Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Alle reacties Link kopieren
Klote geen internet, wonen jullie dicht bij elkaar? Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan providers, altijd gezeik. En niet omdat je iets goedkoops hebt want mijn moeder heeft een duur abo en ook het nodige vervelende met ze meegemaakt.

Heb jij wel internet op je telefoon? (ik heb dat niet dus een beetje afhankelijk van internet provider. )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 januari 2016 @ 21:18:

[...]

Penoza vind ik de leukste serie ever op NL. Die heb ik ook nooit gemist. We krijgen helaas nog maar 1 seizoen. BBC en Torrent heb ik niet maar geeft niet. Ik heb een goede dvdspeler die ik zelden heb gebruikt, misschien moet ik die op MP verkopen en er dan een dvd terugkopen waarmee je kan opnemen als ik iets zie op MP.

Torrent is een (veilig) download programma op internet, soort netflix maar dan gratis. (Officieel illegaal maar wordt door heel veel mensen gebruikt en is mede daardoor veilig)

En zaterdag op ned. 3 , 1e seizoen is weer begonnen, joepie!

Boehoe weekend is alweer voorbij
quote:Zelatrice schreef op 24 januari 2016 @ 21:50:

[...]

Torrent is een (veilig) download programma op internet, soort netflix maar dan gratis. (Officieel illegaal maar wordt door heel veel mensen gebruikt en is mede daardoor veilig)

En zaterdag op ned. 3 , 1e seizoen is weer begonnen, joepie!

Boehoe weekend is alweer voorbij Geloof ik 1x geprobeerd het te installeren maar niet gelukt en ach, het is toch illegaal dus misschien ook maar beter dat het mij niet lukt om het aan te sluiten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zat even een stukje van 24 uur met .... te kijken maar wat een gekrijs van haar. Misschien had ik alles moeten zien maar djees, het was echt geen leuke aflevering. Ben nog maar wat macaroni wezen opwarmen en een andere zender opgezet.

Oh morgen alweer werken. Wat gaat een dag toch snel he!
We zijn bijna buren. Het is 2 minuten lopen.

In dit geval is het niet het probleem van de provider, maar van kpn. We hebben een goedkope, maar ik ben erg tevreden, beter dan de dure online die we hadden. Ik heb inderdaad internet op mijn mobiel, maar het is strontlangzaam en mijn bundel gaat snel op. Een filmpje downloaden of zo gaat dus niet.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Zat net even reportage te kijken, ging een man, nog maagd, naar de USA om 2 weken een cursus te volgen om met haar naar bed te gaan om van zijn angst af te komen om seks te hebben. Hij was 45 jaar en zij wat ouder maar wel off. Sekscoach, ze had al 850 klanten gehad. Ook bijzonder de reden waarom hij geen seks durfde te hebben, toen hij jong was hadden vrienden bij de aanwezigheid van meisjes zijn broek als grap naar beneden getrokken. En die therapeute was getrouwd, lijkt mij niet fijn als je vrouw de hele dag seks en/of intimiteit heeft met andere mannen, 850 mannen is ook niet niks.
Ja ik twijfelde of jij nou om de hoek woonde van vriend of Lichtbron, die woonde dacht ik ook in de straat van haar nieuwe vriend.
Gelukkig vandaag niet door de wekker geslapen, ik was netjes om 7 uur wakker. Lekker dat ik vanavond niet meer hoef te koken. Blij dat ik toch gisteravond voor een paar dagen wat te eten heb gemaakt.
Goed zo MV. Ik hoop dat ik morgen je voorbeeld volg en op tijd opsta. Ik werk dinsdag normaal gesproken thuis.
Zo nog 20 minuutjes en dan ben ik vrij. Ik zit zo vol van slagroomgebak. Was gehaald bij de beste banketzaak hier in het dorp. Het is verrukkelijk terwijl ik niet zo van gebak hou maar deze staat bekend om zijn heerlijke slagroom, die weiger je niet zo snel.
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 januari 2016 @ 15:48:

Zo nog 20 minuutjes en dan ben ik vrij. Ik zit zo vol van slagroomgebak. Was gehaald bij de beste banketzaak hier in het dorp. Het is verrukkelijk terwijl ik niet zo van gebak hou maar deze staat bekend om zijn heerlijke slagroom, die weiger je niet zo snel.

Als ik al niet aan het eten was op dit moment liep het water me spontaan in de mond .

En wat een héérlijk weer vandaag hiero. Heb met de jas open een uur gewandeld in de zon. Laat de lente maar komen
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 25 januari 2016 @ 16:24:

[...]

Als ik al niet aan het eten was op dit moment liep het water me spontaan in de mond .

En wat een héérlijk weer vandaag hiero. Heb met de jas open een uur gewandeld in de zon. Laat de lente maar komen

Het gebak is daar wel duur, denk ik tenminste, maar die slagroom is zó lekker, zó lekker heb ik het nog nooit gegeten.

Wat een prachtig weer he! Ging die kleine nu voor het eerst naar buiten of wandel je vaker? Van mij mag het weer zo de hele winter blijven. Iedereen is ook meteen een stuk vriendelijker en vrolijker.
Avond. Lekker rustig. Ik moet een presentatie oefenen.

Hoe was jullie dag? Voor MV goed, in ieder geval. Ik hou niet zo van zoet, behalve slagroom. Dusssss, vertel me niet waar die bakker is. Ik ben flink afgevallen en ik wil het zo houden.
quote:Heksie schreef op 25 januari 2016 @ 20:38:

Avond. Lekker rustig. Ik moet een presentatie oefenen.

Hoe was jullie dag? Voor MV goed, in ieder geval. Ik hou niet zo van zoet, behalve slagroom. Dusssss, vertel me niet waar die bakker is. Ik ben flink afgevallen en ik wil het zo houden.

Nee zal ik niet doen. Knap dat je zoveel bent afgevallen. Met een speciaal dieet?

Ik eet ook zelden slagroom hoor, het stond al op mijn buro voordat ik nee kon zeggen

Wat voor presentatie moet je doen of is dat te herkenbaar? Niet door je wekker heen slapen he, laat je wakker bellen door iemand.
Succes met de presentatie (morgen?) Heksie.

@MV, sinds dat ze 1 week oud is ga ik (mits het niet regent) dagelijks wandelen. Heerlijk, er ff uit zijn. Frisse lucht is goed voor beide en een beetje bewegen kan voor mij ook geen kwaad.

De meeste kilo's na de zwangerschap gingen er vanzelf af gelukkig. Nu de rest nog.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Gek genoeg heb ik geen dieet. Ik heb wel gewoonten veranderd. En de rust sinds de scheiding. Ik sport nu een keer per week met een zwaardere schema. En ik eet nu vaak een salade tussen de middag ipv een broodje. Brood maakt me heel dik. Als ik meer dan drie keer per week brood eet, kom ik aan.
Ja zo moet je het wel kunnen volhouden Heksie, knap hoor.

Ingelke, hoe lang heb je zwangerschapsverlof? Je man ook of alleen jij? Op mijn werk ook een paar net kinderen gehad maar jeetje wat zijn ze snel weer qua gewicht op het oude, ook zo knap.
Presentatie is woensdag, maar morgen is een hele lange dag. Om 6.30 moet ik de bus naar mijn werk nemen. Ik ben net voor zes uur 's avond terug. Dan moet ik koken (het zal patat worden) en dan moeten we snel naar de opendag van de middelbaar school waar dochterlief zal gaan.

Het is een makkelijke presentatie, voor een school, en dan voorlezen.
Een kleine verandering in de gewoontes is makkelijker dan een drastisch dieet. En efficiënter ook. Mijn vriend helpt me met sporten. Als ik geen zin in heb, sleurt hij me naar de sportschool. En soms staat hij naast me: nog een keer, nog 10 kg erbij!

Ik bleef na de zwangerschap eigenlijk aankomen. Na de eerste bleef ik bijna even zo dik. Bij de tweede viel ik veel af in het begin van de zwangerschap. Na de bevalling was ik eigenlijk slanker dan voor de zwangerschap. Maar dan bleven de kilo's maar komen. Ik had geen energie voor sport of naar buiten gaan. Ik denk dat ik daarom bleef aankomen.
Ja `duurzaam` afvallen door gewoontes aan te passen is vaak wel een mix voor succes dat je er langer van kan genieten.
Goedenavond Ladies.

Heksie, succes met je presentatie. Klinkt alsof je drukke dagen voor de boeg hebt.

MV, klinkt heerlijk je gebakje. Ik ben nooit zo van het zoete geweest maar de laatste tijd steeds vaker dat ik tussendoor even een gebakje haal. Zal wel de leeftijd en de hormonen zijn. (zit nu gelijk te bedenken om nog even snel een pannekoek te bakken

Ben je er vanmorgen nog uit kunnen komen met je auto?
quote:prada schreef op 25 januari 2016 @ 23:23:

Ben je er vanmorgen nog uit kunnen komen met je auto?Ik wel omdat ik laat moest beginnen maar mijn andere buren niet , zag overal briefjes onder ruitenwissers die hun auto zo hadden geplaatst dat je niet meer weg kon komen. En vanavond hebben ze waarschuwingsdingen neergezet zodat er vanavond niemand op de plekken kunnen staan waardoor je er in of niet uit kan komen.
Heb jij even geluk gehad Hopelijk is het niet zo'n aso die die dingen dan gewoon aan de kant zet.

Ik heb besloten dat ik nog even een pannekoek ga bakken.
Lekker een panneNkoek! Ik had nog macaroni en ook geen puf en trek om nog iets te maken. Wel trek maar ik lig al in bed. Morgen weer vroeg op.
Hij was lekker. Ik ga nu nog even Spoorloos kijken en dan ook naar bed. Slaap lekker MV'tje

Oh haha, ik zie nu dat het pannenkoek is, sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven