Gezondheid alle pijlers

Stopweek 8 dagen?

27-01-2016 01:00 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

ik heb nu mijn eerste strip bijna af maar mijn strip eindigt op een donderdag waardoor ik waarschijnlijk in het weekend ongesteld word. Hoe doe ik dit verzetten waardoor de strip op een vrijdag afloopt (weekend-ongesteldvrij) ? Een pil extra slikken? Een dag later beginnen aan volgende strip? En ben ik dan veilig? Mvg xxx
Heb je je bijsluiter al gelezen?
Staat allemaal in de bijsluiter.

Volgens mij kan het verkorten van je stopweek wel, het verlengen niet. Dan ben je niet meer veilig. Zomaar een extra pil slikken moet je sowieso niet doen.

Pak de bijsluiter er gewoon bij, daar staat het allemaal in.
Langer doorslikken na een strip kan, stopweek verlengen komt neer op eerste pil(len) van je nieuwe strip 'vergeten': nooit doen dus!
quote:_lupine_ schreef op 27 januari 2016 @ 01:14:

Zomaar een extra pil slikken moet je sowieso niet doen.

Pak de bijsluiter er gewoon bij, daar staat het allemaal in.Tenzij to een meerfasenpil slikt kun je juist wel zomaar een extra pil slikken en je onttrekkingsbloeding uitstellen. Maar verder inderdaad, begin eens met de bijsluiter te lezen.
Je hoef helemaal geen stopweek in te lassen, je kan gewoon door me de volgende strip en niet ongesteld worden. Iedere gynaecoloog zal je vertellen dat menstrueren alleen zinnig is als je een kind wil maar da er verder geen enkele bezwaar is om door te slikken.
Nooit langer dan 7 dagen stoppen als je niet zwanger wilt worden !
Het staat er al: bijsluiter lezen.

Je kunt ook op internet je bijsluiter opzoeken.

Als je bijsluiter niet snapt kun je daarover hier hulp vragen. Maar leer bijsluiters lezen. Omdat het om jóuw medicijn, jóuw lijf, jóuw leven gaat. Daar ben jij eindverantwoordelijk voor.
En condooms gebruiken. Ook tegen soa's moet je jezelf beschermen.
Nooit je stopweek verlengen!!!!! Eerste week pil vergeten of te laat starten met je strip = grootste kans op zwangerschap!

Stopwerk verkorten of pil extra slikken voor je stopweek kan wel.
De bloeding van de pil is geen menstruatie maar een onttrekkingsbloeding en idd medisch niet noodzakelijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je je bijsluiter niet kunt lezen zou ik ook nog maar geen seks hebben.
Slik hem gewoon door voor een keertje. Of wil je helemaal nooit in het weekend ongesteld worden?
Waarschijnlijk in het weekend? Zou je dat eens niet eerst afwachten dan voor je alles wil opschuiven? Ik neem mijn laatste pil op woensdagavond en word altijd op maandag ongesteld...
Ik neem mijn laatste op donderdagavond en meestal dinsdag pas ongesteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven