Wifi netwerken op je tablet

14-01-2016 09:51 10 berichten
Vraagje over wifi verbindingen op mijn tablet. Als ik de wifi open staan er een heleboel namen in (niet actief) van netwerken. Ook een van een camping in frankrijk. Ik ben nog nooit met mijn tablet in frankrijk geweest. Hoe kan dit?
Misschien haalt één van je buren een grap uit? Je kan allerlei namen geven aan een router.

http://i.imgur.com/5lFONyt.jpg
Alle reacties Link kopieren
Wellicht jouw tablet wel ( maw: geen nieuwe)?
Je bent zelf een theepot
In die lijst staan alle netwerken

a) waarmee je ooit verbonden bent geweest

b) die je tablet ter plekke oppikt (te herkennen aan het wifi symbooltje)

De enige die er toe doet is degene waarvoor je een wachtwoord hebt.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Hoe weet je dat dat een camping in frankrijk is? Iedereen kan zijn router een willekeurige naam geven.

En anders verwijder je hem toch uit je lijst. Als hij daarna weer tevoorschijn komt, dan zit dat wifipunt bij jou in de buurt.
Ik snap dat je actieve hebt zoals die van de buren, maar die blijven er niet vast in zitten. Ik heb het over degene die er altijd instaan.

Ik heb de naam gegoogeld en hij was van een camping in frankrijk en mijn tablet is nieuw en nog nooit mee naar france geweest
Misschien een favoriete camping van een wifi punt waar jij op aangesloten bent geweest. Dan hebben ze hun punt naar die camping genoemd. Bijvoorbeeld ik ga graag naar Engeland. Zou zomaar mijn favoriete hotel als wifi naam kunnen nemen: uniek in Nederland
Zonder oorzaak geen gevolg
Oke thanks voor jullie antwoorden
Het kunnen 2 dingen zijn: of je tablet is niet zo nieuw als je dacht óf je bent met bijv je smartphone wel op die camping geweest en als je daarna een nieuwe tablet hebt en je logt in met hetzelde google of apple account, dan neemt ie die wifi punten over.
Hier in de buurt heeft iemand 'huis van bewaring' als netwerknaam.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven