Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Oeps.
Geen bijzonderheden

Ik vind al die kattentopics net zoiets als al die topics op Relaties, met vragen als: is hij geïnteresseerd in mij? Waarom smst hij niet terug? Wanneer voor de eerste keer sex? Ben zooo gekwetst...Weet het ook niet meer met me ex! Wat te doen met vriendin van ex? Hellup..! Ik wil hem dumpen, maar zal dan de sex missen..!
Kunnen svp alle roddel/reactie-op-Biecht/reactie-op-reactie en off-topic "bijdragen" uit het Biechttopic verwijderd worden?

Dank.
quote:quattro35 schreef op 08 oktober 2008 @ 20:10:

Kunnen svp alle roddel/reactie-op-Biecht/reactie-op-reactie en off-topic "bijdragen" uit het Biechttopic verwijderd worden?

Dank.Je hebt helemaal gelijk. Nou lopen de off topic bijdragen daar nog niet de spuigaten uit, dus weghalen lijkt me niet nodig, maar ik heb wel een bericht geplaatst met een oproep om de regels weer te respecteren en het discussietopic weer naar boven gehaald. Dit zou voldoende moeten zijn.
Nou is er ook al een kippentopic.

Honden, katten, kippen. konijnen, cavia's en weet ik wat meer.

Het wordt tijd voor een dierenpijler.
Geen bijzonderheden
Het wordt tijd voor ophokplicht en ruimingsacties zul je bedoelen!
quote:qwertu schreef op 10 oktober 2008 @ 00:02:

Het wordt tijd voor ophokplicht en ruimingsacties zul je bedoelen!
Geen bijzonderheden
Angel, verzoek om mijn topic 'en de kroon gaat naar' te verwijderen. Ik heb OP verwijderd. Dit past niet op overige, dat wil ik niet.

tnx
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 10 oktober 2008 @ 23:52:

Angel, verzoek om mijn topic 'en de kroon gaat naar' te verwijderen. Ik heb OP verwijderd. Dit past niet op overige, dat wil ik niet.

tnx

Normaal gesproken verwijderen we een topic niet zonder goede reden, maar dit ging idd nog nergens over, je wilde het duidelijk hier niet hebben en ik had nog nooit een topic verwijderd. Of was weer vergeten hoe het moest en wilde dat nog een keer oefenen, dat kan ook.

Hij is dus weg.
Dank je wel! :-)
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 11 oktober 2008 @ 00:13:

Dank je wel! :-)Als je maar weet dat je voor een eventueel volgend of langer lopend kletstopic van harte welkom bent op mijn pijler! Het is best gezellig hier.
In het topic van die dooie kat zit de TO met twee nicks te posten.

Ze geeft zichzelf gelijk en gaat met anderen in discussie over haar eigen openingspost.

Ten eerste mag dit volgens mij niet en ten tweede wordt het alleen nog maar veel enger zo....
Ik ben voor een dierenpijler die ergens diep weg op de pagina verstopt wordt.

Kon nog weleens enger worden dan de kinderenpijlert.
Geen bijzonderheden
Topic over de kippen is verwijderd.

Whopper; ik zal ff kijken, dank je!
Ik laat het ff staan voor Angel 2, tis tenslotte zijn pijler. En anders kijk ik vanavond nog even, ik moet nu weg.
Mooi. Vort met die kippen!
Geen bijzonderheden
Kippentopic weg, prima.

Sabeltandcavia, bedankt voor je link en je tips, ik was even internetloos maar dat heb ik nog mooi even meegePIKT. Thanks.
quote]Viva Angel5 schreef op 11 oktober 2008 @ 16:31:

Waarom? To heeft nergens om gevraagd en er gebeurde niets schokkends.

(internet lag er een paar dagen uit waardoor ik niet meer kon reageren)
hahahhaa een kippentopic
quote:Sheennaa schreef op 11 oktober 2008 @ 18:20:quote:Viva Angel5 schreef op 11 oktober 2008 @ 16:31:

Waarom? To heeft nergens om gevraagd en er gebeurde niets schokkends.

(internet lag er een paar dagen uit waardoor ik niet meer kon reageren)Excuse me? En wat was precies TO's doel van het topic, behalve anderen afzeiken? En of TO (jij dus) er om vraagt of niet, doet niet terzake, er werden regels overschreden, dús is het topic verwijderd.
Oh en Festen als je niets zinnigs hebt te melden, hoef je hier ook niet te posten, dit is een modtopic voor verzoekjes.
ow???

Mooi. Vort met die kippen!
quote:Viva Angel5 schreef op 11 oktober 2008 @ 19:45:

[...]

Excuse me? En wat was precies TO's doel van het topic, behalve anderen afzeiken? En of TO (jij dus) er om vraagt of niet, doet niet terzake, er werden regels overschreden, dús is het topic verwijderd.

Zo he! gaat lekker zo!

Aangezien ik helemaal niet meer heb kunnen kijken of er regels werden ovetreden, lijkt mij dit nogal rigoreus, aangezien het "Mijn "topic was.

Ik dacht dat jullie niet "zomaar"topic's zouden verwijderen maar er dan een slotje op zouden gooien.

Gaat weer lekker hier!!

Graag verduidelijking in deze?!!
quote:Viva Angel5 schreef op 11 oktober 2008 @ 19:45:

[...]

Excuse me? En wat was precies TO's doel van het topic, behalve anderen afzeiken? En of TO (jij dus) er om vraagt of niet, doet niet terzake, er werden regels overschreden, dús is het topic verwijderd.Ja, dat deed ze. Ze haalde mijn persoonlijk leven erbij en zelfs dat van Misschicken.
Geen bijzonderheden
quote:Sheennaa schreef op 11 oktober 2008 @ 20:13:

[...]

Zo he! gaat lekker zo!

Aangezien ik helemaal niet meer heb kunnen kijken of er regels werden ovetreden, lijkt mij dit nogal rigoreus, aangezien het "Mijn "topic was.

Ik dacht dat jullie niet "zomaar"topic's zouden verwijderen maar er dan een slotje op zouden gooien.

Gaat weer lekker hier!!

Graag verduidelijking in deze?!!Verduidelijking? Is mijn post niet duidelijk genoeg? Was de mail van Angel 1 niet duidelijk genoeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven