Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Ik een knuffeltje wel fijn vind.,.. ik heb alleen mijn fotos op telefoon pc staan. ,misschien ook niet helemaal handig?

Zieke nijn is een brutale nijn geworden! Hij ging mijn kat achterna! Ja oke mijn kat had hem ook wel gezien als een heel leuk bewegend speeldje!! Heb wel het idee dat beter gaat met hem. Al wil het eten nog niet super gaan omdat hij zijn ondertandjes mist...Ik
Alle reacties Link kopieren
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@Ingelke http://speld.nl/2016/01/2 ... an-slaapt-16-uur-per-dag/
Watje, hebje afgelopen week op RTL4 de Nederlandse film ' De Marathon' gezien? Anders kun je die ook onder je favorieten zetten?

Volgens mij kun je hem ook via Uitzending Gemist kijken volgens mij want hij is al eens eerder geweest.

Een superkomische film met een stukje tragiek en supergoede acteurs.
Ik zal binnenkort eens gaan zoeken.

Weet nog dat die film uitkwam rond de tijd dat er een aanslag was geweest bij een marathon.. Raar om dan in de krant de filmreclame te zien + een artikel over die aanslag...

Heb Flikken nu 2x via NPO-gemist gezien, misschien ga ik de derde aflevering ook nog wel kijken. De eerste aflevering is niet meer beschikbaar, dus om het 'te volgen' moet je geen lange vakantie inplannen .
Kwam deze tegen in een topic:quote:Watjes worden niet geboren,maar gemaakt door hun ouders.Mijn dag was al goed
quote:Watervrouw2 schreef op 23 januari 2016 @ 22:16:

Ik zal binnenkort eens gaan zoeken.

Weet nog dat die film uitkwam rond de tijd dat er een aanslag was geweest bij een marathon.. Raar om dan in de krant de filmreclame te zien + een artikel over die aanslag...

Heb Flikken nu 2x via NPO-gemist gezien, misschien ga ik de derde aflevering ook nog wel kijken. De eerste aflevering is niet meer beschikbaar, dus om het 'te volgen' moet je geen lange vakantie inplannen .Oh dan moet ik opschieten. Ik heb de eerste aflevering gezien maar de volgende 2 nog niet. Ik vond het wel lekker wegkijken (en ik vind Cees wel een lekker ding en een goede acteur)
Jeetje, helemaal niemand meer op het wakker topic? Had me er zo op verheugd voordat ik thuis kwam..
Ik ben wel driekwart van de nacht wakker geweest maar andere dingen aan mijn hoofd. Sorry
Ik als Flikken Maastricht fan kijk uiteraard deze ook. Vind het wel leuk maar niet zo leuk als Maastricht.

Ik was helaas weer erg vroeg wakker, voordeel daarvan is dat ik nog meer tijd heb voor mijn serie-verslaving .

(Luther, verslaving was gedoofd maar in alle hevigheid weer terug)

Perfecte timing ivm druilerig weer
Ik schrok vanochtend wakker, ik was de wekker vergeten te zetten (ik werk maandag een dag extra). Dus lekker gestressed wakker geworden, bleek het nog maar zondag te zijn. Dus heb nog een mazzeltje dat ik een dagje heb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 januari 2016 @ 11:17:

Ik schrok vanochtend wakker, ik was de wekker vergeten te zetten (ik werk maandag een dag extra). Dus lekker gestressed wakker geworden, bleek het nog maar zondag te zijn. Dus heb nog een mazzeltje dat ik een dagje heb.

vast heel gemeen dat ik dit grappig vind...

Ik heb het meestal omgekeerd, ik denk vaak op een werkdag dat het weekend is.

Gelukkig kom ik er meestal op tijd achter dat ik me vergis.
Pffff, net als ik op de fiets wat boodschappen voor de katten ga halen, gaat het regenen. En ik heb het uithoudingsvermogen van een bejaard paard. Tevens durf ik te wedden dat ik er straks achter kom dat ik iets ben vergeten.

Lekker, ze hebben de oprit naar mijn woning geheel open gegooid, maar dan echt de hele straat. Moet je over een wandelboulevard rijden om eruit te komen. Zijn er een paar slimpies die hun auto hebben gezet op de plek waar je weer van de boulevard af moet. Dus in nood kan ik nu niet eens weg. Hopelijk zijn ze morgen opgerot want dan moet ik er toch echt door .

Moet een paar vuilniszakken met vuil meenemen naar het werk want we kunnen een week lang niets in de containers gooien want de straat ligt open en de vuilniswagen komt dus 1.5 week niet. En ik moet vandaag 2 kattenbakken verschonen.
Haha zit vast in de lucht want ik heb ook het een en ander opgeruimd.

(En dat is ook wel handig ivm de zeer waarschijnlijke verhuizing die eraan zit te komen)

Heb iets gedaan wat ik al lang wilde: de frietpan weggepl**rd...

Niet in het kader van geen snacks meer, ik vind het een goor ding en was um zat. (En dan hoef ik hem bovendien niet mee te slepen.

Verder nog wat opgeruimd en symbolisch al 1 doos ingepakt .

(Ik heb nog een paar maanden hoor, en bovendien nog niks anders dus kan niet goed inschatten wat weg kan)

Anyway, het begin is er, joehoe!
Hahahhaha, mijn frituurpan is ook kapot maar kon hem nog niet weggooien omdat ik toch hoopte dat hij nog te maken is, de deksel is eraf en de binnenkant krijg ik niet los om die schoon te maken. Dus heb hem wel al in de achterbak van de auto gelegd maar daar ligt hij al maanden. Ik gebruikte hem niet gigantisch veel maar patat, kroketten of bitterballen vind ik in de oven toch minder krokant dan in de friteuse.
Ah ik heb trek maar geen zin om te koken. Zal helaas wel moeten, aankomende dagen extreem druk en kan dan niet koken. Denk dat ik maar macaroni ga maken, die kleintjes, die vind ik wel lekker. Nou nog een half uurtje uitstellen.
Deze panda is schattig maar ik heb dacht ik een jaar geleden een nóg leuker filmpje gezien maar kan hem niet vinden, daar zag je 1 of 2 panda`s een soort glijbaan in de sneeuw lekker spelen. Jammer dat ik hem niet meer kan vinden.

Zag alleen deze vandaag, ook schattig; http://www.telegraaf.nl/t ... a_speelt_in_sneeuw__.html
Hello, hoe is het met iedereen?

Het was mooi weer gisteren. We gingen naar het strand wandelen. Het was leuk.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Haha heb ik de laatste tijd ook opvallend veel, geen zin om te koken. Terwijl ik het net als jij wel leuk vind normaal gesproken.

Klein winterdipje denk ik...

Oww hij was niet stuk hoor, was het gewoon zat, smerig ding. (Heerlijk, weer alleen wonen: geen discussies over dit soort dingen )

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een goede serie: (vooral als je Penoza of Flikken leuk vindt)

Luther, een Britse misdaadserie, zeer verslavend!!
quote:Heksie schreef op 24 januari 2016 @ 18:42:

Hello, hoe is het met iedereen?

Het was mooi weer gisteren. We gingen naar het strand wandelen. Het was leuk.

Oh strand is altijd leuk en gezellig. Hier alles goed, bij jou ook?

Moet alleen nog koken, heb geen zin maar wel bere trek.
quote:Zelatrice schreef op 24 januari 2016 @ 18:47:

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een goede serie: (vooral als je Penoza of Flikken leuk vindt)

Luther, een Britse misdaadserie, zeer verslavend!!Ik heb geen netflix.
Ben nét klaar met koken voor Divorce.

Voor vandaag, morgen, dinsdag en donderdag wat gemaakt. Dan moet ik werken. En woensdag heb ik wat overdag en savonds met mijn moeder uiteten en we hebben gratis kaarten voor een theatershow in de avond dus ben heel benieuwd hoe het is. 2 jaar geleden hadden we mazzel en was het super onze smaak maar ik heb er veel zin in en een avondje uit is altijd leuk en hoe dan ook vind mijn moeder het wel heel erg leuk en daar is het ook om te doen. Wat ik op youtube zag vond ik ook erg leuk hoor! Ben erg benieuwd.
Ik heb ook geen netflix, maar wel nederland 2 (of 3, weet ik niet meer) en BBC en torrent 😉
quote:Zelatrice schreef op 24 januari 2016 @ 21:12:

Ik heb ook geen netflix, maar wel nederland 2 (of 3, weet ik niet meer) en BBC en torrent 😉Penoza vind ik de leukste serie ever op NL. Die heb ik ook nooit gemist. We krijgen helaas nog maar 1 seizoen. BBC en Torrent heb ik niet maar geeft niet. Ik heb een goede dvdspeler die ik zelden heb gebruikt, misschien moet ik die op MP verkopen en er dan een dvd terugkopen waarmee je kan opnemen als ik iets zie op MP.
MV, ja alles goed, behalve dat KPN vrijdag bezig was met werkzaamheden in de buurt. Ik heb sindsdien geen internet. Dat is pas bij mijn vriend gebeurd. Na een week waren ze erachter dat ze een kabeltje niet aangesloten hadden. Ik zal morgen contact met mijn provider moeten opnemen. Ik ben niet van plan om een week zonder internet te zitten

(dat ik hier nu kan schrijven komt doordat ik tettering gebruik)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven