Kan dit?
woensdag 27 januari 2016 om 17:27
Ik vind de laarzen leuk en ik vind het jurkje leuk, maar niet samen, denk ik. Het jurkje neigt iets meer naar classy (hoewel je die ook op kan leuken met een stoer jasje natuurlijk) en de laarzen zijn toch wel tegen het lompe aan. Nogmaals, ik vind ze leuk en lomp bedoel ik dus ook niet per se negatief, maar wel bij dit jurkje. Bewaren voor op een mooie broek met een leuk lang vest ofzo! Bij dit jurkje (en voor een vrijgezellenfeestje) zou ik voor iets eleganter/vrouwelijker gaan.
Maar pfoe. Ik zou met maat 40 trouwens écht niet dat strakke jurkje aan doen. Zelfs al hijs ik me in prachtige shapewear... no way, Jose. Daar zou ik me niet prettig in voelen. En ik vind mezelf niet bewust "dik" of zo, maar sommige kledingstukken zijn echt een no go wat mij betreft.
Maar pfoe. Ik zou met maat 40 trouwens écht niet dat strakke jurkje aan doen. Zelfs al hijs ik me in prachtige shapewear... no way, Jose. Daar zou ik me niet prettig in voelen. En ik vind mezelf niet bewust "dik" of zo, maar sommige kledingstukken zijn echt een no go wat mij betreft.
woensdag 27 januari 2016 om 17:31
woensdag 27 januari 2016 om 17:32
woensdag 27 januari 2016 om 17:34
quote:Ttass28 schreef op 27 januari 2016 @ 17:31:
[...]
Ik heb een koud gezicht ik draag vrijwel nooit zilver afschuwelijk. Wel goude sieraden.Niet lullig bedoeld, maar gezien jij hier plaatst heb jij volgens mij niet echt verstand van wat je mooi staat en wat niet.........
[...]
Ik heb een koud gezicht ik draag vrijwel nooit zilver afschuwelijk. Wel goude sieraden.Niet lullig bedoeld, maar gezien jij hier plaatst heb jij volgens mij niet echt verstand van wat je mooi staat en wat niet.........
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 27 januari 2016 om 20:23
woensdag 27 januari 2016 om 20:23
quote:Sapsorrow schreef op 27 januari 2016 @ 20:21:
[IMG]http://i63.tinypic.com/2wh156u.jpg[/IMG]
[IMG]http://i68.tinypic.com/2db5ely.jpg[/IMG]
[IMG]http://i64.tinypic.com/14udgyu.jpg[/IMG]
Dit vind ik leuke party outfits. Voor curvy women. Of vind je dit te truttig?Mooi!
[IMG]http://i63.tinypic.com/2wh156u.jpg[/IMG]
[IMG]http://i68.tinypic.com/2db5ely.jpg[/IMG]
[IMG]http://i64.tinypic.com/14udgyu.jpg[/IMG]
Dit vind ik leuke party outfits. Voor curvy women. Of vind je dit te truttig?Mooi!
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 27 januari 2016 om 20:50
Ik denk omdat vrouwen met een maatje meer, vaak wel een taille hebben maar die zie je nauwelijks met losse kleding. Dan lijkt het misschien een heel klein beetje op de vollere pin-ups van de jaren 50 maar da's slechts een knipoog hoor. En dat heeft te maken met die taille, die zijn ze na de jaren 50 gaan verstoppen. Vind ik zonde, ik vind het erg mooi staan, vooral de tweede foto.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
woensdag 27 januari 2016 om 20:51
woensdag 27 januari 2016 om 21:02
Ik vind strapless altijd zo'n drama, met de borsten die wel netjes in de balkonade moeten blijven. Als je meer hebt dan cup B, vind ik het dus drie keer niks. Ik ben dan toch steeds aan het hijsen en dat staat zo onelegant. Ik ga niet vaak naar feestjes maar als ik zou gaan, wil ik iets aan dat de hele avond gewoon goed blijft zitten, wat ik ook doe. Anders kun je een nipple-slip meemaken. Of erger. Ik ben een beetje onhandig.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
woensdag 27 januari 2016 om 21:03
quote:Sapsorrow schreef op 27 januari 2016 @ 20:51:
O sorry, van mijn foto's de tweede dan. De voorbeelden van khemam vind ik niet mooi maar dat zijn ook voorbeelden van hoe het niet moet? Begreep ik eruit hoor.
Ja! Zou niemand van die enge tekenende stofjes aanraden al hadden ze maatje 36. Alleen die eerste vind ik wel wat hebben op de een of andere onverklaarbare manier.
Zoiets zou ik zelf ook nog wel aantrekken. Ik ben trouwens net niet curvy, heb ik ook veels te kleine tietjes voor. Ben zo'n type met een dun bovenlijf en een dikke kont met stalpoten.
O sorry, van mijn foto's de tweede dan. De voorbeelden van khemam vind ik niet mooi maar dat zijn ook voorbeelden van hoe het niet moet? Begreep ik eruit hoor.
Ja! Zou niemand van die enge tekenende stofjes aanraden al hadden ze maatje 36. Alleen die eerste vind ik wel wat hebben op de een of andere onverklaarbare manier.
Zoiets zou ik zelf ook nog wel aantrekken. Ik ben trouwens net niet curvy, heb ik ook veels te kleine tietjes voor. Ben zo'n type met een dun bovenlijf en een dikke kont met stalpoten.
donderdag 28 januari 2016 om 14:32
quote:khemam schreef op 27 januari 2016 @ 21:03:
[...]
Zoiets zou ik zelf ook nog wel aantrekken. Ik ben trouwens net niet curvy, heb ik ook veels te kleine tietjes voor. Ben zo'n type met een dun bovenlijf en een dikke kont met stalpoten.Eens hoor het betekent als je voller ben niks mag aantrekken. Je kan je mooi classy aankleden.
[...]
Zoiets zou ik zelf ook nog wel aantrekken. Ik ben trouwens net niet curvy, heb ik ook veels te kleine tietjes voor. Ben zo'n type met een dun bovenlijf en een dikke kont met stalpoten.Eens hoor het betekent als je voller ben niks mag aantrekken. Je kan je mooi classy aankleden.
donderdag 28 januari 2016 om 19:45
Ik vind dat mensen gewoon lekker aan moeten trekken waar zij zich lekker in voelen en verder maling hebben aan de rest.
Heb ooit een ontzettend dikke vrouw in een zalmkleurige catsuit op een feestje gezien. Putten, kuilen, rollen en drilvlees. Iedereen met een vies gezicht kijken, maar zij en haar vent hadden een lol zeg. En ik denk dat heel veel vrouwen stiekem wensen dat hun man naar hun kijkt zoals die man naar haar keek.
Smaken verschillen en je kunt het toch nooit iedereen naar de zin maken dus als het er in je maat is en je vind het mooi staan, gewoon aandoen.
Heb ooit een ontzettend dikke vrouw in een zalmkleurige catsuit op een feestje gezien. Putten, kuilen, rollen en drilvlees. Iedereen met een vies gezicht kijken, maar zij en haar vent hadden een lol zeg. En ik denk dat heel veel vrouwen stiekem wensen dat hun man naar hun kijkt zoals die man naar haar keek.
Smaken verschillen en je kunt het toch nooit iedereen naar de zin maken dus als het er in je maat is en je vind het mooi staan, gewoon aandoen.