Kan dit?
maandag 25 januari 2016 om 16:31
quote:lilalinda schreef op 25 januari 2016 @ 16:19:
[...]
maar ja, dit is een model, dan staat alles al sneller beter
Als je 17 bent en/of maatje 34 hebt kom je ergens sneller mee weg
Kan zijn, dat TO dat type is. Maar in alle andere situaties (en eigenlijk ook als je 17 bent en/of maatje 34 hebt) is een elegantere laars (deze zolen zijn gruwelijk) een beter ideeGeldt voor het jurkje ook, vind ik. Bij een paar mensen staat het, zo'n kort strak model, bij de meeste mensen niet. Heeft niet eens zoveel met maatje 34 of leeftijd te maken, vooral met je bouw.
[...]
maar ja, dit is een model, dan staat alles al sneller beter
Als je 17 bent en/of maatje 34 hebt kom je ergens sneller mee weg
Kan zijn, dat TO dat type is. Maar in alle andere situaties (en eigenlijk ook als je 17 bent en/of maatje 34 hebt) is een elegantere laars (deze zolen zijn gruwelijk) een beter ideeGeldt voor het jurkje ook, vind ik. Bij een paar mensen staat het, zo'n kort strak model, bij de meeste mensen niet. Heeft niet eens zoveel met maatje 34 of leeftijd te maken, vooral met je bouw.
maandag 25 januari 2016 om 16:46
maandag 25 januari 2016 om 16:58
maandag 25 januari 2016 om 17:25
maandag 25 januari 2016 om 17:32
Vind knielaarzen absoluut niet mooi. Elke vorm die ik tot op heden heb gezien vond ik hoerig en goedkoop ogen. Zelfs met de juiste combi aan kleding.
In combi met dit jurkje zul je helemaal passen in dat beeld van hoerig.
Sorry, zeg het recht voor zijn raap. Je vraagt om mening en ik draai niet graag om mening heen.
Zeg dus niet dat jij hoerig bent! Zeg dat de outfit hoerig kan overkomen. Weet niet of dat je doel is met deze kleding?
Sorry, zeg het recht voor zijn raap. Je vraagt om mening en ik draai niet graag om mening heen.
Zeg dus niet dat jij hoerig bent! Zeg dat de outfit hoerig kan overkomen. Weet niet of dat je doel is met deze kleding?
maandag 25 januari 2016 om 18:02
maandag 25 januari 2016 om 20:42
quote:Troelalaaaa schreef op 25 januari 2016 @ 17:32:
Vind knielaarzen absoluut niet mooi. Elke vorm die ik tot op heden heb gezien vond ik hoerig en goedkoop ogen. Zelfs met de juiste combi aan kleding.
Zeg dus niet dat jij hoerig bent! Zeg dat de outfit hoerig kan overkomen. Weet niet of dat je doel is met deze kleding?Dacht ik al dat het te hoerig zou zijn. Het is voor een feestje van een oude vriendin. Bachelor party.
Zeg dus niet dat jij hoerig bent! Zeg dat de outfit hoerig kan overkomen. Weet niet of dat je doel is met deze kleding?Dacht ik al dat het te hoerig zou zijn. Het is voor een feestje van een oude vriendin. Bachelor party.
maandag 25 januari 2016 om 21:03
Oehh ik vind het jurkje wel leuk!! Andere schoenen eronder en ik zou hem zo dragen Zijn deze schoenen geen leuk idee? Als je niet naar buiten hoeft? http://www.girlscene.nl/c ... %282%29_thumb_600x766.jpg
maandag 25 januari 2016 om 21:10
quote:chanella1 schreef op 25 januari 2016 @ 21:03:
Oehh ik vind het jurkje wel leuk!! Andere schoenen eronder en ik zou hem zo dragen Zijn deze schoenen geen leuk idee? Als je niet naar buiten hoeft? http://www.girlscene.nl/c ... %282%29_thumb_600x766.jpgI know die zijn echt leuk maar te koud.
Oehh ik vind het jurkje wel leuk!! Andere schoenen eronder en ik zou hem zo dragen Zijn deze schoenen geen leuk idee? Als je niet naar buiten hoeft? http://www.girlscene.nl/c ... %282%29_thumb_600x766.jpgI know die zijn echt leuk maar te koud.
maandag 25 januari 2016 om 21:46
Ligt aan de gelegenheid en wat je wilt uitstralen. Bodycon + hoge laarzen oogt al gauw wat 'goedkoop'.
Als je dat mooi vindt, prima toch? Voor een vrijgezellenfeest kan het best.
Als je het combineert met een lang colbert denk ik alleen dat je de jurk bijna niet meer ziet, zeker niet als die colbert ook zwart is. Dan word je een groot zwart blok.
Als je het combineert met een lang colbert denk ik alleen dat je de jurk bijna niet meer ziet, zeker niet als die colbert ook zwart is. Dan word je een groot zwart blok.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
maandag 25 januari 2016 om 21:52
quote:tyche schreef op 25 januari 2016 @ 21:46:
Ligt aan de gelegenheid en wat je wilt uitstralen. Bodycon + hoge laarzen oogt al gauw wat 'goedkoop'.
[afbeelding]
Als je het combineert met een lang colbert denk ik alleen dat je de jurk bijna niet meer ziet, zeker niet als die colbert ook zwart is. Dan word je een groot zwart blok.Ik had deze combi in mijn hoofd maar ik ben niet 1 van de slankste. En ik zie dat het bij amrezy ook niet mooi staat. Op zoek naar wat anders. Thanks.
[afbeelding]
Als je het combineert met een lang colbert denk ik alleen dat je de jurk bijna niet meer ziet, zeker niet als die colbert ook zwart is. Dan word je een groot zwart blok.Ik had deze combi in mijn hoofd maar ik ben niet 1 van de slankste. En ik zie dat het bij amrezy ook niet mooi staat. Op zoek naar wat anders. Thanks.
maandag 25 januari 2016 om 21:59
maandag 25 januari 2016 om 22:06
quote:khemam schreef op 25 januari 2016 @ 21:59:
Mijn styliste heeft mij de volgende regels gegeven mbt over de knie laarzen.
*nooit met een strakzittend jurkje tenzij je bijbeund als tippelaar.
* zwart alleen met een andere liefst gedekte kleur.
* liefst suede in een lichte kleur als je het classy wilt houden.
[afbeelding]Bedankt voor je advies khemam.
Mijn styliste heeft mij de volgende regels gegeven mbt over de knie laarzen.
*nooit met een strakzittend jurkje tenzij je bijbeund als tippelaar.
* zwart alleen met een andere liefst gedekte kleur.
* liefst suede in een lichte kleur als je het classy wilt houden.
[afbeelding]Bedankt voor je advies khemam.