Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
zondag 17 januari 2016 om 10:55

zondag 17 januari 2016 om 11:48

zondag 17 januari 2016 om 12:05
quote:Marels schreef op 17 januari 2016 @ 11:48:
[...]
Nee
Morgen mijn therapeut maar eens bellen
Tis heel erg, het einde
Waar ben jij inmiddels?
Oh nee, zo erg? Ik vrees nu al voor het gat. Na Breaking Bad hadden wij ook wel echt een behoorlijk zwart gat.
We gaan een stuk langzamer nu manlief meekijkt. Zitten bij einde seizoen 7.
Kan op IMDB niets vinden over een eventueel vervolg.
[...]
Nee
Morgen mijn therapeut maar eens bellen
Tis heel erg, het einde
Waar ben jij inmiddels?
Oh nee, zo erg? Ik vrees nu al voor het gat. Na Breaking Bad hadden wij ook wel echt een behoorlijk zwart gat.
zondag 17 januari 2016 om 12:06
quote:Krulliebollie73 schreef op 17 januari 2016 @ 12:05:
[...]
Je mag me best een PBtje sturen als je er over wilt praten straks
Seizoen 7 is met La Guerta he? Die was ook goed
[...]
Je mag me best een PBtje sturen als je er over wilt praten straks
Seizoen 7 is met La Guerta he? Die was ook goed
668, the neighbour of the Beast

zondag 17 januari 2016 om 12:11

zondag 17 januari 2016 om 12:56
quote:Krulliebollie73 schreef op 17 januari 2016 @ 11:35:
Ben begonnen aan Fresh Meat over een stel engelse studenten die uitgeloot zijn om op de campus te wonen en in een studentenhuis zitten. Bijzondere figuren met engelse humor. Lekker voor op de achtergrond, niet echt diepgaand maar best vermakelijk.Je hebt niet teruggelezen begrijp ik?
Ben begonnen aan Fresh Meat over een stel engelse studenten die uitgeloot zijn om op de campus te wonen en in een studentenhuis zitten. Bijzondere figuren met engelse humor. Lekker voor op de achtergrond, niet echt diepgaand maar best vermakelijk.Je hebt niet teruggelezen begrijp ik?

zondag 17 januari 2016 om 18:33
quote:SanneBK schreef op 17 januari 2016 @ 13:51:
Die depressies maak ik nu voor de 3e of 4e x mee maken.... eerst na breaking bad, toen na orange is the new black, crossing lines en sinds gisteren homeland af. En het duurt zo lang voor die nieuwe seizoenen er weer op staan.......Waarom doen we ons dit zelf aan?
Die depressies maak ik nu voor de 3e of 4e x mee maken.... eerst na breaking bad, toen na orange is the new black, crossing lines en sinds gisteren homeland af. En het duurt zo lang voor die nieuwe seizoenen er weer op staan.......Waarom doen we ons dit zelf aan?

zondag 17 januari 2016 om 18:43
Dan prijs ik mezelf gelukkig want ik heb nog helemaal niks gezien van breaking bad, homeland of OITNB. En van Dexter heb ik nog maar 1 seizoen gezien. Dus ik heb nog genoeg te kijken
Ik kijk nu the returned:
http://m.imdb.com/title/tt2521668/
Erg spannend! Ik kijk de originele franse versie. Die staat op de Amerikaanse Netflix. Op de Nederlandse Netflix staat de Amerikaanse remake.
Ik kijk nu the returned:
http://m.imdb.com/title/tt2521668/
Erg spannend! Ik kijk de originele franse versie. Die staat op de Amerikaanse Netflix. Op de Nederlandse Netflix staat de Amerikaanse remake.
zondag 17 januari 2016 om 21:14
Oh ik ben zo happy! Ik was begonnen aan Heartland via de Amerikaanse netflix en daar staan 6 seizoenen op. Nu las ik op wiki dat ze al met seizoen 9 bezig zijn op Canadese tv, dus ik kijken op de Canadese netflix en daar staat al t/m seizoen 8 online! Jippie, ik kan nog ff lekker vooruit!
Shoot first, ask questions later!
zondag 17 januari 2016 om 21:20
zondag 17 januari 2016 om 21:29
Nog een paar dagen en dan kan ik aan het laatste seizoen van de The Mentalist beginnen (alleen volgt daarna het gevreesde zwarte gat).
Maar ik heb Breaking Bad in het vooruitzicht (ik ben een van die mensen die die serie nog niet heeft gezien).
@tulpje1977 les Revenants staat ook op de Nederlandse netflix. deze staat ook als the Returned op netflix, maar dit is de Franse (de Engelse heeft een hoesje met 1 jongetje en de Franse heeft een hoesje met meerdere mensen erop).
Maar ik heb Breaking Bad in het vooruitzicht (ik ben een van die mensen die die serie nog niet heeft gezien).
@tulpje1977 les Revenants staat ook op de Nederlandse netflix. deze staat ook als the Returned op netflix, maar dit is de Franse (de Engelse heeft een hoesje met 1 jongetje en de Franse heeft een hoesje met meerdere mensen erop).
Rock and Roll, Sent Us Insane