Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's

NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09

Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En een mailtje gestuurd naar Cabriogo.
Cherry, ik wil me aanmelden voor de fb pagina maar ik kan je geen pb sturen, geeft een foutmelding. Zou je mij een bericht kunnen sturen? Misschien kan ik wel antwoorden.

Kim, ik snap dat je je zorgen maakt. Ik had vorige week maandag ook een heel klein beetje bloedverlies. Dat hield wel gauw op gelukkig. Zolang het bruin bloedverlies is is het goed. Knuffel

Ik weet even niet meer wie, maar ik las dat iemand in maart pas een echo heeft. Dat duurt lang zeg! Ik zou gewoon vragen of je eerder kan, volgens mij kan dat best.

Ben blij dat ik volgende week dinsdag m'n eerste echo heb, maar wat is het spannend!

Als ik er aan denk krijg ik al de zenuwen haha.
Helaas las ik ook slechte verhalen van vrouwen met bruin bloedverlies, dus volgens mij zegt dat helemaal niets.

Ik moet eigenlijk ook helemaal niet googelen

Jij mag al best snel een echo , je bent ook 17 september uitgerekend toch?
Carpe diem
Ja kan slecht aflopen maar hoeft zeker niet hoor!. Ik was afgelopen maandag helemaal in paniek (heb in september een miskraam gehad, vandaar) en had m'n verhaal met m'n collega gedeeld, ze gaf ook aan dat ze heel veel bruin bloedverlies had maar alles goed was! Stelde me wel gerust, jou misschien ook.

Ja ik mag volgende week al komen omdat ik in september een miskraam heb gehad en een verhoogd risico op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (2 jaar geleden gehad namelijk, gelukkig beide eierstokken wel kunnen behouden).

Dat stelt me wel gerust, heb een hele fijne verloskundige, mocht ze altijd bellen als er iets was. Misschien kun jij de verloskundige bellen of je eerder mag komen? Ivm je bloedverlies? Wanneer heb je de eerste echo?

Mijn verloskundige vertelde dat je met 6 weken een hartje kan zien kloppen.
Ja ik las ook goede verhalen dus het stelt me wel een beetje gerust, ik wil eigenlijk morgen nog afwachten en als het dan weer zo heftig is ga ik de vk bellen.

Oke ja dan snap ik wel waarom je zo snel een echo mag! Fijn voor je.

Ik heb de echo 11 feb.

En dat zou inderdaad kunnen ja, vriendin van me had met 6 weken ook een echo en hoorde daar ook een hartje kloppen.
Carpe diem
quote:Schaapje1991 schreef op 17 januari 2016 @ 22:54:

Ik weet even niet meer wie, maar ik las dat iemand in maart pas een echo heeft. Dat duurt lang zeg! Ik zou gewoon vragen of je eerder kan, volgens mij kan dat best.

Ben blij dat ik volgende week dinsdag m'n eerste echo heb, maar wat is het spannend!

Als ik er aan denk krijg ik al de zenuwen haha.Jaa die geluksvogel ben ik Haha Maar ik ga morgen gelijk even bellen!
U probeert berichten te sturen naar gebruikers die geen berichten willen ontvangen. Deze gebruikers zijn: Schaapje1991

Dit krijg ik te zien wellicht even je instellingen aanpassen
Chicky, die eerste echo die veel dames hier krijgen wordt niet vergoed door de verzekering. Sommige verloskundigenpraktijken geven die cadeau, maar niet allemaal. Kan dus best zijn dat jij dat niet hebt.
Volgens mij kon ik de vorige keer met de eerste echo (8wk) het hartje nog niet horen, maar wel zien kloppen. Dacht dat ik met de termijnecho het hartje voor het eerst had gehoord. Maar correct me if I'm wrong.
Klopt inderdaad dat je het hartje dan nog niet kan horen maar wel kan zien.
Carpe diem
Goedemorgen allemaal!! Mag ik ook nog in de tabel?? Taradilan, 29, 18 september uitgerekend, zwanger van eerste kindje! Echo datum hoop ik deze week te horen!

Nu dus 5 weken en 2 dagen zwanger en vanmorgen voor het eerst een soort van misselijk gevoel.... Nu op mijn werk dus ik hoop dat de misselijkheid nog even niet doorzet...
Yesss ik mag de 26 voor een echo!

Ik heb zulke leuke verloskundigen, alleen dat al zou een reden zijn om nog een kind te krijgen
Klopt idd bij 8 weken zie je het Hartje kloppen. Maar het is niet goed om dan gelijk al het hartje te gaan horen ivm stralingen.

Bij ons doen ze het standaard. Vorige keer werd het vergoed. Nu andere verzekering maar denk wel dat het vergoed wordt wordt.
quote:Mirps schreef op 18 januari 2016 @ 09:07:

Chicky, die eerste echo die veel dames hier krijgen wordt niet vergoed door de verzekering. Sommige verloskundigenpraktijken geven die cadeau, maar niet allemaal. Kan dus best zijn dat jij dat niet hebt.Ik heb net gebeld en ik krijg hem idd niet vergoed. Kosten zijn 35 euro. Dus die betaal ik gewoon en krijg nu 18 februari mijn eerste echo!!! :-D
Fijn! Scheelt toch weer een maand!
Oh dat is fijn zeg! Ik zal ook eens gaan bellen! Vorige keer was ik er met ongeveer 8/9 weken dus ik had nog niet zo'n haast met bellen.
Ik heb het geduld niet om te wachten met dingen Haha Dus alles wat ik nu kan doen of regelen heb ik al gedaan!

Vind trouwens wel dat ze bij mijn eerste telefoontje wel even hadden kunnen zeggen dat een eerdere echo ook mogelijk is maar dat de kosten voor mezelf zijn. Dan kan je zelf beslissen. Nu hadden hun de keuze al voor me gemaakt. Ik krijg hem nu dus met dik 9 weken dus heel veel eerder is het niet maar goed elke week is er 1! :-D
Stond dat niet op hun website chicky met hoeveel weken zij een echo doen?

Wel fijn dat je toch iets eerder mag komen
Carpe diem
@kim, hoe gaat het nu meis?
Het gaat, ik was net aan het schoonmaken toen ging het niet kreeg telkens steken en krampen.

Nu lig ik rustig in bed en nu voel ik me goed.

Nog steeds bruin bloedverlies de ene keer meer dan de andere keer als ik naar de wc ga.

Dus ik weet het even niet zo goed.

Morgen denk ik maar even de vk bellen.
Carpe diem
Lijkt me verstandig rustig aan he meis! Ik duim dat alles goed is!
Ja bellen kan nooit kwaad. Duim ook voor je!
Nou eindelijk de tabel ingevuld, forum mobiel en was steeds te lui om de laptop er bij te pakken

In krijg bij de intake bij de vk een echo, weet niet of het vergoed wordt maar 35 euro heb ik er graag voor over, kan echt niet wachten!

Kim vervelend van je bloed verlies en je steken.. Doe maar lekker rustig aan en hoop heel erg voor je dat alles gewoon goed gaat!

Hoe reageert jullie man/vriend? Die van mij wil eerst een goede echo afwachten voor hij echt heel blij kan zijn.. Maar ik ben heel gelukkig en zou het wel van de daken willen schreeuwen van blijdschap. ik wil er steeds over praten/fantaseren maar hij is er helemaal niet zo mee bezig.

Herkent iemand dit en is dit een typische "mannen" reactie??
Die van mij is helemaal blij en wilt het er ook graag over hebben. Ik ben nu degene die meer terughoudend is omdat ik eigenlijk een beetje bang ben dat het wel mis is.

Dus ik herken er niets van.
Carpe diem
Taradilan, schrijf lekker mee! Vervelend, die misselijkheid... Bij mij hielp het wel om echt elke 2 uur iets kleins te helpen (al was ik amper misselijk)

Mijn man wilde juist al eerder ouders in seinen dan ik, ik had 3 maanden grens in het hoofd, hij wil sneller :-).

Ik doe bij de vk pas de echo bij 12 weken, ik vind dat ik wel kan wachten, al vind ik de wachttijd wel lang.

Kim, ik hoop dat de vk je kan geruststellen morgen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven