Centraal Moderatortopic

09-11-2015 09:38 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Beste mods,

Kunnen jullie mijn account anonimiseren?

Ik ben het wachtwoord van het bijbehorende mailadres vergeten, dus ik kan geen mailtje naar jullie mailadres sturen met het verzoek om anonimiseren.

Hopelijk kan het op deze manier.

Alvast bedankt.
quote:ModeratorViva schreef op 15 januari 2016 @ 20:20:

[...]

MarindaH schreef op 15 januari 2016 @ 19:59:

Goh mods, ik had al lang een waarschuwing aan mijn broek toen ik het in een ander topic in veel minder posts niet eens was met de algemene gedachtegang. Ik heb het over Amand in dit topic Ben ik jaloers of is er echt iets..

Dat is toch gekaap en gezuig of niet dan?

Bedankt voor je melding. We gaan het beoordelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaNou ja, da's dus eigenlijk gewoon een bevestiging dat die waarschuwing voor mij totally onterecht was en persoonlijk gekleurd
Het topic Het volgende hoeft zo niet te zijn is verwijderd ivm een trol.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Kunnen jullie mijn account anonimiseren

Alvast hartelijk dank
Topic help zieke kater is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
Mis ik een paar vlaaien in het bantopic?
quote:misschicken schreef op 17 januari 2016 @ 09:24:

Mis ik een paar vlaaien in het bantopic?

Beste misschicken,

Het zou kunnen dat we een forummer zijn vergeten te vermelden in het bantopic. Zou je ons via de mail kunnen laten weten wie je mist? Dan kunnen wij nagaan of we die zijn vergeten te vermelden. De mail kun je sturen naar forum@viva.nl

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Euh, ik ben vrij vandaag. En ik neem aan dat jullie zelf ook een administratie hebben van wat er allemaal verwijderd is gisteren?
quote:ModeratorViva schreef op 17 januari 2016 @ 10:04:

[...]

Beste misschicken,

Het zou kunnen dat we een forummer zijn vergeten te vermelden in het bantopic. Zou je ons via de mail kunnen laten weten wie je mist? Dan kunnen wij nagaan of we die zijn vergeten te vermelden. De mail kun je sturen naar forum@viva.nl

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Huh? Dit kun je toch niet menen mod?

Het is toch jullie werk om volledig te zijn en als jullie erop gewezen worden dat dit niet gebeurd is jullie pakkie aan om na te gaan wat er mis is gegaan.

Wordt er zo erg bezuinigd tegenwoordig op de mods hier?
quote:misschicken schreef op 17 januari 2016 @ 10:13:

Euh, ik ben vrij vandaag. En ik neem aan dat jullie zelf ook een administratie hebben van wat er allemaal verwijderd is gisteren?

Sorry, we begrijpen helaas niet helemaal waar je op doelt en daarom kunnen we ook geen helder antwoord geven. Mocht het gaan om de ban van Math0, die staat gewoon in het bantopic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Heel simpel hoor, Kersenvlaai en Pruimenvlaai van de clitoristopics.
quote:misschicken schreef op 17 januari 2016 @ 13:34:

Heel simpel hoor, Kersenvlaai en Pruimenvlaai van de clitoristopics.

Die hebben gewoon een ban gegeven, maar gebruikers met 1 post en waarvan het meteen duidelijk is dat ze komen trollen/spammen vermelden we meestal niet in het bantopic om ze geen extra aandacht te geven.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Vreemd dat daar een selectie in gemaakt wordt, een ban is een ban.
Mods ik mis in het arsenaal smileys een 'huilen van het lachen' smiley. De huidige huiler is echt verdrietig maar aangezien hier vaak de tranen over mijn wangen rollen van het lachen zou het mijns inziens een enorm goede toevoeging zijn.
Topic Daglenzen met cilinder is verplaatst naar de pijler Gezondheid.

mvg,

Junior.
Het topic Lieve moeders: win een Bol.com bon twv ¤20,- is verwijderd. Onderzoekjes en enquetes zijn niet toegestaan.

met vriendelijke groet,

Junior
Het topic Wie heeft er verstand van rechten van een webwinkel? is verplaatst naar Geld & Recht.

met vriendelijke groet,

Junior
Het topic 'Een iq test.' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-01-2016 22:42
Reden: verwijderd ivm offtopic
% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-01-2016 22:42
% gewijzigd
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-01-2016 22:41
% gewijzigd
Een tijd geleden heb ik hier wat aangegeven over dat je de quotes nog ziet van diegenen die je onder de negeer hebt. Dat zou "meegenomen" worden.

Het begint nl knap irritant te worden.

Al wat bekend inmiddels?
Eens met Yasmijn. Ik zet iemand niet voor niets onder de negeer maar als iedereen die persoon blijft quoten lees ik zijn onzin nog steeds.
quote:ChuckTaylor schreef op 18 januari 2016 @ 14:06:

Eens met Yasmijn. Ik zet iemand niet voor niets onder de negeer maar als iedereen die persoon blijft quoten lees ik zijn onzin nog steeds.Helemaal mee eens. Kan de mededeling dan ook worden verwijderd als er staat, bericht van xxxxx toch lezen? Dat wil ik niet anders niet onder negeer gezet, heet toch niks voor niks negeer.
quote:Kensi schreef op 18 januari 2016 @ 14:41:

[...]

Helemaal mee eens. Kan de mededeling dan ook worden verwijderd als er staat, bericht van xxxxx toch lezen? Dat wil ik niet anders niet onder negeer gezet, heet toch niks voor niks negeer.Dat precies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven