Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's

NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09

Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh shit, ik zie nu dat nog niet alle berichten waren geladen.

Sjoko, wat verdrietig. Ook van mij een hele dikke knuffel.

KimJ, succes morgen. Vervelend dat je zo moe bent. Maar lekker aan jezelf denken nu hoor. Nogmaals een van mij.
sjoko hele dikke

Dankjewel mirps komt goed ik ga zo lekker een dutje doen.
Carpe diem
Oh verdorie sjoko, wat rot voor je. Bah bah bah. Ik hoop dat je je snel weer goed voelt en dat je weer zwanger wordt.
Ach Sjoko, wat ontzettend verdrietig! Wat lief dat je nog mee wilt blijven lezen. Wil je dan ook af en toe nog laten weten hoe het met jou gaat? Heel veel sterkte, zorg goed voor je zelf!

Kim vervelend dat je zo moe bent. Succes morgen met de echo!

Eekhoorn gefeliciteerd met de goede echo! Fijn.

Women en ppixel heel herkenbaar wat jullie schrijven. Ik voel deze keer ook veel meer zenuwen. Je weet dat het niet vanzelfsprekend is, maar ik ben me daar deze keer veel bewuster van dan tijdens mijn vorige zwangerschap. Ik kan niet meer wachten tot het morgen is, 12.15 zijn we aan de beurt. Gelukkig moet ik vanavond tot laat werken en morgen nog een vroege dienst dus hopelijk gaat de tijd lekker snel!

Ppixel hier valt het nog mee met de zwangeren om me heen. De babyboom die er tijdens mijn vorige zwangerschap was is ook niet te overtreffen. Toen zijn we met 5 meiden uit de vreindengroep in een week of 6 na elkaar bevallen. En tegelijkertijd waren er ook nog 3 nichtjes en een collega zwanger.

Nu zijn 2 meiden in het voorjaar uitgerekend en 2 vriendinnen augustus. Verder verwacht ik voorlopig niet zoveel baby's om ons heen. Maar goed, dat kan zomaar ineens veranderen natuurlijk

Cabriogo vrijdag is al bijna! hopelijk een mooie echo voor jou

Ik sla MVM deze keer over. Vorige keer werd ik veel te vreog naar mijn zin gefeliciteerd door mijn nieuwsgierige buurvrouw die de bussen al had gezien. Daar baalde ik zo van. Ik heb nog overwogen om de bussen te gaan halen, maar dan moet ik 20 min rijden en discreet zoals ze de vorige keer beloofd hadden is in mijn buurt blijkbaar niet discreet genoeg.

Je mag tot 16 weken meedoen toch? Misschien doe ik de laatste weken nog wel mee als we eerst zelf iedereen zelf ons nieuwtje hebben vertelt.
Sjoko potverdrie dit is niet dat we gehoopt hadden heel veel sterkte!
The finest pleasure is kindness to others.
Wat een ellende Sjoko..... *knuffel*
Oh wat naar Sjoko. Heel veel sterkte!
Ik vind het zo rot voor je sjoko .

Lisette, we zitten met acht meiden in de whatsapp groep en het is inderdaad leuk en druk daar . Ik weet niet zo goed wat handig is, als er nog meer mensen bij willen wordt het misschien wel heel veel en dan misschien een tweede groep beginnen? @all, laat het even weten als je ook wilt whatsappen. Een of twee erbij kan misschien wel?
Hier ook nog even een virtuele knuffel sjoko

En natuurlijk ook voor jou Kim, vervelend dat je zo moe bent maar misschien dat je lichaam aangeeft dat je het nu even rustig aan moet doen! Jij ook veel strekte!

Soms zo oneerlijk allemaal, leef echt met jullie mee!
Oh voor zowel Kim als sjoko, heel veel sterkte toegewenst! Je hoopt toch dat het goed gaat en echt heel rot om te horen dat dat niet het geval was!

Voor de dames die nog in onzekerheid zitten ben ik aan het duimen dat alles goed gaat!

En beetje gek om dan toch mijn eigen verhaal te doen. Vanmiddag een goede echo gehad bij de verloskundige. Zagen een hartje kloppen en ik zou nu ongeveer 8 weken zijn. Over drie weken weer een echo om de termijn vast te stellen.

Is toch wel echt een opluchting, hoewel het nog steeds geen honderd procent zekerheid geeft.

Veel succes en plezier voor iedereen die de komende dagen een echo hebben.
Sjoko, wat verdrietig... Heel veel sterkte.

Kim en Juliejetje: veel succes morgen!

En tuttifrutti: gefeliciteerd! Wat fijn om een hartje te hebben gehoord.

Ik ben tot en met zondag weinig online, maar lees na het weekend weer bij. En soms kom ik even spieken of er nieuws is.
Kom heel even inbreken hier: Drika!! Gefeliciteerd!!

Zag ineens je naam staan bij dut forum en hoopte al dat dat goed nieuws betekende!! Wat fijn dat het meteen weer gelukt is!

En nu heel hard hopen dat het goed blijft gaan! Succes met het doorkomen van de komende weken ;)

Ik breek weer uit, maar ga je wel volgen hier!!

Zooo blij voor je!!
Oh sjoko wat een verdrietig nieuws :( heel veel sterkte in deze tijd. Voelde je je tot aan de echo ook gewoon echt zwanger?

Tuttifrutti gefeliciteerd met je goede echo! Wat fijn om een kloppend hartje te zien. Ik kan ook echt niet wachten.

Maandag heb ik de intake hopelijk mag ik erna snel voor een echo.
Bedankt Rosalinde!!! Ik had ook al in ons topic gepost, maar die is erg ver weggezakt. Ik ben 5 + 4 pas, maar voel me wel erg zwanger deze keer. Ik hoop dat dat een goed teken is!

Van jou lees ik ook goede berichten!! Zo fijn! Iedereen hoopt jou nog steeds te zien op FB! ;) Het is echt een fijne, lieve groep.
Oh sjoko wat een verdrietig nieuws! Sterkte

Shit dat je zo moe bent nog Kim! Veel sterkte morgen. En toch duim ik nog voor je, misschien waren het wel eerst 2 vruchtjes?

Juliejetje, vreselijk vervelend zeg van die aagjes in je straat. Daar heb ik er hier ook een van. Ik doe ook niet aan mvm. Heeft een andere reden trouwens wel hoor.

Cabriogo, ik vind het wel leuk een app. Voel me erg geremd om heel open te zijn hier moet ik zeggen...

Fijn tuttifrutti!! Gefelicteerd!
Ppixel, ik gooi het in de whatsapp groep!
Is goed hoor!

Juliejetje jij ook succes morgen! Op naar een
Ik wil ook in de app haha inderdaad anders maar kijken voor een extra groep aan te maken haha.

Tuttifrutti: lijkt me heerlijk om die echo gehad te hebben en dat het goed uitziet!

@hier, alle broers, zussen, aanhang en ouders zijn nu op de hoogte en reageerden stuk voor stuk geweldig.

Wat leuk om te vertellen!

Zei gisteren ook tegen mijn vriend; nu moet het wel gewoon goedgaan omdat iedereen het weet haha.

We blijven wel erg nuchter en hebben dat ook gelijk gezegd tegen iedereen:

Hoera ik ben zwanger! ......maaar het is nog pril dus we moeten nog even afwachten voor de écht happy de peppie kunnen zijn
Jaaa ik wil het ook vertellen!! Gaan we ook meteen doen na de echo, mijn man wil daar toch echt op wachten. Is vrijdag dus daarna gaan we (hopelijk) los
Haha ja is ergens ook wel begrijpelijk.

Echter hebben wij wel een enorm hechte band onderling en mocht het eventueel nog misgaan, is dat ook iets wat ik zal delen met ze..

Spannend cabriogo, nog 2 spannende dagen! Hebben jullie in de ochtend de afspraak?
Ja snap ik dat je het wil vertellen! hier net als Lisette, toen het foutging wilden we het ook graag delen. Dus dan is het al fijn dat ze wisten.

Maar ik kan ook begrijpen van je man dat hij nog even wil wachten. Ga je het nog op een speciale manier brengen? Misschien heb je dat al eens vertelt hoor maar daar ik dan overheen gelezen 😬
Leuk dat veel van jullie het al hebben gedeeld met familie. Reageerde iedereen leuk bij jullie? Ik heb wel eens van een vriendin gehoord dat ze bij 8 weken het vertelde en dat iemand alleen maar reageerde met; ooh de kans is nog groot dat het fout gaat hoor

Vond ik echt een hele rare reactie, alsof je zelf de risico's niet kent...

Wij hebben besloten het na de tweede echo (rond de elf weken) aan familie en vrienden te vertellen. En dan vanaf twaalf weken op mijn werk. Nu weten alleen twee vriendinnen het en een vriend van mijn man.

We zitten nu wel te bedenken hoe we het gaan vertellen aan de familie. Ik zag hier wel leuke ideeën voorbij komen over het geven van een voorleesboekje.
Vrijdag in de middag lisette!

Meestal gaat het goed dus zou het wel willen vertellen maarja. Nog twee dagen!
Sjoko hoe is t met je nu??

Tuttifrutti wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Knap dat jullie tot de volgende echo wachten met vertellen. Dat zou ik niet kunnen. Als vandaag alles goed blijkt te zijn gaat t nieuws de wereld in. Ik vond die 8weken al heel wat

Verder weinig nieuws.. wel al flinke zenuwen. Zo lekker werken, dan gaat de tijd lekker snel.
Ha allen, even helemaal teruggelezen.

@Kim, jij kreeg vandaag een echo toch? Sterkte!

@sjoko, heh, wat schrijf je mooi en lief, en wat zou ik je het wel gunnen denk wel aan jezelf, als meelezen of schrijven te pijnlijk wordt...

@lisette, na de 11 de week kun je niet meer starten met mvm, daarvoor nog wel

We hadden gisteren een soort presentatie 's avonds. Dus ik was van 7:30 tot 22:30 aan het werk. Ikkan niet meer, de energie is nu wel op. Vandaag maar kijken. Wat het nog lastiger maakt is dat ik gisteren gesommeerd werd mijn jaarwensen voor schooljaar 2016-2017 aan te geven. Dus ik heb een blad ingevul dat nergens op slaat. Want ergens denk ik wel dat ze willen weten dat ik sept-dec er helemaal niet ben. Weet het nu niet zo goed; teamleider in vertrouwen nemen of gewoon over een goede maand vertellen dat ik toch wat wijzigingen heb... ik vind het nog zo vroeg om wat te zeggen, zonder echo, zonder intake..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven