Mode & Beauty alle pijlers

Tips tegen statische kleding

24-01-2016 09:37 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat ook wel eens? Je doet je jas uit en 'floep' je blouse zit tegen je vel aangeplakt, nou ja tegen het hemdje wat je onder je blouse draagt. Al je rondingen zijn zichtbaar. Heeft iemand tips om dit te voorkomen? Ik draag in inmiddels in mijn blousen in de zijnaden sluitspelden, maar dat werkt niet. Iemand tips?
Andere schoenen proberen? Katoenen kleding dragen?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Het is de soort stof in combinatie met droge lucht en de verwarming aan. Niks aan te doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Katoenen ondergoed eronder i.p.v. synthetisch materiaal.
Leg ze in de vriezer, uurtje ofzo. Dat helpt, maar ze kunnen tijdens het dragen nog wel statisch worden. Ik word er altijd stapelgek van, want naast lelijk ook enorm oncomfortabel.
ik heb wel eens een klok horen luiden over creme of haarlak oid, maar waar precies de klepel hangt......
Een stalen kleding hanger door de binnenkant van je kleding halen voor het ontladen van de statische electiciteit, jezelf goed insmeren met bodylotion helpt ook heb ik ergens gelezen.
Oh, hier heb ik een linkje gevonden, daar staan in ook wat tips in...

http://monstyle.nl/nooit-meer-last-van- ... e-kleding/

Met wassen ook een beetje wasverzachter gebruiken heb ik wel eens gehoord. Ook denk ik dat het door bepaalde materialen komt, die misschien vermijden.

Ik heb zelf nooit geen last van statische kleding.
Ik vind het erger icm met mij haar

Kleding die snel statisch wordt, belandt bij mij vaak op de stapel 'niet zo vaak dragen'. Geen tips, wel hetzelfde probleem.
Haarlak! En als het recht op je lijf zit: bodylotion. Ook op je kleren. Werkt bij mij als een tierelier, vooral op van die plakkende onderjurken.
Zonder oorzaak geen gevolg
Dames, super bedankt voor de tips. Ik draag nu idd van die gladde slips van Sloggi. Ik zal het eens proberen in combinatie met katoenen slips. En extra bodylotion smeren is natuurlijk nooit fout.
Proberen alleen kleding van natuurlijke materialen te dragen, dus geen polyester, nylon, fleece e.d.

Daarnaast is het bij mij afhankelijk van welke schoenen ik draag (zool-materiaal gerelateerd, neem ik aan, met sommige ben je beter geaard waardoor je minder oplaadt)
Wasverzachter gebruiken

Bodylotion smeren

En natuurlijke materialen dragen.

Helpt bij mij echt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven