Kies getrokken: vragen
maandag 25 januari 2016 om 20:51
Hoi
De poli kaakchirurgie is nu dicht, maar gelukkig is het viva forum altijd open. Hopelijk zijn er ervaringsdeskundigen/tandartsen/assistentes online..
Waarschuwing: vieze details
4.5 uur geleden is mijn kies getrokken. Heb braaf een uur op een gaasje gebeten. Toen ik het weghaalde, ontstonden er een soort van slijmerige bloeddraden uit de wond. Stolsels misschien?
Ze vormden zich iig langzaam tot een bol. Ik bleef echter bloeden, dus zo'n twee uur na de ingreep een gaasje in de wond gedaan en dichtbijten. Bij het dichtbijten knapte de bol.....iew. Heb 45 min op het gaasje gebeten, tot 19.00 uur.
Na het weghalen van dit gaasje weer die bloeddraden en nu een flinke bloedbol aan de wond. Ik bloed nog steeds. Ik heb twee vragen;
1. Is die bol waarschijnlijk een bloedstolsel, en dus goed?
2. Normaal dat ik nu nog bloed?
De poli kaakchirurgie is nu dicht, maar gelukkig is het viva forum altijd open. Hopelijk zijn er ervaringsdeskundigen/tandartsen/assistentes online..
Waarschuwing: vieze details
4.5 uur geleden is mijn kies getrokken. Heb braaf een uur op een gaasje gebeten. Toen ik het weghaalde, ontstonden er een soort van slijmerige bloeddraden uit de wond. Stolsels misschien?
Ze vormden zich iig langzaam tot een bol. Ik bleef echter bloeden, dus zo'n twee uur na de ingreep een gaasje in de wond gedaan en dichtbijten. Bij het dichtbijten knapte de bol.....iew. Heb 45 min op het gaasje gebeten, tot 19.00 uur.
Na het weghalen van dit gaasje weer die bloeddraden en nu een flinke bloedbol aan de wond. Ik bloed nog steeds. Ik heb twee vragen;
1. Is die bol waarschijnlijk een bloedstolsel, en dus goed?
2. Normaal dat ik nu nog bloed?
maandag 25 januari 2016 om 20:55
Ik was zo verdoofd dat ik een paar uur later pas bedacht dat ik nog op een gaasje aan het bijten was. Weghalen na paar uur resulteerde bij mij ook in heel veel bloed. En heel veel pijn. Dus toen snel pijnstiller genomen en nieuw gaasje en koelen. En die niet meer weggehaald, pas heel veel later. Nadat ik er al half huilend een beetje mee geslapen had
Maar of het zo hoorde weet ik niet
Overigens "bol bloed" komt me niet bekend voor, maar ik heb er niet goed naar gekeken
Maar of het zo hoorde weet ik niet
Overigens "bol bloed" komt me niet bekend voor, maar ik heb er niet goed naar gekeken
maandag 25 januari 2016 om 21:12
Ik had na het wegsnijden van mijn kies en na het weghalen van het gaasje ook wel wat slijmerige bloeddraden. Door het slijm/speeksel lijkt het alsof het veel bloed is, maar dat valt wel mee. Heb er zelf wel de hele dag last van gehad (nog zo'n 10 u na de ingreep)
Met bloedbollen heb ik geen ervaring.
Als je het niet vertrouwt zou ik wel even bellen
Met bloedbollen heb ik geen ervaring.
Als je het niet vertrouwt zou ik wel even bellen