Wakker (2016.001)
vrijdag 15 januari 2016 om 20:37
vrijdag 15 januari 2016 om 21:04
quote:Zomerelfje schreef op 15 januari 2016 @ 21:01:
Beetje saaie avond..en bij jullie?
Nee niet echt, moet nog even wat te eten pakken en om half 10 komt er leuke tv en ben nog gezellig even bezig op skype en Ipad dus verveel mij niet.
(en moet ook nog de kattenbak verwisselen. pffff maar dat kan ik ook tussendoor doen maar doe het zo nog even)
Beetje saaie avond..en bij jullie?
Nee niet echt, moet nog even wat te eten pakken en om half 10 komt er leuke tv en ben nog gezellig even bezig op skype en Ipad dus verveel mij niet.
(en moet ook nog de kattenbak verwisselen. pffff maar dat kan ik ook tussendoor doen maar doe het zo nog even)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 15 januari 2016 om 21:55
quote:Zomerelfje schreef op 15 januari 2016 @ 21:21:
Ja gewoon weinig te doen. Weinig mensen om te spreken. Iedereen is druk bezig.Zou je het leuk vinden om een hobby op te pakken of iets iets anders wat je leuk zou vinden?
Ja gewoon weinig te doen. Weinig mensen om te spreken. Iedereen is druk bezig.Zou je het leuk vinden om een hobby op te pakken of iets iets anders wat je leuk zou vinden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 15 januari 2016 om 22:29
quote:prada schreef op 15 januari 2016 @ 18:30:
[...]
MV, ik geloof er niets van dat je moeder medisch geschoold is, die zou nooit dit advies geven. Een beetje stress ga je ook niet twee keer van onderuit, ken je nog mijn stress met oudste. En al trek je je alles aan, bellen!!! Al is het maar even voor advies.
Ik geloof er niks van dat jij medisch geschoold bent. 2 liter water diehard?
2 liter is aanbevolen. Ik drink iedere dag tussen de 2-3 liter drinken en dat is helemaal prima.
En natuurlijk kan je wel een liter in een half uur drinken, dat zijn maar 2 flesjes uit de supermarkt hoor.
Als je dan wil doen lijken alsof je er verstand van hebt, Google dan eerst even op wat normaal is.
Mv, pas je op?
[...]
MV, ik geloof er niets van dat je moeder medisch geschoold is, die zou nooit dit advies geven. Een beetje stress ga je ook niet twee keer van onderuit, ken je nog mijn stress met oudste. En al trek je je alles aan, bellen!!! Al is het maar even voor advies.
Ik geloof er niks van dat jij medisch geschoold bent. 2 liter water diehard?
2 liter is aanbevolen. Ik drink iedere dag tussen de 2-3 liter drinken en dat is helemaal prima.
En natuurlijk kan je wel een liter in een half uur drinken, dat zijn maar 2 flesjes uit de supermarkt hoor.
Als je dan wil doen lijken alsof je er verstand van hebt, Google dan eerst even op wat normaal is.
Mv, pas je op?
vrijdag 15 januari 2016 om 23:04
quote:prada schreef op 15 januari 2016 @ 16:57:
Flauwvallen komt wel eens voor als je meer dan twee liter water in een half uur drinkt. Dat lukt je echt niet. Ik drink veel water en zelfgemaakte ijsthee maar kom over een hele dag niet over de drie liter. MV dit klinkt als een aantal jaren terug als je begrijpt wat ik bedoel.Hier zeg je zelf dat je het over drie liter op een dag hebt
Flauwvallen komt wel eens voor als je meer dan twee liter water in een half uur drinkt. Dat lukt je echt niet. Ik drink veel water en zelfgemaakte ijsthee maar kom over een hele dag niet over de drie liter. MV dit klinkt als een aantal jaren terug als je begrijpt wat ik bedoel.Hier zeg je zelf dat je het over drie liter op een dag hebt
zaterdag 16 januari 2016 om 02:21
Ik heb net de herhaling gezien van DWDD. Huub lijkt wel dronken . Vroeger trad hij zo vaak op in mijn stamkroeg, was een groot fan van hun. Wel grappig dat hij zegt uit Krommenie te komen en bij Wiki staat dat hij in Amsterdam geboren is. Nou ja, kan natuurlijk als zijn ouders erna die kant op zijn verhuist. Vooral Bloedend hart en Ze kwam binnen zonder kloppen ...... vind ik de mooiste nummers van ze.
zaterdag 16 januari 2016 om 02:23
zaterdag 16 januari 2016 om 02:29
Ja dank je Ama. Er is niets aan de hand, gewoon wat stress en had het vandaag nog met iemand erover, dat gekoketteer van Prada over iets van jaren geleden ben ik ook een beetje zat en die was het er ook mee eens. Dat was iets heel anders waardoor ik in het ziekenhuis heb gelegen. Dat is nu totaal niet aan de orde. Dus dat er telkens bij te halen is heel vermoeiend want ik ga het toch niet in details hier delen.
Hier laat ik het maar bij
Hier laat ik het maar bij
zaterdag 16 januari 2016 om 02:32
Nou ik ben het nu een beetje zat prada, er is niets aan de hand, deel gewoon wat dingetjes wat je meemaakt. Als je blijft refereren aan de periode dat ik in het ziekenhuis lag, dan staf ik je, dan weet je het alvast. Ben het echt zat met je.
zaterdag 16 januari 2016 om 02:35
zaterdag 16 januari 2016 om 02:42
Ik heb echt al lang info ingewonnen. En niets is aan het toeval overgelaten. Extra vloeibare vitamine en nieuwe medicijnen. Dus ga geen doktertje op mij spelen. Ik geef aan dat ik het niet kan waarderen. Dus graag streep eronder. Ik ga er verder niet op door. En als er wel iets is weet ik de wegen te vinden. Heb gewoon naast de zorgmentor ook nog controle bij de neuroloog en ik loop ook bij de pijnpoli dus aan zorgtoezicht heb ik geen gebrek. En je kent mijn moeder niet dus waar je vandaan haalt dat ze geen medische kennis heeft weet ik ook niet.
Maar alsjeblieft even een streep hieronder.
Maar alsjeblieft even een streep hieronder.
zaterdag 16 januari 2016 om 02:49
Meisjes, we zitten hier virtueel te chatten, dus laten we geen dokter, psycholoog of weet ik niet wat voor elkaar gaan spelen. We komen hier op de wakker om gewoon beetje gezellig te ''kletsen''. Toch? Tenminste ik wel en zo reageer ik dus (meestal) ook.
Ik moet eigenlijk al lang zakken, ben moe, heb een dikke wang van ws. een ontsteking ergens (in mijn onderhoofd) maar die zit ik nu flink weg te denken en heb nog geen zin om te zakken. Dus proost.
Ik moet eigenlijk al lang zakken, ben moe, heb een dikke wang van ws. een ontsteking ergens (in mijn onderhoofd) maar die zit ik nu flink weg te denken en heb nog geen zin om te zakken. Dus proost.
zaterdag 16 januari 2016 om 02:52
MV, ik heb daarna mijn woorden over je moeder teruggetrokken, al kan ik me niet voorstellen dat ze je dat advies heeft gegeven. Dat je bij allerlei professionels loopt weet ik, maar dat wilt niet zeggen dat je niet aan de bel kunt trekken als er eerder iets is.
Dat ik koketteer met je ziekte toen is absoluut niet waar, ik heb allleen een keer of drie gezegd toen het minder met je ging dat ik niet wil dat het weer gaat zoals toen.
Dat ik koketteer met je ziekte toen is absoluut niet waar, ik heb allleen een keer of drie gezegd toen het minder met je ging dat ik niet wil dat het weer gaat zoals toen.