wat er aan de hand was /is. Je kan nu dus niets meer doen dan afwachten? Bah!

En Lievelust een borstontsteking.. het zit je niet mee! Fijn dat Daan ff naar je ouders kon! Hopelijk kan je een beetje bijkomen en je rustig met Meisje bezighouden!

Witchke, jij gaat goed zeg!! Super! Dit gaat zo echt de goede kant op! Top!

Yumak, leuk zoveel foto's! Lieve meid hoor die Kim. Leuk ook om jou en je man te zien! Grappig trouwens, ik heb een kat gehad die Fachat heette!

Heel veel beterschap voor Hugo! Hopelijk knapt hij snel op!

We zijn gisteren naar mijn moeders verjaardag geweest en Kaj is daar nu logeren. Mijn moeder komt hem dinsdag weer thuisbrengen. Wel raar hoor!

Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto Dropneus! Fijn zo'n ruime auto!

Ole is zo leuk liedjes aan het zingen de hele dag. Hij heeft al best een repertoire: slaap kindje slaap, schaapje, schaapje, bob de bouwer, draai het wieletje, in de maneschijn. Is zo leuk om te zien en horen! Tis erg jammer dat ik geen camera heb!

Hebben jullie ook van die druktemakers in bad? Ole gaat echt helemaal los in bad: op het water meppen, rondjes draaien,onder en boven water, alle kanten op, met zijn beentjes trappelen. Hij maakt echt een zwembad van de badkamer. En een lol dat hij heeft!
Beterschap voor Hugo

Muis, ik heb het op msn gezet. :(
Witchke, wat een naar verhaal weer, kan me voorstellen dat je in een niet al te beste mood bent! Sterkte!

Kreeg trouwens een mailtje van "tagged" met jou als afzender, klopt dat?

Layla, wat is Zahra veranderd zeg, is echt een grote meid aan het worden! Met wie zit ze daar in bad? (Jullie bad, bubbelbad? Heerlijk!!)
Fachat, ja dat klopt dat je die mail van mij hebt gekregen hoor.

Over mijn mood, ik hoop dat het wat gaat verbeteren, zit wel in een goede omgeving, om mijn hoofd niet te laten zakken, heb allemaal lieve mensen om me heen bij de cursus. Niet dat ze van iets weten hoor. Heb ze wel al verteld dat ik een PPD heb gehad, en ze reageerden heel begripvol, en vonden het knap dat ik nu zo goed presteer.
Fachat, Zahra is niet zo druk in bad hoor, ik laat haar nog steeds in haar babybadje zitten met wat speeltjes. Op de foto zit ze met het zoontje van mijn vriendin in ons bubbelbad. Ze worden inderdaad al groot, het gaat zo snel, het is wel leuk om ze zo te zien opgroeien, je krijgt ook steeds meer interactie en dat vind ik echt leuk. Bijv. vanavond was ze heel erg aan het hoesten in bed en toen ging ik even naar boven omdat ze huilde. Toen ik vroeg of ze wat wilde drinken zei ze: 'ja' hihihi zo grappig vind ik dat.

Leuk dat Ole al zo'n repetoire heeft, Zahra doet wel mee met gebaartjes als ik liedjes zing, maar zelf zingen doet ze nog niet echt, af en toe zit ze wat te brabbelen en te neuriën maar ik kan er geen liedje van maken.

Lara, wat een rotnieuws, ik kan me voorstellen dat je je nu toch wel zorgen maakt, heb je erg veel last van je gewrichten?

Witch, jij ook sterkte met alles, ik las je berichtje op de groep. Fijn dat je in ieder geval lieve mensen op de cursus hebt, misschien hou je er wel een lieve vriendin aan over die je in vertrouwen kunt nemen over de kwestie.
Jeetje wat een verhaal weer Witchke, het zit je niet mee. Je zult je wel rotgeschrokken zijn vanmiddag. Succes ermee. Idd fijn dat je leuke mensen ontmoet tijdens je lessen.

Fachat, wow een zanger in spe. Leuk!

Hier geen zingen, wel veel kletsen, erg gezellig. Hij wordt trouwens echt verkouden, we horen nu continue gehoest uit zijn kamertje.

Te laat trouwens je opmerking over google. Been there, done that. Wil toch wel precies weten hoe en wat.

Haha ik zei net al tegen man dat het wel een voordeel is dat het wekend nu giga lang lijkt te duren. Heb het gevoel dat de zaterdag voorbij kruipt. Gezellig, meer tijd met de family.

Ik hoop dat Finn morgen niet te ziek is om uit te gaan brunchen. We hebben die vrienden al in tijden niet gezien.

Ik ga maar eens slapen, heb het idee alsof ik al dagen achter elkaar op ben.

Lara, heb je je nichtje nog weer gezien? Heb je haar nu mogen knuffelen, of was je schoonzus nog steeds zo beschermend?
Dag meiden!

Swissie heb veel aan je gedacht vandaag! En ja dat googelen. Het is wel bekend dat het niet altijd slim is om zelf te dokteren. Anderzijds vind ik het wel raadzaam je voor te berreiden op het gesprek met de dokter., Laat je niet afschepen als jij meer onderzoek wil of het niet vertrouwt. Schrijf je vragen op en ga niet alleen! Wanneer kun je nu terrecht? Sorry ben het vergeten.

Ik denk aan je, heb ik altijd met dit soort verhalen. Blijf positief! En als je mij wat wil vragen kan dat hoor.

Witchke; wat een tegenstrijdigheden bij jou zeg! Ik vind het ontzettend goed wat voor resulatten jij haalt op de cursus. Mag je trots op zijn. En weet niet wie het vroeg maar vieren hoor die goede resultaten! Trakteer jezelf op een lekker gebakje, lekkere fles wijn met je vriend wathever maar beloon jezelf.

En je verhaal op msn; heftig weer hoor! Zal er hier ook niet teveel op ingaan maar leef met je mee!

Lara hoe is het met je nu? Wanneer kun jij weer naar de dokter? En hoor je dan ook direct meer?

Sorry als ik wat vergeet nu maar ben kapot! Heb 4 vroege diensten achter elkaar gedraait (is om 07.00 de deur uit) Luna is ziek, oorontsteking dus heeft geen nacht goed geslapen, heb gisterenavond een bruiloft gehad, vanavond naar het voetbal geweest en ben nu moe, moe, moe!

Vriendlief is vanavond weer naar de bruiloft (hindoestaanse bruiloft, is 3 dagen lang) maar ik zou dat echt niet meer trekken. Dus we hadden geen oppas hihihi wat erg!

Oh ja! Vergeet ik bijna te melden dat Luna loopt achter haar kinderwagentje! Goed he?! Ben heel trots en blij. Vind het stiekem wel jammer dat ze het voor het eerst deed bij mijn ouders, toen zij oppasten!
Swiss, heb je wel wat kunnen slapen? Of heb je veel gepiekerd? En hoe is het nu met Finn?

Chance: ook een beetje kunnen bijslapen? Klinkt als zware dagen hoor...! Wat goed dat Luna achter de wagen loopt! (Puk was ook zo'n grapjas die dat bij schoonouders deed - niet leuk!)

Fachat: hier is het ook zo'n enorm waterballet als Puk in bad gaat. Ik vind het wel schattig eigenlijk, maar het betekt vaak dat ik weer wat droogs kan aantrekken.

Is Hugo weer beter?

Sterkte Witchke!

Ik heb geen nieuwe afspraak bij de dokter. We moeten het gewoon aankijken om te zien of het wegblijft. Nouja...misschien maar op vertrouwen.

Met mijn nichtje gaat het goed, hoewel ze veel last heeft van krampjes en niet direct gaat slapen 's nachts na de voeding. Wel schattig om te zien hoe mijn broer ermee omgaat; hij is heel erg betrokken bij de bv en blijft 's nachts dan ook echt wakker. Lief.

Volgende week zondag gaan we langs. Vandaag kwamen al veel mensen en ze hadden niet heel veel tijd. Jammer, maar wel leuk dat we volgende keer wat langer kunnen blijven (het is tenslotte niet om de hoek) en het meisje kunnen vasthouden.

Pfoe, ik lag in een hele diepe slaap toen Puk om 7 uur wakker werd en heb echt zo'n duf gevoel. Hopelijk trekt het nog bij. Even iets leuks verzinnen wat we vandaag kunnen gaan doen.
Chance, ik las net je topic over chips op het kdv. Absurd!! Ik zou echt boos worden als Puk dat zou krijgen. Nergens voor nodig.
Ik zat vanochtend om half 7 bij de huisartenpost... Ik heb vannacht zo'n pijn in mijn buik gehad dat ik het gewoon niet meer trok en dacht dat ik liever een bevalling had dan dat. Er bleek uiteindelijk gelukkig niks aan de hand te zijn (we dachten eerst aan mijn blindedarm) Blijkbaar is er door de zwangerschap iets verkeer gaan zitten in mijn buik waar ik heel veel last van heb gehad, maar nu is het gelukkig weer over. Was wel even bang vannacht.

Muis: Er zitten drie isofix bevestigingen op de achterbank en het zijn ook drie zitplaatsen, dus zou moeten kunnen.(op het oog heb ik ook het gevoel dat het kan,maar ik zou het altijd echt proberen en je twee stoelen en de maxi cosi meenemen) We hebben de Grand Picasso, dus ook in de kofferbak zitten nog twee stoelen. Plek zat. De auto rijdt heerlijk en het is niet eens zo'n dure auto (ook nieuw niet) De oudste nederlandse auto's zijn van januari 2007 dus voor een twedehandse hebben we wel goed moeten zoeken.

Wij hebben ook naar de Renault gekeken, maar we wilden geen diesel en de benzine had te weinig trekkracht, dus die viel af voor ons. Onze buren met 4 kinderen hebben er wel een en die zijn er supertevreden over (overigens zijn die kinderen 8-23 jaar)

Ga nog even snel wat opruimen hier want zo heb ik een huis vol kinderen en volwassen. tot laters!!
Goedemorgen deze zonnige morgen.

Hier gister een druk dagje. Schoonouders en broertje en vriendin over de vloer, want er zijn gister pannen op de schuur gelegd. Wel heel gezellig.Vandaag lekker nix doen. Misschien ff een rondje fietsen ofzo.

Ben nu 37 weken dus het bed staat op klossen. Wel weer gek hoor. Komt nu allemaal echt dichtbij. Ik word ook wel heel nieuwsgierig.

Witch wat naar allemaal voor je. Heel veel sterkte.

Swissie: Hopelijk gaat je dag vandaag iets sneller, want de reden waarom je zaterdag niet zo snel ging is toch iets minder leuk.

Chance: Wat een drukte meid. Goed dat je gister een goede smoes had.

Drop: Wat een eng verhaal. Ik zou ook wel heel erg geschrokken zijn. Tis toch niet zo'n fijne tijd om gekke dingen in je buik te voelen. Was je nu ook nog alleen aan het oppassen of was dat al geweest?

Gezellig dagje voor je vandaag!

Icke: Gaat het nog een beetje bij jou? Ben je weer hetzlefde moe als tijdens je zw van Ruben? En kan Ickeman in het weekend goed assisteren of is hij dan nog steeds veel op pas?

Laar: Wat een balen zo'n onbestemde diagnose. Hopelijk blijft het gewoon weg en kun je het langzaam vergeten.

Leuk dat je volgende week naar je nichtje gaat. Ze zal dan wel weer flink veranderd zijn.

Hoef je niet te hockeyen vandaag. Het is er heerlijk weer voor.

Hebben jullie kindjes dat nu ook. Koen wil echt niet meer stil liggen met aankleden en luier verschonen. Het ging nog altijd heel goed, maar het is nu heel vaak een drama. Tips?
Xaloy.. wat me ineens te binnen schoot. Is het nu een jaar geleden dat het allemaal begon met R. Denk je daar nu veel aan terug of niet. Gelukkig gaat het nu heel goed met jullie grote R.

Ik moest er ineens aan denken toen ik mij bedacht dat volgende week de klok verzet wordt. Vorig jaar was jij de eerste die toen vroeg hoe we dat allemaal gingen doen met de ritmes van onze kindjes. Alleen pakte het voor jullie toen even anders uit.
BM, Daan ligt ook niet stil met luiers verschonen, vreselijk! hij wurmt zich alle kanten op, rukt het liefst de vieze luier onder zijn kont vandaan om die vervolgens op de vloer te smijten en meer van dat soort fratsen.

Chance, drukke dagen voor jullie! Goed hoor dat je lekker je rust neemt, geen oppas is altijd een goede!

Dropneus, getver, das niet fijn zeg! Gaat het nu wel weer beter met je? Pas goed op jezelf hoor.

Muis, zijn je mannetjes alweer beter vandaag?

Witch, sterkte meid. Wat een verhaal weer zeg, het zit ook niet mee he op dat vlak.

Swiss, beterschap voor Finn, hoe is het nu met hem?

Vriend is met meisje naar de huisartsenpost, ze heeft nu al 2x weer zwarte ontlasting gehad en ik vertrouw het niet.

Ik heb natuurlijk ook zitten zoeken op google en dan kom je zulke enge verhalen tegen...moet ik ook niet doen, maar toch he.
Muis, wij hebben net de Voyager gekocht, ge-wel-dig! Veel handiger dan de Renault want schuifdeuren, dus je kan zelfs op de kleinste parkeerplaats je kinderen met gemak uit de auto halen! Echt super. De kinderwagen hoeven we niet eens meer op te vouwen, past er gewoon zo in :-)

Ja, Robbie vorig jaar zo ziek. Alweer een jaar geleden. Vreend genoeg denk ik er steeds minder aan, waarschijnlijk omdat hij ziek werd in Enschede en we nu op een dusdanig andere plek wonen dat de herinneringen daardoor niet opgeroepen worden. Als ik nu elke dag langs het MST zou rijden, of het UMCG in Grongingen dan zou dat wel anders zijn denk ik. Maar nu wonen we in Luzern en tja, daar is alles veel fijner :-)

Moest gister wel even slikken want ik wilde Robbels haar knippen, ook op zijn achterhoofd. En hij heeft echt een enorm lelijk litteken van die doorligplek. Heel eng, eigenlijk. Er groeit haar overheen dus je ziet het niet. Maar kort haar is voor Robbie nooit meer een optie!
Buitenmeisje en Layla veel sterkte met de laatste loodjes !

Aan allemaal een dikke knuffel, fijn dat jullie zo lief zijn !!
Xaloy, ik moest vannacht, net als Buitenmeis, even denken aan Super Robbie! (lag weer eens wakker) Geweldig om te zien hoe goed hij is hersteld! Lang haar is altijd leuk bij jongetjes trouwens. Ik hou persoonlijk helemaal niet van zo'n "lekker kortgeknipt" jongenskoppie en dat is gelijk de reden voor de mat van Hugo!

Buitenmeis, het gaat hard bij je! Nog maar drie weken!

LL, hoe is het met Meisje? Is je vriend weer terug van de huisartsenpost?

Hugo heeft geen koorts meer, maar is nog steeds vreselijk snotterig en kucherig. Net als Broer Steijn trouwens! Vanmiddag moeten we eigenlijk naar de verjaardag van een nichtje van A., maar ik ben moe, snipverkouden en heb niet zo'n zin. Als de jongens koortsvrij wakker worden, dan gaan we...

Hier gaat het niet zo lekker: vandaag ben ik precies de termijn dat ik te horen kreeg dat ik Hellp en PE had. Nu maak ik me nergens zorgen over bij deze zwangerschap, maar het is gewoon een gek idee dat ik de vorige keer nog maar een dag zwanger zou zijn. Getsie, alles komt weer terug! (en ik had het net zo fijn diep weggestopt) Morgen is het nog even bikkelen en daarna gaat het wel weer. Hoop ik.
Hoi lieve allemaal, ik kom even zwaaien. We hebben het echt even belachelijk druk dus ik kan het helaas niet bijhouden hier. Maar ik vind jullie wel heel lief! Knuffel voor iedereen, en ik ben er snel weer bij hoor!!
voor Muis. Kan me voorstellen dat het allemaal gek is. Voelt A. het ook zo? (zal wel niet, want een man)

LL: hoe is het met Meisje?

Micha: even doorbijten meis, lijkt me best pittig om met 3 kleintjes voor een verhuizing te staan. Wanneer gaan jullie over?

Ik had ook weer wat handigs: Puk zat op schoot twee nespressoglaasjes in elkaar te schuiven. Dacht dat het wel kon, want dik glas. Blijkbaar niet, want het onderste glas brak in 1000 stukjes. Puk snel op schoot gezet bij vriend en de stofzuiger erop gezet, me niet realiserend dat je dat niet moet doen met een laptop... Alle toetsjes in de stofzuiger en vriend een half uur bezig om alles in elkaar te zetten. Handig.

Daarna een lange fietstoch gemaakt langs de Vecht (we hadden fietsen gehuurd). Erg fijn!
Lara: haha, dat zou mij dus ook gebeuren.... Wat een werk zeg!

Tijdens mijn middagtukkie weer last van mijn buik. het schijnt een mechanisch probleem te zijn, maar het doet verrekkes veel pijn en ik hoop echt dat dit niet mijn hele zwangerschap tijdens iedere poging tot liggen/slapen de kop op steekt. kan wel janken nu want ik ben doodmoe, maar kan dus niet liggen... Troost mezelf maar met de gedachet dat het verder gelukkig niet ernstig is.

Vandaag nog naar een kinderbeurs geweest en een paar boekjes/ tekenbord/jurkje en een fietsstoeltje voor achterop gekocht. er was zo veeeeeeel en het kostte allemaal niks, dus ga volgend jaar zeker weer kijken, maar dan voor spelletjes enzo. Er stonden ook een paar buurkinderen van mij, leuk hoor die glunderende toetjes als ze iets verkopen.

Muis: ben je lekker thuis gebleven? Kan me voorstelle dat het een emo periode is en dan ook nog een ziek jongetje....

Hier zit er een al haar potloden op de grond te gooien, dus moet even ingrijpen
Wat vervelend dat dat zo'n invloed op je heeft Muis. Sterkte ermee!
Hi Dames, ik ben er ook weer even. Manlief is lekker (hoop ik) pompoenensoep aan het maken.

We waren vanmorgen bij vrienden brunchen, gezellig (en leuk dat de tijd zo langzaam gaat tegenwoordig, het was echt een enorme tijd).

Finn is ziekjes, had vanmorgen 37.4 en nu net 38.5. Hij heeft ook niet echt goed geslapen, dus wij ook niet.

Hij hoest een beetje en zijn oogjes staan op half 7. Verder is hij wel vrolijk, dus da's prima.

Met mij is alles best, ik zal proberen mijn gedachten op msn te zetten, dan hoeft lekker niemand dat te lezen. Hte forum is veel te leuk, gewoon gezellig, met af een toe wat kleine probleempjes.

Leen, jeetje wat een vroege diensten zijn dat, kan heel goed begrijpen dat je daarna niet nog eens weg wilt.

GAAF dat Luna achter de kar loopt! Dat is zo stoer als ze dat doen. Wel enorm jammer dat je er niet bijwas toen ze dat voor het eerst deed. Misschien lukt het met de eerste echte losse stapjes? Finn stapte trouwens ook voor het eerst los bij de grootouders, gelukkig was ik er zelf ook bij (en lette ik op).

Lara, heb je aan je broer gevraagd of jullie volgende week het allenrecht hebben? Het is zonde om zo lang te moeten wachten, erheen te reizen en dan bijna geen tijd te hebben.

Lekker, fietsen! Hahha dat laptop verhaal. Zou mij ook zo kunnen gebeuren.

Drop, hoe kwam die pijn in je buik dan? Niks ernstigs is natuurlijk fijn, maar als je vanaf nu elke keer met slapen last hebt van je buik wordt je ook niet gelukkig van. Daar moet je echt iets op vinden.

Klinkt ideaal die nieuwe auto van jullie. Wij waren ook op zoek naar een andere auto, maar nu we geen 2e huis kopen is het niet zo hard nodig.

BM, hier ook een druk bewegend kereltje op het aankleedkussen. Ik probeer hem altijd iets te spelen te geven, maar wat de ene keer schitterend is, is een dag later vreselijk. Moeilijk.

Hoe gaat het bij jullie met nagels knippe? Dan gilt Finn echt moord en brand.

LL, wat was de reactie van de ha? Gaat alles goed met Meisje?

Xaloy, ik vind het zo super dat Robbie er niks aan over heeft gehouden. Wat is dat een super sterk kereltje zeg! Die kan letterlijk de hele wereld aan.

Muis, zijn jullie nog weggegaan? Heerlijk toch, dat Ernie nog helemaal goed gaat. Je doet het gewoon super, pff 2 kids en hoogzwanger. Hoe vaak ga je nu eigenlijk voor controle naar de gyn?

Micha, dikke knuffel terug. Heel veel succes met verhuizen, straks zal je bijna verdwalen met al die ruimte in huis.

Zoals jullie merken zoek ik iets te doen, heb geloof ik op iedereen gereageerd!
Drop, wat vervelend van je buik! Ik zeg: "Blijf er niet mee rond lopen, want wie weet is het iets anders!"

Leen/Chance, ik was helemaal vergeten te zeggen dat het zo goed is van Luna dat ze met de blokkenkar loopt!

Xaal, hoe gaat het met Robbie en de stapjes?

Mich, succes!

Laar, dat van de stofzuiger en laptop had mij ook kunnen gebeuren! Ik moest wel erg lachen toen ik het las.

Swis, beterschap voor Finn. Wij hebben hier een ziek Hugo'tje en zijn met hem thuisgebleven vanmiddag. Hij werd jammerend wakker met 39.8 graden koorts en voelde zich niks niet lekker. Eten doet hij bijna niet: hij eet volgens mij alleen het hoognodige en laat het er dan bij zitten. Ik kan potdorie die stomme huisartsenpost niet bereiken! Ik wil gewoon weten wat ik met hem moet doen! Pammetje of niet?
Hoi,

Net een weekend weg geweest met vriendinnetjes. Was echt heel leuk, lekker herinneringen opgehaald aan alle foute mannen ed

Heel leuk park in Katwijk. Volgende keer met vriend en kleine mannen, want vlak bij strand, leuk peuterzwembad en speeltuin en niet te ver weg.

Verder, jee, wat is er veel gebeurd.

Wat zal je geshrokken zijn, swissie, hopelijk verdere onderzoeken ok. Lijkt me echt eng, je gaat toch meteen denken aan de toekomst en je kleinew manneke en zo.

Wat eem rare actie witch, hpelijk niet te nare nasleep! En wat gaat je cursus goed, echt top!

Wat vervelend lara, dat er geen uitslag uit komt. Hopelijk was t een raar virus en blijft t weg. En thanks, ik weet in elk geval wat niet te doen met de stofzuiger :-)

Lievelust, wat v ervelend van je borstontsteking. Hopelijk voelt t snel beter. Alles ok met meisje??

Icke, gaat t nog meisje?

Wat knap v an Luna, zomaar lopen achter de wagen!!

Lijkt me raar muis, al die nare herinneringen aan je zwangerschap en alles eromheen. Hopelijk kun je snel weer positief deze laatste loodjes doorkomen. Voelt huug zich al weer wat beter? Ik zou een pammetje geven muis.

Verschonen is hier echt een ramp, jongetje ligt niet stil, gilt moord en brand, hopelijk is dit een fase, want is erg vervelend, nagels knippen daarentegen is geen enkel probleem.

Echo was trouwens goed en verloskundige ook.

Nu met man op bank naar samenvatting F1 kijken.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Oh drop, wat naar van je buik, heb ik een aantal weken na de bevalling gehad, echt enorme steken in buik, konden niks vinden bij huisartsenpost en ook naar op 1e hulp, wel een licht ontstekingsbeeld in bloed, maar verder geen rare dingen, heeft een kleine week geduurd, toen ging het vanzelf beter. Hopelijk gaat t bij jou ook zo, maar zou geen risico nemen, als t zo blijft,gewoon weer terug, je bent ten slotte ook zwanger.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Muis, slaapt Hugo wel? Als hij nu steeds wakker wordt zou ik hem gewoon een pammetje geven hoor. Goed slapen is erg belangrijk.

Swiss; hoe was de soep? Gooi er lekker vanavond een filmpje in! Wat zijn nu precies de vervolgstappen? Wanneer heb je een nieuwe afspraak? Ze gaan nu toch wel alles controleren?

Pfoe ik ben moe. Puk ligt de zingen in zijn bed. Hoop dat dat niet omslaat in huilen, want Lara wil rustig op de bank liggen (en hij slaapt naast de woonkamer).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven