Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Nicotientje schreef op 28 januari 2016 @ 19:43:

[...]

Denk dat ie vanavond niet uit mag van mevrouw Corona. Kwam vannacht natuurlijk stinkend naar drank en urine thuis.........iets met urinoir geloof ik.

Of hij mag helemaal niet meer buiten spelen deze week, kan ook nog.

Arme Cor.....Oh, dat geeft niet hoor, ik heb hem al een vluchtplan gemaild, die komt volgens mij zo wel weer hierheen.
quote:Nicotientje schreef op 28 januari 2016 @ 19:46:

[...]

Balen zeg!

Heeft ie ook koorts?Nee, geen koorts. Gelukkig niet zeg want dan hadden we naar de HAP gemoeten en ik hou hem nu maar liever op het Radboud.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 januari 2016 @ 19:49:

[...]

Nee, geen koorts. Gelukkig niet zeg want dan hadden we naar de HAP gemoeten en ik hou hem nu maar liever op het Radboud.Met koorts moet je sowieso het Radboud bellen en niet de hap... en zij laten je dan naar hen komen hoor en sturen je niet naar de hap toe.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik verveel me. Ik heb een kat op schoot dus ik kan niks doen.
Wat rot LV....

Ik hoop dat het meevalt in het ziekenhuis.
Wat is er eigenlijk met het been van je zoon LV?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 januari 2016 @ 19:25:

Maar hé Corona is toch een echte vent, die kan wel twee massages op een dag aan.Tja Eeehm Kroontje, kan je dat?
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 januari 2016 @ 19:38:

Lekker dan weer. Zoon is vorige week aan zijn been geopereerd, en gisteren was zijn been een beetje dikkig, leek vocht dus niks aan de hand en been slonk ook alweer nadat zoon er een tijdje braaf mee omhoog had gezeten. Vandaag is het been dus rood en gezwollen, en zoon kan er nauwelijks meer op lopen. Morgen dus maar weer naar het ziekenhuis. Zoon blijft er trouwens wel vrolijk onder, dat wel. Hij is echt een bikkel maar ik kan wel janken.Hè balen zeg Beterschap!
LV wat onwijs balen zeg, had je hem wel vastgebonden of was hij met stoel en al aan het hupsen?

I like being a mess. It's who I am.
quote:hatsetats schreef op 28 januari 2016 @ 19:39:

[...]

Zo lekker dat mijn Surinaamse trainer zei dat ik vana f nu geen Nederlandse meer ben maar een Sranan Uma saaaaaang
quote:SaveTheDay schreef op 28 januari 2016 @ 19:55:

[...]

saaaaaangGeen idee wat dat betekent lol
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Heb mezelf op een goed idee gebracht, net voor morgenmiddag een uitgebreide massage geboekt.
quote:hatsetats schreef op 28 januari 2016 @ 19:56:

[...]

Geen idee wat dat betekent lol zoiets als zooooo hé
LV
Life is short. Eat dessert first.
quote:Kittens schreef op 28 januari 2016 @ 19:52:

Wat is er eigenlijk met het been van je zoon LV?Hij heeft nogal een hevig ongeluk gehad vorig jaar en daar had ie een mooie plaat in zijn been aan overgehouden, en die is er vorige week uit gehaald.
quote:SaveTheDay schreef op 28 januari 2016 @ 19:58:

[...]

zoiets als zooooo héAha
quote:hatsetats schreef op 28 januari 2016 @ 20:02:

[...]

Aha Kan je je trainer antwoorden volgende keer
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 januari 2016 @ 19:47:

[...]

Oh, dat geeft niet hoor, ik heb hem al een vluchtplan gemaild, die komt volgens mij zo wel weer hierheen.

Wauw! Yes

Mag ik dertst dan???
quote:SaveTheDay schreef op 28 januari 2016 @ 20:03:

[...]

Kan je je trainer antwoorden volgende keer Whahaha
quote:Nicotientje schreef op 28 januari 2016 @ 20:05:

[...]

Wauw! Yes

Mag ik dertst dan??? Ik weet niet of je er dan nog wat aan hebt hoor, die man wordt ook een dagje ouder
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 januari 2016 @ 20:00:

[...]

Hij heeft nogal een hevig ongeluk gehad vorig jaar en daar had ie een mooie plaat in zijn been aan overgehouden, en die is er vorige week uit gehaald.Oh, das niet zo mooi. En dan nu een rood been . Heel veel beterschap voor je zoon.
LV:
IMHO
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 januari 2016 @ 19:46:

[...]

Nee dat denk ik niet hoor. Daarvoor is hij mij nog veel te vrolijk. Maar er moet duidelijk wel even naar gekeken worden en niet door een huisarts.O ruk, dat is niet zo mooi. Wordt er nog voor het weekend naar gekeken? Of je leest even goed.
quote:Kittens schreef op 28 januari 2016 @ 20:08:

[...]

Oh, das niet zo mooi. En dan nu een rood been . Heel veel beterschap voor je zoon.Nou ja, in vergelijking met die driedubbele schedelbasisfractuur en gescheurde lever en milt en zo nog wat mankementjes vorig jaar is zo'n rood been best te overzien natuurlijk . Maar we dachten er na die operatie vorige week helemaal vanaf te wezen, en dat valt dan dus wel even tegen ja. Maar goed, het komt vast weer in orde hoor. Zoon heeft de grootste pret achter de computer met zijn rooie pootje op een kussentje
quote:SaveTheDay schreef op 28 januari 2016 @ 20:07:

[...]

Ik weet niet of je er dan nog wat aan hebt hoor, die man wordt ook een dagje ouder Oke ik zie je punt...in dat geval ga ik ff online kijken of er nog wat is voor vanavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven