Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's

NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09

Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Schaapje en sjoko, ik duim, hoop dat het toch goed mag zijn.
Ohhhb schaapje dat is niet wat je wilt horen. Hopelijk idd late eisprong + late innesteling en volgende keer beter nieuws

Sjoko jij ook sterke!

Leuk die test-verhalen. Haha eekhoorn heel droog!! Wij hebben het ook samen gedaan. Vind het toch wel speciaal. Ik had hem ook wel graag willen verrassen maar denk niet dat ik het lang voor me zou kunnen houden haha..
De echo was goed, wel een week minder ver dan volgens berekening maar dat dacht ik al. Kloppend hartje
Wat fijn, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, Eekhoorn!
Wat heerlijk eekhoorn! Proficiat X-DHoe ver ben je volgens de echo?
The finest pleasure is kindness to others.
Wat fijn eekhoorn !

sjoko ik duim voor een goede echo!

Wat vervelend schaapje Dat is niet wat je wilt horen. Duim voor een goede afloop.

Carpe diem
Ze dacht 6 weken ongeveer. Dan was die 'ongesteldheid' dus waarschijnlijk de innesteling.
Wat fijn eekhoorn!

Sjoko wat een lief berichtje van jou en ik hoop dat je echo goed is!

Schaapje dat is niet het nieuws dat je wilt krijgen bij een echo. Hopelijk heb je je vergist en ben je gewoon minder ver dan eerst gedacht.

Moet wel zeggen door al die verhalen ben ik wel erg bang dat het misschien bij mij ook niet goed is. Je wordt zeg maar met je neus op de feiten gedrukt dat het niet vanzelfsprekend is dat alles goed gaat.
Schaapje, wat rot dat de echo anders was als gedacht. Ik ga heel hard duimen voor je dat het een late eisprong/innesteling was!

Sjoko, ook voor jou! Ik hoop echt op een goede echo morgen! Hopelijk een kloppend en een onschuldige oorzaak van je bloeding

------

Eekhoorn wat fijn dat jij wel een hebt gezien!

Ik moet zeggen dat ik net als women een slag om de arm houd. De 1e was hier ook een miskraam. Toen kwam zoontje. En nu heb ik ook zo mijn twijfels. Geen bloeding ed maar wel heel wisselende klachten. Zo zijn ze er en zo zijn ze weg. Wat kan je er onzeker van worden he. Nog 2 weken wachten op de echo.....

2016 is wel het jaar van de babys in mijn omgeving. Is dat bij jullie ook zo? Heb echt veel zwangeren om mij heen momenteel. Veel meer als normaal.
Bij ons is de babyboom net geweest... Wij zijn zo'n beetje de eerste die (zover wij weten) aan de tweede lichting beginnen 😂
Ik herken heel erg dat jullie zeggen..

Door de wat slechtere verhalen word ook ik met mn beide voeten op de grond gezet en met mn neus op de feiten.

Ik ben zo ontzettend bang dat het misgaat, maar uiteraard probeer ik wel zo positief mogelijk te zijn, best lastig!

Vandaar weer een dag afgestreept, zometeen ga ik al slapen want ben echt hartstikke moe. Dan zijn het nog maar 6 dagen tot aan de volgende echo haha.
Wat rot van de echo schaapje. Pff die onzerheid is killing he.

Lief dat je dat zegt sjoko over blije verhalen. Veel sterkte en geluk vandaag bij de echo.

Lisette, echt een superlieve reactie inderdaad van je collega's.

Wij hebben ook samen getest!

Eekhoorn gefeliciteerd met je mooie echo!!

Hier geen babyboom, het lijkt me zo leuk om met een vriendin zwanger te zijn en dat is vorige keer niet gelukt. Toevallig met een vriendin gesproken die binnenkort wel gaat proberen voor de tweede maar ze had het over starten in de zomer dus dat wordt te laat.

Vrijdagmiddag mag ik voor de echo!! Ik ga nog even uit van het goede maar het is niet vanzelfsprekend allemaal. Ben heel benieuwd.

Weet even niet meer wie het zei maar wachten tot 15 maart duurt echt nog heel lang!!
Hier ook geen babyboom. Ik ben 36 dus de meesten van mijn vriendinnen hebben al kinderen. Ik denk dat er 2 misschien nog eentje willen.

Wat fijn dat je vrijdag al een echo hebt Cabrioga! Dan ben je 7 weken?
Ik duim voor je vandaag Sjoko, hoe gaat het nu met je?

En KimJ, hoe is het nu met jou?

Hier geen babyboom. In beide vriendengroepen komt het allemaal een beetje geleidelijk. Wel een stel dat in juni hun zoontje verwacht. Dus dat scheelt niet veel.

Bij mijn vorige zwangerschap hadden we wel een babyboom in de buurt (nieuwbouwwijk ). Toen zijn er in 3 maanden tijd 5 baby'tjes geboren. Gezellig om mee te spelen straks. Vooralsnog geen nieuwe berichten gehoord.
Ik ben trouwens gister begonnen met MvM. Heb sinds ik gister uit m'n werk kwam de eerste fles al 3/4 volgeplast. Hoe gaat het bij de andere dames die meedoen? Al last van de stank?
Ik ben ook gisteren met mvm begonnen. Valt wel mee met de stank, ik heb er gelukkig niet veel wel last van.
Hier nog geen babyboom, ben op één vriendin na de eerste. Heb goede hoop dat tegen de tijd dat wij een tweede zouden willen mijn vriendinnen ook wel zover zijn :P

MvM valt me mee! Ik hou mijn neus dicht als ik de fles opendraai/overgiet en dan is het goed te doen, had het erger verwacht. En hoewel ik fulltime werk krijg ik de flessen toch meestal wel vol, dat valt me ook mee. En dat dekentje is zo lief! (Echt het eerste en enige wat we in huis hebben voor een baby, zo zacht!)
Ik wil ook meedoen met Mvm, maar merk dat dat één van de dingen is waar ik voorzichtiger mee wil doen, in het achterhoofd dat het nog zo mis kan gaan.

Wanneer dinsdag een goede echo is geweest zal ik mij meteen opgeven.

Weet nog niet hoe het precies werkt!

Trouwens, is hier een grorpsapp aangemaakt? Ik had hier zoiets gelezen, wordt daar veel in gekletst?
Lief dat je het vraagt mirps gaat opzich wel goed. Roodbloedverlies heeft 1 dag geduurd, geen krampen of stolsels meer gehad. Nu alleen maar bruin bloedverlies en ontzettend moe , kan de hele dag wel slapen.

Dus ik ben benieuwd morgen.
Carpe diem
Geen last van de stank bij de MvM flessen gelukkig! Valt me reuze mee is goed te doen! :-D

En idd ook erg happy met het super lieve en zachte dekentje!!

Hier ook geen babyboom!

Ik lees wel elke dag even mee hier maar kom er niet altijd aan toe om te reageren helaas.

Denk ook aan de meiden waar het niet allemaal vlekkeloos verloopt.
Helaas echt een miskraam... Verloor gisteravond wat weefsel, volgens de vk een stuk placenta. Op de echo was mijn baarmoeder al vrij leeg, ze dacht dat het een leeg vruchtzakje is geweest en niet verder is gaan groeien. Heel verdrietig, maar wel fijn om duidelijkheid te hebben. Dat geeft in elk geval meer rust.

Schaapje, wat een onzekerheid nog voor jou, ik duim voor je!

Eekhoorn, gefeliciteerd met de mooie echo, wat fijn!

Over MvM: ik ga nu stoppen natuurlijk, maar had geen last van de stank en had de flessen ook zo vol. Ik had zelfs een extra krat gevraagd, omdat ik ze echt na 5 dagen of zo al vol had. Hoe pijnlijk het ook is om nu te stoppen, ik denk dat ik me de volgende keer wel weer gewoon snel aanmeld. Ik heb nu toch 5 kratten aangeleverd, alle beetjes helpen denk ik dan maar.

Misschien lees ik af en toe nog een beetje mee, maar voor jullie allemaal heel veel geluk en ik duim voor goede echo's en mooie zwangerschappen!
Sjoko, wat verdrietig! Had gehoopt dat toch alles goed zou zijn! Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Ik vind de stank ook meevallen, maar ik ben pas sinds gistermiddag bezig, dus ik dacht, misschien wordt het nog erger.

En het dekentje is echt heeeeel lekker zacht inderdaad! Superfijn! Helemaal lekker omdat wij de winter in gaan met onze kindjes.
Oh sjoko wat naar. Heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven