Werk & Studie alle pijlers

roddels op werk

22-01-2016 20:23 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste viva forummers,

op het werk roddelen collega's helaas over mij, maar minder vaak over andere collega's. Het gaat nergens over. bijvoorbeeld als ik met mijn werk bezig ben en ik kijk een keer naar bijvoorbeeld de koffie automaat dan zegt een collega ze kijkt naar jou. en was ik met een collega aan het praten, die kijk ik dan aan. en dan zeggen ze al ze kijkt naar een collega die langs loop echt heel vervelend.

Gisteren was ik ook gewoon bezig met mijn werk en toen zei de manager mij van als je nog een keer kijkt dan hoef je niet meer terug te komen, maar hij zei dit niet in een 1 op 1 gesprek en gaf ook geen rede aan. Hij zei dit gewoon in het bedrijf.

Vandaag was ik gewoon naar mijn werk gegaan. Later op de dag zeiden de collega's tegen de manager ze heeft nog naar collega 1 en 2 gekeken. Toen zei de manager dan hoef ik haar maandag niet meer terug te zien, maar hij zei niet zelf tegen mij, was bezig met mijn werk. Hij zei de tegen die collega's. waarmee hij stond te praten. In hoe verre moet ik dit serieus nemen of zijn ze gewoon aan roddelen, omdat ze toch niks beters te doen hebben.
Wat voor bedrijf is dat? Je mag niet naar collega's kijken?? ik zou op zoek gaan naar een andere baan, wat een leipo's zitten er hier zeg. En dan ook de manager die meedoet...triest.
Ik zou echt voor jezelf opkomen, want ze 'pesten' je gewoon. Dit slaat nergens op!
Huh, begrijp ik het goed dat je niet mag kijken
Volgens mij zie je spoken, het verhaal is noal onsamenhangend.
verba volant, scripta manent.
Wat een raar bedrijf.
In wat voor bedrijf werk jij en met wat voor mensen

Als dit serieus is dan is het wel heel erg triest en zou ik maken dat ik daar weg kom..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Wat kinderachtig zeg.

Weet je zeker dat ze het niet als plagerij bedoelen?

Anders zou ik toch het gesprek met die manager aangaan over hoe ze tegen jou praten. Het klinkt niet alsof er een fijne sfeer hangt.
Whut?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:wished- schreef op 22 januari 2016 @ 20:27:

In wat voor bedrijf werk jij en met wat voor mensen

Als dit serieus is dan is het wel heel erg triest en zou ik maken dat ik daar weg kom..Tik em aan, ouwe!
Wat voor werk doe je?
verba volant, scripta manent.
Sorry maar ik moet hier echt heel hard om lachen.
Werk je met Tom Cruise? Niemand schijnt hem te mogen aankijken op de filmset.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vraag een gesprek aan met de officiële vertrouwenspersoon op je werk. Of als jullie geen vertrouwenspersoon hebben vraag dan een vertrouwelijk gesprek aan met de personeelsfunctionaris.
Hoe weet jij wat de manager zegt als hij niet met jou gepraat heeft?

Ik denk dat jouw collega's dat gewoon verzinnen.

Ik vind het overigens erg naar voor je.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Werk jij in zo'n Dinner in the Dark restaurant?
quote:MarianneDavids schreef op 22 januari 2016 @ 20:27:

Wat voor werk doe je?ik doe productie werk en daar zitten inderdaad helaas laaggeschoolde mensen. ik denk dat het daar aan ligt zelf heb ik nog een hoger niveau maar ze roddelen helaas met de baas mee
Sorry, maar dit slaat nergens op. Jouw collega staat op om een kop koffie te pakken, jij kijkt op, en dat is voor jouw manager reden om je aan te spreken op slecht functioneren ofzo, of hoe moet ik dat zien?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Geef jij mensen het boze oog?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Voelen ze zich door jou geïntimideerd? Loop jij te koop met jouw opleiding?
Kijken naar je collega's in een reden voor ontslag????

Ik zou gaan praten met de leidinggevende van jouw manager.
wat een raar bedrijf en on proffesioneel
quote:Rubber_Ducky schreef op 22 januari 2016 @ 20:32:

Voelen ze zich door jou geïntimideerd? Loop jij te koop met jouw opleiding?ik heb verteld dat ik een opleiding heb gevolgd en dat daar geen werk in is en dat was het maar hebben ze het verder helemaal niet over gehad
Werk jij bij Kijkshop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven