Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's

NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09

Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hé meiden!

Kim, hoe is het nu? Inderdaad even de vwerloskundige bellen!

Welkom taradilan!

Ik heb rond 10 weken de eerste echo, vind dat goed. Heb teveel verhalen gehoord van goede echo met 7-8 weken en alsnog miskraam met 9-10 weken.

Weet niet meer wie het vroeg maar ik ben verpleegkundige, vandaar dat ik ook weekenden werk, en avonden..en nachten
Eekhoor , grappig: we denken op dezelfde datum uitgerekend te zijn..en allebei van ons 3e kindje😊
Hoi allemaal! Vanochtend stuiter stuiter stuiter na een poos proberen twee streepjes!

Ik ben (naar schatting) een vijf weken, uitgaande va m'n laatste menstruatie komt ons pakketje 18 september aan

Zo fijn om dit ergens te vertellen!
Mwoah het gaat ann voel me er niet zo fijn bij. En het maakt me allemaal erg ongerust en bang.

Gefeliciteerd theemetmelk en welkom
Carpe diem
Mijn vriend wil er wel over praten en heeft het al meer mensen vertelt dan dat ik eigenlijk wilde! Dus nee herken het ook niet.

Ik zou morgen echt bellen hoor Kim. Misschien is het niks maar je hebt er wel stress van.
Mijn man heeft zich in een beschonken toestand al versproken. Wel bij een vriend van hem die echt aan het vissen was waarom ik op het feest geen alcohol dronk. Bleek dat hij het ook zo graag wilde vertellen omdat zijn vriendin 6 weken is hahaha. Dus ik herken het idd ook niet.

Kim hopelijk kan de verloskundige je gerust stellen.
Rot hoor Kim! Ik hoop dat je gauw gerustgesteld wordt !

Dit topic bijlezen doe ik morgen, sorry dat ik er zo tussen kom vallen...

Wat schattig van je man women1989. Ach het is ook persoonlijk denk ik, wel/niet vertellen en zoja wanneer. In Spanje is t geslacht en zelfs al de naam bekend ver voor de geboorte....
Ik hoop het ook! Ik houd jullie op de hoogte
Carpe diem
Wat grappig van die vriend women, dus dat zijn jullie allebei zwanger

Welkom taradilan en theemetmelk!!

Ann, ik heb je whatsapp ontvangen, kan je op forum ook even tikken dat je in de groep wilt? Niet dat iemand zich voordoet als jou, ik ben voorzichtig want zit met veel meiden in de groep.

What else... Oh ja, die echo, zoooooveel zin in!! Ik mag over anderhalve week al!!

Dat van manlief niet enthousiast of nog nuchter ofzo herken ik niet maar de mijne wilde al een half jaar eerder zwanger 'zijn'. Totdat ik positief testte was hij wel terughoudend want hij wilde wel bewijs zien hahaha
Cabriogo, ik heb je geappt voor de whatss app groep:)
Ff een vraagje tussendoor. Nadat ik vanochtend naar het toilet ben geweest heb ik pijn bij m'n blaas. Alsof er iets op drukt. Als ik sta of loop doet het al pijn laat staan als ik ga plassen. Heeft iemand dit wel eens gehad??
Ja, ook gehad. Blaas en darmen komen het eerst in de verdrukking...
Ann, op een gegeven moment kun je toch vrijstelling van nachtdiensten gaan vragen?

Theemetmelk, welkom en gefeliciteerd! Je schrijft een tijd proberen, fijn dat het nu gelukt is!

Ik heb m'n verlofdag, zoon is wat ziekjes / vermoeid dus op mij in slaap gevallen
Net vk gesproken, kunnen weinig voor me doen.

Ik moet nog 2 weken wachten en dan nog een test doen.
Carpe diem
Balen Kim. Nu blijf je maar onzeker wachten :(
Ja zeker balen, maargoed weinig aan te doen.
Carpe diem
Balen kim. Mag je niet eerder voor een echo komen? Volgende week ben je ook 6 weken toch?
Poe, wat een drukte hier! Gaat me niet lukken om op iedereen te reageren, maar ja. Kim, wat vervelend voor je, meer dan duimen kunnen we helaas niet doen...

Ik heb op 4 feb intake bij vk, maar dan maken ze nog geen echo. Geloof dat ze dat bij 10 weken of zo doen. Ik vind het niet zo erg, want zoals Muziekmeisje (geloof ik) ook zei, ook bij een goede echo met 7-8 weken kan het daarna nog misgaan natuurlijk. De eerste 12 weken blijven sowieso wel spannend.

Ben gisteren bijna van mijn stokje gegaan in de trein... De overgang van kou buiten en warm binnen, en een drukke trein waarin ik moest staan ging niet helemaal goed. Ik werd hartstikke duizelig, begon te zweten etc. Toen ik het vroeg stond er gelukkig iemand voor me op (toen maar gewoon geroepen dat ik zwanger en duizelig was, helpt wel ). Zo veel mogelijk uitgetrokken, zat ik daar in een t-shirt tussen allemaal mensen met hun winterjas aan , maar daardoor trok het gelukkig wel weer bij.
Ooh, en qua jongen/meisje: we hebben al een jongen en zouden nu een meisje wel heel erg leuk vinden. Daar hebben we ook al een naam voor en voor de balans tussen de kleinkinderen aan beide kanten zou het ook wel mooi zijn. Maar nog een jongen lijkt me ook hartstikke leuk, het beeld van twee broertjes die samen door de wereld stappen vind ik ook super Dus uiteindelijk maakt het me weinig uit (al wordt een nieuwe jongensnaam verzinnen wel een uitdaging), maar we willen het wel graag weten bij de 20-wekenecho.

En vriend vindt het moeilijker om zijn mond te houden dan ik
Dames is het een idee om de tabel te sluiten? Anders word het wel heel onoverzichtelijk en kan je minder persoonlijk op elkaar reageren merk ik.
Cabriogo ik heb je een mail gestuurd, codewoord: Tony chocolonely!
Ooh wat balen Kim. Worden 2 onrustige weken denk ik. Maar proberen positief te blijven!!

Na 12 weken geloof ik kan je niet neer verplicht worden om nachtdiensten te werken. Ik moet dat soort dingen ook gaan uitzoeken omdat ik in ploegen werk.
quote:KimJ25 schreef op 19 januari 2016 @ 09:36:

Net vk gesproken, kunnen weinig voor me doen.

Ik moet nog 2 weken wachten en dan nog een test doen. heel rot.. wachten duurt dan lang!
schaapje nee ze zei dat ze toch niks konden zien voor die 8 weken. Dus met 6 weken een echo is geen optie helaas.

En dat van die tabel sluiten lijkt me een goed idee! Word zo wel heel onoverzichtelijk.
Carpe diem
quote:ann65 schreef op 18 januari 2016 @ 19:54:

Eekhoor , grappig: we denken op dezelfde datum uitgerekend te zijn..en allebei van ons 3e kindje😊Ja dat is toevallig! Maar de datum verandert vast nog, bij mij in elk geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven