Wakker (2016.001)
dinsdag 26 januari 2016 om 18:43
Pfff lekker weer thuis. Morgenochtend even kort extra werken en daarna nog TZ maar lekker daarna uiteten met mijn moeder bij mijn favoriete pizzaria en daarna naar een musical (had 2 kaartjes gehad). Wel druk want donderdag ook een hele dag werken en maandag ook weer extra. Het is dat ze zielsblij zijn dat ik wat werk van hun kan overnemen maar er moet wel snel meer mensen bij, het lukt ons niet iemand te vinden. En ben straks helemaal uitgeput als we wel iemand vinden en ik die moet inwerken
Maar morgenavond is wel een heel leuk uitje.
Maar morgenavond is wel een heel leuk uitje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 26 januari 2016 om 21:57
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 januari 2016 @ 09:02:
Moge allemaal,
Heksie is het je gelukt om zo vroeg op te staan?Ik heb geen andere optie. De bus gaat zonder mij weg als ik niet op tijd opsta . Ik kan een bus later nemen, maar dan ben ik heel laat thuis, en dan moet ik koken en zo. Ik zou zeggen dat ik er aan gewend ben, maar aan 6:30 uur wen je nooit echt.
Moge allemaal,
Heksie is het je gelukt om zo vroeg op te staan?Ik heb geen andere optie. De bus gaat zonder mij weg als ik niet op tijd opsta . Ik kan een bus later nemen, maar dan ben ik heel laat thuis, en dan moet ik koken en zo. Ik zou zeggen dat ik er aan gewend ben, maar aan 6:30 uur wen je nooit echt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
dinsdag 26 januari 2016 om 22:56
quote:Heksie schreef op 26 januari 2016 @ 21:55:
Kan iemand me oprapen? Het is een hele lange dag geweest, en morgen om 8.30, presentatie... Waarom moet alles in twee dagen? Ik ga even oefenen, en dan slapen.
Ik ga morgen voor je duimen. Laat je nog weten hoe het gegaan is?
Rustig aan, het zal vast goed komen.
Kan iemand me oprapen? Het is een hele lange dag geweest, en morgen om 8.30, presentatie... Waarom moet alles in twee dagen? Ik ga even oefenen, en dan slapen.
Ik ga morgen voor je duimen. Laat je nog weten hoe het gegaan is?
Rustig aan, het zal vast goed komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 27 januari 2016 om 13:30
woensdag 27 januari 2016 om 15:57
quote:Heksie schreef op 27 januari 2016 @ 13:30:
Het ging geweldig vanmorgen. De kinderen vonden het heel leuk. Het was een grote klas, maar ze hebben zich heel netjes gedragen (het was een presentatie voor een school over kunst). En ze reageerden heel leuk op mijn verhaal.Oh wat geweldig zeg. Dan is al je werk niet voor niets geweest! Ga je dat daar vaker doen?
Het ging geweldig vanmorgen. De kinderen vonden het heel leuk. Het was een grote klas, maar ze hebben zich heel netjes gedragen (het was een presentatie voor een school over kunst). En ze reageerden heel leuk op mijn verhaal.Oh wat geweldig zeg. Dan is al je werk niet voor niets geweest! Ga je dat daar vaker doen?
woensdag 27 januari 2016 om 16:24
quote:gardalimone schreef op 27 januari 2016 @ 16:01:
MV veel plezier vanavond!
Oh wat lief dat je er nog aan dacht! Ja ik word om kwart voor 6 opgehaald, lekker een pizza bij de pizzaria en dan naar het theater. Kleding hangt al schoon klaar, alleen nog even opmaken zo en dan sluit mijn dag toch nóg leuk en gezellig af.
Moet morgen wel werken maar denk dat ik eind van de avond hier nog even kom.
Is jouw weekend al begonnen of je vrije avond al begonnen ?
MV veel plezier vanavond!
Oh wat lief dat je er nog aan dacht! Ja ik word om kwart voor 6 opgehaald, lekker een pizza bij de pizzaria en dan naar het theater. Kleding hangt al schoon klaar, alleen nog even opmaken zo en dan sluit mijn dag toch nóg leuk en gezellig af.
Moet morgen wel werken maar denk dat ik eind van de avond hier nog even kom.
Is jouw weekend al begonnen of je vrije avond al begonnen ?
woensdag 27 januari 2016 om 16:32
Fijn dat het goed ging Heksie! Moe maar voldaan nu?
Mv, veel plezier vnvd.
Ben helemaal vergeten op je vraag te reageren; heb nog verlof tot begin maart. Voor mijn gevoel is dat nog heeeel lang. Heerlijk !
Vanmiddag op bezoek geweest bij een vriendin die ik al lang niet meer had gezien en die nu ook een kleine heeft. Zo leuk gekletst samen. Fijn om schaamteloos veel over je kind te kunnen praten omdat de ander dat ook doet
Mv, veel plezier vnvd.
Ben helemaal vergeten op je vraag te reageren; heb nog verlof tot begin maart. Voor mijn gevoel is dat nog heeeel lang. Heerlijk !
Vanmiddag op bezoek geweest bij een vriendin die ik al lang niet meer had gezien en die nu ook een kleine heeft. Zo leuk gekletst samen. Fijn om schaamteloos veel over je kind te kunnen praten omdat de ander dat ook doet
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 27 januari 2016 om 16:39
Hahahahaha Ingelke, ik snap je wel (met een ander onderwerp, ik zal nooit bij kattenhaters of huisdierenloze vriendinnen over mijn katten hebben. Heerlijk toch dat je er volop over kan praten! Als trotse moeder is dat toch geweldig. Bij ons mag je ook lekker spammen hoor! )
woensdag 27 januari 2016 om 18:02
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 januari 2016 @ 15:57:
[...]
Oh wat geweldig zeg. Dan is al je werk niet voor niets geweest! Ga je dat daar vaker doen?Nee, het was eenmalig. Het was een soort reclame voor ons clubje. Misschien kan ik vaker helpen met open dagen en zo.
[...]
Oh wat geweldig zeg. Dan is al je werk niet voor niets geweest! Ga je dat daar vaker doen?Nee, het was eenmalig. Het was een soort reclame voor ons clubje. Misschien kan ik vaker helpen met open dagen en zo.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
woensdag 27 januari 2016 om 23:28
Zo ben weer thuis. Ben super moe maar was erg leuk. Eerst een heerlijke calzone met gorgonzola, tomaat en champignons en rode saus bovenop.
En theater was erg leuk. Ze begonnen erg vals dus bij het meezingen (tekst stond op het scherm erachter gelukkig) van mij viel het niet zo op dat ik vals zing. Maar was erg gezellig.
En theater was erg leuk. Ze begonnen erg vals dus bij het meezingen (tekst stond op het scherm erachter gelukkig) van mij viel het niet zo op dat ik vals zing. Maar was erg gezellig.
donderdag 28 januari 2016 om 09:46
@Wat fijn dat het leuk was MV. En Calzone is zoooo lekker.
@Heksie, fijn dat je presentatie goed is gegaan. Van de buurman geen last meer gehad, wel heb ik de huisbaas op de hoogte gesteld en mocht het weer gebeuren dan krijgt hij een aanzegging.
@Klinkt fijn Ingel en schaamteloos over babies kletsen is zoo leuk, zeker met een vriendin die ook net bevallen is.
@Heksie, fijn dat je presentatie goed is gegaan. Van de buurman geen last meer gehad, wel heb ik de huisbaas op de hoogte gesteld en mocht het weer gebeuren dan krijgt hij een aanzegging.
@Klinkt fijn Ingel en schaamteloos over babies kletsen is zoo leuk, zeker met een vriendin die ook net bevallen is.