Wie herkent dit
zaterdag 23 januari 2016 om 09:06
zaterdag 23 januari 2016 om 09:41
Heb je op die linker arm liggen slapen en nog eens flink diep geslapen ook, kan zijn dat je hand (bijvoorbeeld) je linkerslaap ingedrukt heeft daardoor, zou de lichtflitsen en wellicht de hoofdpijn kunnen verklaren en de tintelingen.
Zou vrij snel vanzelf over moeten gaan, maar ik weet vanaf hier natuurlijk niet zeker dat het dat was.
Maar goed, het kan in zekere zin dus van alles zijn, als je het niet vertrouwd bel dan idd gewoon even je huisarts!
Zou vrij snel vanzelf over moeten gaan, maar ik weet vanaf hier natuurlijk niet zeker dat het dat was.
Maar goed, het kan in zekere zin dus van alles zijn, als je het niet vertrouwd bel dan idd gewoon even je huisarts!
zaterdag 23 januari 2016 om 09:51
zaterdag 23 januari 2016 om 10:17
quote:viva-amber schreef op 23 januari 2016 @ 10:06:
Migraine met aura (klassieke migraine waarschijnlijk) toch naar ha om erger uit te sluiten.
Dit! Heel herkenbaar, heb het zelf ook.
Die 'flits' beschrijf ik als flikkeringen voor mijn oog, duurt ongeveer een half uurtje
Kan door vermoeidheid, franse kazen, maaltijd overslaan, stress,.... komen
Ben achteraf ook heel moe, heb hoofdpijn (als ik zo eens snel met mijn hoofd zit, voelt het pijnlijk alsof er iets zit en kan ik er ook misselijker van worden na een tijd). Kan achteraf ook nog niet zo goed lezen als normaal. Dat gevoel alsof er iets zit bij schudden duurt nog 2/3 dagen
https://www.youtube.com/watch?v=RKf9sBpOnCI
Migraine met aura (klassieke migraine waarschijnlijk) toch naar ha om erger uit te sluiten.
Dit! Heel herkenbaar, heb het zelf ook.
Die 'flits' beschrijf ik als flikkeringen voor mijn oog, duurt ongeveer een half uurtje
Kan door vermoeidheid, franse kazen, maaltijd overslaan, stress,.... komen
Ben achteraf ook heel moe, heb hoofdpijn (als ik zo eens snel met mijn hoofd zit, voelt het pijnlijk alsof er iets zit en kan ik er ook misselijker van worden na een tijd). Kan achteraf ook nog niet zo goed lezen als normaal. Dat gevoel alsof er iets zit bij schudden duurt nog 2/3 dagen
https://www.youtube.com/watch?v=RKf9sBpOnCI
maandag 25 januari 2016 om 14:48
quote:Ladyyy898 schreef op 25 januari 2016 @ 13:18:
Sorrie voor de late reactie
Het was idd een migraine aanval,
Voel me nu nog niet helemaal beter dus beetj rustig aan doen
Duurt inderdaad een paar dagen. Ik heb trouwens ook altijd na een aanval grotere kans om er snel weer een te krijgen.
Dus bijvoorbeeld 6 maanden niets en dan plots 3 op een dag of een week ...
Het beste is volgende keer om in het begin van de aanval (bij je aura, nog voor de hoofdpijn dus) al meteen 1g paracetamol in te nemen om de pijn wat voor te zijn. Pijn is dan niet weg, maar wel minder.
Sorrie voor de late reactie
Het was idd een migraine aanval,
Voel me nu nog niet helemaal beter dus beetj rustig aan doen
Duurt inderdaad een paar dagen. Ik heb trouwens ook altijd na een aanval grotere kans om er snel weer een te krijgen.
Dus bijvoorbeeld 6 maanden niets en dan plots 3 op een dag of een week ...
Het beste is volgende keer om in het begin van de aanval (bij je aura, nog voor de hoofdpijn dus) al meteen 1g paracetamol in te nemen om de pijn wat voor te zijn. Pijn is dan niet weg, maar wel minder.