Gezondheid alle pijlers

Kies getrokken: vragen

25-01-2016 20:51 17 berichten
Hoi

De poli kaakchirurgie is nu dicht, maar gelukkig is het viva forum altijd open. Hopelijk zijn er ervaringsdeskundigen/tandartsen/assistentes online..

Waarschuwing: vieze details

4.5 uur geleden is mijn kies getrokken. Heb braaf een uur op een gaasje gebeten. Toen ik het weghaalde, ontstonden er een soort van slijmerige bloeddraden uit de wond. Stolsels misschien?

Ze vormden zich iig langzaam tot een bol. Ik bleef echter bloeden, dus zo'n twee uur na de ingreep een gaasje in de wond gedaan en dichtbijten. Bij het dichtbijten knapte de bol.....iew. Heb 45 min op het gaasje gebeten, tot 19.00 uur.

Na het weghalen van dit gaasje weer die bloeddraden en nu een flinke bloedbol aan de wond. Ik bloed nog steeds. Ik heb twee vragen;

1. Is die bol waarschijnlijk een bloedstolsel, en dus goed?

2. Normaal dat ik nu nog bloed?
Alle reacties Link kopieren
Ik was zo verdoofd dat ik een paar uur later pas bedacht dat ik nog op een gaasje aan het bijten was. Weghalen na paar uur resulteerde bij mij ook in heel veel bloed. En heel veel pijn. Dus toen snel pijnstiller genomen en nieuw gaasje en koelen. En die niet meer weggehaald, pas heel veel later. Nadat ik er al half huilend een beetje mee geslapen had

Maar of het zo hoorde weet ik niet

Overigens "bol bloed" komt me niet bekend voor, maar ik heb er niet goed naar gekeken
Hier mag je volgens mij ook de huisartsenpost voor bellen.
Before you assume, there is this thing called asking.
Is wel goed gekomen met mij btw
Heb je geen info meegekregen van de kaakchirurg? Mijn man moest bij nabloedingen altijd bellen, maar of dit een nabloeding is.... Ik zou het noodnummer van de tandarts bellen.
Oh klinkt naar! Lang leve pijnstillers. ..
Ik zou het noodnummer van de tandarts bellen of de HAP. Ze zijn er voor dit soort gevallen. Dit klinkt niet heel gezond, eerlijk gezegd, maar ik ben geen tandarts.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Ik had na het wegsnijden van mijn kies en na het weghalen van het gaasje ook wel wat slijmerige bloeddraden. Door het slijm/speeksel lijkt het alsof het veel bloed is, maar dat valt wel mee. Heb er zelf wel de hele dag last van gehad (nog zo'n 10 u na de ingreep)

Met bloedbollen heb ik geen ervaring.

Als je het niet vertrouwt zou ik wel even bellen
Heb gebeld, word zo terug gebeld
En?
Inmiddels 7 kiezen al kwijt en heb nooit zoveel bloed verloren. Maar misschien valt het uiteindelijk wel mee.ben benieuwd wat ze zeggen.. sterkte ermee.
En??
Late reactie. .. gebeld naar spoedpost en hoefde me geen zorgen te maken. Moest stolsel weghalen en opnieuw op gaasje bijten. Alles is nu goed!
Mooi zo!
Mooi nog pijn?
Ah goed zo.
quote:Bankkussen schreef op 26 januari 2016 @ 10:40:

Mooi nog pijn?Nee, geen pijn. Helemaal geen pijn gehad gisteren en vandaag. Jeuy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven