dvd afspelen lukt niet

16-01-2016 15:05 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben nieuwe dvd-speler. Vriend heeft alles aangesloten, volgens hem op de juiste manier.

Nu heb ik een dvd erin gedaan, maar ik krijg geen beeld op t.v.

Volgens KPN moet het via de zender HDM1, maar ook dan gebeurt er niets. Iemand enig idee wat te doen?
Zit hij wel in de HDMI1 ingang of heb je meerdere ingangen?

Probeer je tv eens op een andere HDMI te zetten.

HDMI1 is trouwens geen zender maar een invoerkanaal op je tv.
Als die DVD speler alleen geschikt is voor blue ray kan het zijn dat andere DVD's het niet doen, omgekeerd idem.
verba volant, scripta manent.
Gooi eens het merk en serienummer van de DVD speler.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:MarianneDavids schreef op 16 januari 2016 @ 15:21:

Als die DVD speler alleen geschikt is voor blue ray kan het zijn dat andere DVD's het niet doen, omgekeerd idem.

Echt waar? Ik dacht dat dvd's altijd wel op een Blu-Rayspeler konden (maar Blu-Rays nooit in een dvd-speler).

TO, ik zou inderdaad eerst even de andere kanalen proberen: het kan zijn dat je het kabeltje niet in HDMI1 hebt gestoken, maar in een ander gaatje.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:MarianneDavids schreef op 16 januari 2016 @ 15:21:

Een blu-ray speler kan altijd ook dvd's afspelen. Omgekeerd niet.

Idd stekker controleren of die in de hdmi1-ingang zit. En hoor je de dvd wel draaien ook? Of echt veel herrie maken? Ik heb 1 blu-ray die niet afspeelt in onze speler beneden. Maar die maakt dan ook veel herrie. Je hoort hem echt lezen.
Dat wist ik niet dat blu ray spelers ook altijd gewone dvd's kunnen afspelen. Als kabeltjes allemaal goed zijn, is het dan misschien een DVD met een andere regio? Die spelen ook niet als je speler niet regio vrij is.
Het gaat om de Sony CD/DVD player

DVP -SR170
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 16 januari 2016 @ 16:39:

[...]

Idd stekker controleren of die in de hdmi1-ingang zit. En hoor je de dvd wel draaien ook? Of echt veel herrie maken? Ik heb 1 blu-ray die niet afspeelt in onze speler beneden. Maar die maakt dan ook veel herrie. Je hoort hem echt lezen.Dvd draait wel. Zal nog even controleren of stekker in de HDMI1 zit.
quote:lila01 schreef op 16 januari 2016 @ 19:47:

[...]

Dvd draait wel. Zal nog even controleren of stekker in de HDMI1 zit.Beter ga je de uitgangen van de tv bij langs. (Knopje 'source' op de afstandsbediening.)
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven