Romantisch weekend in Nederland

20-10-2008 18:13 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik zijn binnenkort 2 jaar samen en ik wil hem trakteren op een romantisch weekend. Alleen lukt het me maar niet om iets leuks te bedenken. Wie heeft er tips? De overnachting mag ongeveer 100 kosten...
Misschien kun je eens hier kijken. Wellicht staat hier iets bij. Ik wil zelf ook een romantisch weekendje boeken begin volgend jaar en ga dan zeker via deze site wat boeken. Ik twijfel alleen tussen Nederland en Frankijk. Wil het liefste naar Frankrijk, maar is de eerste keer dat ons meisje dan uit logeren gaat dus wil wel snel weer bij mijn schoonouders kunnen zijn indien nodig.
Bij de Hema kun je voor 85 euro een weekend weg kopen.

De hotelletjes waar je uit kunt kiezen zijn leuk!!!
Op weekendjeweg heb je genoeg hotelletje voor ¤ 100 of minder. Ligt er natuurlijk aan waar je naartoe wilt, Maastricht is weer een stuk duurder dan Groningen. Maar keuze zat!
Hoe kom je daar nu bij Sharry? Is niet zo hoor.

Maar weekendjeweg.nl is inderdaad de plek voor dit soort dingen. En mocht je toch iets meer ruimte in je budget kunnen vinden: in Limburg is wel een aantal romantische kasteelhotelletjes, zelf ga ik binnenkort ook naar zo een, twee nachten voor rond de 300 euro. En wat ik net tegenkwam: [url=http://www.hotelcadeau.nl...tpYCFRqH1Qodn3AzLQ]linkje[/url]
Wat is niet waar Wen?
Bij van der Valk hebben ze hotels met jaccuzi / sauna / kingsize bedden / etc. op de kamer...

www.valk.com

o.a. hotel Akersloot en Wieringermeer, maar volgens mij wel meer hotels. Hebben wij een keer gedaan en was helemaal te gek!!!
*spreekt voor haar beurt* Dat Maastricht duurder is dan Groningen. Is volgens mij ook niet waar.
Ik ben een paar keer in Maastricht geweest en vond de hotels daar behoorlijk aan de prijs. Daar betaalde ik toch snel 200 euro voor 2 personen 2 nachten. Ik was in Groningen waar ik 2x in een hotel heb geslapen goedkoper uit, maar dat is mijn belevenis. Met een leuke aanbieding kan het ook andersom zijn. Ik hoop dat je in iedergeval een leuk hotel gaat vinden.
Ik blijf hotel pegasus in apeldoorn aanraden. Is echt superromantisch!!! Overigens had Maroon pas ook nog een topic hierover, daar staan ook veel tips in. Ga hem ff voor je zoeken.
Goedkoop weekendje/nachtje weg?!
Hangt van het hotel af Sharry. Je kunt mazzel hebben, of pech

Maar Groningen is natuurlijk ook héél leuk, dus alleen maar fijn dat je er toen goedkoop terecht kon.
Super die tips, ga ik zeker wat mee doen!
http://www.weekendesk.nl/...us=2xirk7kbhhdiio&lang=nl

heb charmeweekend geselecteerd, kan ook iets anders zijn natuurlijk!
Ik heb een paar maanden geleden iets geboekt via www.kasteelovernachtingen.nl, het was waanzinnig. Echt wel een aanrader hoor!! We sliepen in een hemelbed, het was echt een sprookje!!
Kijk op de website van specialhotels.nl (even www ervoor plakken). Hele leuke hotels, in verschillende prijsklasses.

De suites bij van der Valk zijn ook leuk, alleen wel duurder dan 100 euro. Reken op ongeveer 100 euro p.p. (maar dan krijg je wel een 3 gangen keuze diner erbij).
www.weekendjeweg.nl

www.nachtjeweg.nl

Helemaal als je een beetje lastminute boekt (heb je natuurlijk wel wat minder keus) is het echt niet duur!
www.hotelspecials.nl

Allerlei soorten hotelarrangementen, heb er goede ervaringen mee. Allerlei verschillende prijsklassen: van alleen een overnachting tot een uitgebreid pakket.

www.puurenkuur.nl

spa arrangementen, eveneens goede ervaringen.

Komend weekend een arrangement geregeld via www.kasteelovernachtingen.nl in Frankrijk. Ik ben benieuwd. Is een Champagne arrangement. Ben verzot op bubbels!!!
Bij het kruidvat kun je vanaf volgende week een coupon kopen voor een overnachting in een hotel die aangesloten is bij de fletchergroep. De coupon kost 9.95. Volgens mij zit er geen ontbijt bij. Geen idee of er leuke hotelletjes onder vallen, maar je kunt allicht even kijken.
Of bij romantischcadeau, hier hebben ze romantisch hotels die een jacuzzi en/of hemelbed op de hotelkamer hebben.
www.specialhotels.nl

Leuk, veel plezier alvast samen!
Owow.. mag toch hopen dat het weekendje weg inmiddels is geweest
Later is nu
Handige links allemaal, ik zet topic in favorieten! Bedankt

-edit- oeps, alleen even kijken of ze na 6 jaar nog allemaal werken haha
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven