Bruidsmeiden kleding
maandag 18 januari 2016 om 17:22
Hoihoi, ik ga aankomende zomer trouwen en we hebben 3 bruidsmeiden 2 van 10 jaar en een van 15 jaar. Die van 10 zitten nog in een kindermaat maar die van 15 niet meer. Ik wil ze t liefst alle 3 t zelfde aan doen, maar dat moeten we even kijken of het dan niet te kinderachtig word of juist te volwassen. Iemand enig idee waar ik kan kijken? Liefst omgeving Eindhoven
maandag 18 januari 2016 om 17:28
First things first, je staat op de verkeerde peiler haha;)
Ik zou ze juist allemaal iets anders laten dragen maar wel dezelfde kleur en stof soort (kijk eens naar say yes to the dress bridesmaids voor ideeen op tlc!!
Ik zou ze juist allemaal iets anders laten dragen maar wel dezelfde kleur en stof soort (kijk eens naar say yes to the dress bridesmaids voor ideeen op tlc!!
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
maandag 18 januari 2016 om 17:39
maandag 18 januari 2016 om 17:40
Als je het in een fysieke winkel niet kunt vinden: bij next verkopen ze online bruidsmeisjeskleding. Veel van hun meisjeskleding kun je krijgen in voor meisjes van 3 tot 16 jaar.
(Ceylon, volgens mij heb je gelijk!)
(Ceylon, volgens mij heb je gelijk!)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
maandag 18 januari 2016 om 17:55
quote:Ceylon schreef op 18 januari 2016 @ 17:39:
Eh, ben je familie van de TO van een half jaartje geleden?
Ik ga eens even zoeken. Nieuwe nick en wazige viva-zoekfunctie, maar volgens mij ging het om precies dezelfde leeftijden. diegene die een topic opende over matching outfits voor moeder en dochter en toen iedereen daar commentaar op had bleek het opeens om 2 bruidsmeiden te gaan?
Ik ga eens even zoeken. Nieuwe nick en wazige viva-zoekfunctie, maar volgens mij ging het om precies dezelfde leeftijden. diegene die een topic opende over matching outfits voor moeder en dochter en toen iedereen daar commentaar op had bleek het opeens om 2 bruidsmeiden te gaan?
maandag 18 januari 2016 om 18:01
quote:karzou schreef op 18 januari 2016 @ 17:55:
[...]
diegene die een topic opende over matching outfits voor moeder en dochter en toen iedereen daar commentaar op had bleek het opeens om 2 bruidsmeiden te gaan?
Ja, die. Maar ik ben recent van nick gewisseld, kan hem niet vinden. Een hoop commentaar maar ook een hoop links. En drie bruidsmeisjes, waarvan 2 van tien en eentje van vijftien.
Edit. Gevonden. Zelfde TO, begin december. Dus ik stel voor, TO, dat je je eigen topic even terug zoekt. Dat is gemakkelijk. Bovenin staat VIVA. Daaronder home, forum enzovoorts. Ga met je muis naar forum, vind je start, nieuwe topics enzovoorts. Klik op start. Nu krijg je een scherm met links, oa jouw topics, reacties en nog wat. Neem topics of reacties, zoveel heb je er niet. Vind je al je eigen topics terug.
[...]
diegene die een topic opende over matching outfits voor moeder en dochter en toen iedereen daar commentaar op had bleek het opeens om 2 bruidsmeiden te gaan?
Ja, die. Maar ik ben recent van nick gewisseld, kan hem niet vinden. Een hoop commentaar maar ook een hoop links. En drie bruidsmeisjes, waarvan 2 van tien en eentje van vijftien.
Edit. Gevonden. Zelfde TO, begin december. Dus ik stel voor, TO, dat je je eigen topic even terug zoekt. Dat is gemakkelijk. Bovenin staat VIVA. Daaronder home, forum enzovoorts. Ga met je muis naar forum, vind je start, nieuwe topics enzovoorts. Klik op start. Nu krijg je een scherm met links, oa jouw topics, reacties en nog wat. Neem topics of reacties, zoveel heb je er niet. Vind je al je eigen topics terug.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 18 januari 2016 om 18:10
maandag 18 januari 2016 om 19:23
maandag 18 januari 2016 om 19:33
dinsdag 19 januari 2016 om 01:14
quote:Ceylon schreef op 18 januari 2016 @ 17:39:
Ik ga eens even zoeken. Nieuwe nick en wazige viva-zoekfunctie, maar volgens mij ging het om precies dezelfde leeftijden.Nee denk het niet haha! Wij hebben pas sinds december besloten om te gaan trouwen. Wel heel toevallig!
Ik ga eens even zoeken. Nieuwe nick en wazige viva-zoekfunctie, maar volgens mij ging het om precies dezelfde leeftijden.Nee denk het niet haha! Wij hebben pas sinds december besloten om te gaan trouwen. Wel heel toevallig!
dinsdag 19 januari 2016 om 07:49
dinsdag 19 januari 2016 om 11:12
quote:Star schreef op 19 januari 2016 @ 10:13:
[...]
Denk het wel haha! Of heb je een gaatje in je hoofd en ben je je eerdere topics vergeten?
Nou, google voor de grap eens op haar nick.
@ Annemiek; als je nick je echte naam is, is dat niet het allerverstandigst.
[...]
Denk het wel haha! Of heb je een gaatje in je hoofd en ben je je eerdere topics vergeten?
Nou, google voor de grap eens op haar nick.
@ Annemiek; als je nick je echte naam is, is dat niet het allerverstandigst.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.