Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Dank jullie wel voor alle knuffels!
Heel veel sterkte zus!!

Wat ontzettend naar verdrietig....
Ohh zus wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor jullie .
Inmiddels lig ik al even wakker met krampen. Ik hoop dat hiermee de miskraam op gang komt.

Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap en eind augustus of begin september een gezonde baby!
Ach Zus toch, een hele dikke voor jullie! Wat moet dit moeilijk zijn.

Hier eindelijk weer een nacht redelijk geslapen. Nu er uit, want ik vlieg vroeg naar manlief vandaag. Gelukkig lijkt het met de verkoudheid de goede kant op te gaan.
Zus wat vind ik je sterk.

@Slapen: Hier slaap ik al vanaf week 6 gewoon prima, daarvoor was het waarschijnlijk gewoon spanning.

@Angst: De dagen kruipen voorbij. Ben normaal echt niet zo neurotisch. Verbaas me over hoe angstig ik ben. Vooral toen ik laatst zag dat ik een buikje begin te krijgen moest ik echt even slikken. Wil dit niet kwijt.
Ik ben niet zo heel sterk hoor. Heb regelmatig heftige huilbuien.

Maandag afspraak met mijn gynaecoloog.
Hier ziekenhuisupdate vier...

Gisteravond begon de lage rugpijn plus de krampen weer. Verloor ook weer kleine stolsels dus ik wist wel weer hoe laat het was. Ik ben meteen gaan liggen en heb geprobeerd te slapen. Vanochtend stond ik op en liep er weer heel veel bloed uit. Heb het ziekenhuis weer gebeld en ik mocht weer komen. En gelukkig nog steeds een mooi hartje, ik heb het zelfs even mogen horen. Ik kreeg ook mijn eerste buikecho, dat voelt ook wel als een mijlpaal. Hematoom lijkt wat geslonken te zijn. Maandag op de poli kan ze het goed zien (betere apparatuur) dus dan meten ze het exact op en ook het vruchtje. Ik heb daar wel echt een klein bikkeltje zitten!

Er is ook een uitstrijkje gedaan voor baarmoederhalskanker, om uit te sluiten dat dat er mee te maken heeft. Mijn baarmoedermond zag er goed uit en bloedingen lijken te komen door hematoom, dus ze vermoedt het niet, maar het hoort bij het protocol bij terugkerende bloedingen.

Ik kan heel veel zeggen, maar mijn leven is momenteel in ieder geval niet saai. Pff kan iemand de tijd even doorspoelen?
@bloempje, het houd niet op he? Hoeveel stalen zenuwen moet een zwangere hebben? Maar dit komt nog allemaal van dat ene hematoom van het begin? Dat zou dan een fikse geweest zijn. Heb je geen last van de hoeveelheid bloed die je de laatste twee weken verloren hebt? Ik was eerst bloeddonor (voordat ik plasma donor werd) en dan geef je een halve liter bloed en daar had ik vaak toch we twee dagen last van.

Laat dat bikkeltje in je nog maar even mooi door vechten

@zus, kan me goed voorstellen dat dit er goed inhakt hoor. Hadden jullie al verteld aan vee mensen om je heen dat jullie zwanger waren? Dat lijkt mij ook zo vreselijk om het dan weer te moeten vertellen... Wel fijn dat je bij de gyn langs kan voor wat meer onderzoek. Ook voor jullie nog een
@Bloem, wat vreselijk zeg die bloedingen. Wel erg fijn dat het hartje nog klopt! Ik duim dat alles goed mag blijven gaan.

@Meme, op mijn werk wisten m'n werkgevers en 2 collega's het. Man zijn werk ook zoiets. Verder wisten ouders, zussen en aanhang het. Wel de mensen die je ook vertelt dat je een miskraam hebt. We willen onze directe vrienden ook inlichten over de miskraam.

Heb inmiddels al 3 mooie bossen bloemen in m'n huis staan. Zo lief al het medeleven.

Ik weet niet of ik extra onderzoeken krijg, maar heb een afspraak over hoe nu verder, want ik wil het zo snel mogelijk m'n lichaam uit hebben. (Klinkt misschien hard, maar van het afwachten word ik alleen maar onzeker...)
Nee zus wat verdrietig! En zo oneerlijk! Heb er geen woorden voor. Hoop voor je dat je het snel kan afsluiten en al helemaal dat je niet weer zo lang hoeft te wachten. Maar goed, nu ben je daar vast nog helemaal niet mee bezig. Dikke knuffel meid!
Meme ik ben erg duizelig. Maandag worden mn bloedwaarden gemeten. Misschien heb ik te weinig ijzer door al het bloeden?

Zus dat klinkt helemaal niet raar hoor. Ik wilde het ook zo snel mogelijk uit mijn lijf hebben. Heb toen ook vrij snel doorgepakt, omdat ik er al snel uit was dat ik pillen wilde. Woensdag de echo waarop het niet goed was en na wat pushen werd ik zaterdag al opgenomen met de cytotec (en avond ervoor de 'voorpil' genomen).

Ben je er al uit of je curretage of medicatie wil?
Dames ik merk dat de spanning me echt te veel word. Ik doe graag afstand van het forum hier. Ik wil vragen of een van jullie me uit de tabel wilt halen. Ik trek al het slechte nieuws en de spanning van anderen bovenop die van mij niet. Hoop op veel gezonde kindjes!!

Jullie zijn zo'n mooie tijd uitgerekend heel herkenbaar

van mijn eerste kindje ben ik ook eind aug bevallen en dat is goed bevallen heerlijk in de zomer verlof en in het najaar lekker veel wandelen met de baby!

De tweede kwam midden in de winter en hoewel ook zij prachtig is was het echt een veel minder mooie tijd voor verlof.

Succes jullie allen!
Hee meiden,

Het was even wat stiller van mijn kant, maar we kregen vorige week niet zo'n goed bericht over mijn moeder. Dus de hele week in spanning gezeten. Vandaag zijn er aanvullende onderzoeken gedaan en gelijk de uitslag: alles is toch in orde en we hoeven ons geen zorgen te maken. Grote opluchting en een last van mijn schouders gevallen. Pfff dat drukte wel even een stempel op alles!

Met mij verder alles goed! Maandag termijnecho en tevens nekplooimeting. Verder behalve vermoeidheid geen klachten.

@zus: nog een extra knuffel voor jou, ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie!

@bloempje: wat een spanning voor jou... Ik ben blij te lezen dat jullie kleine het nog steeds goed doet, maar wat een zorgen. Knap hoe je je er doorheen slaat!

@psycho: jammer meid, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.

@stadenland: wat een leuk berichtje! Ik verheug me nu al op augustus, duurt alleen nog zo lang

@eenhoornn: hoe is het met jou? Misschien heb ik je berichtje gemist, maar hopelijk is alles goed met je!

@de rest: ook alles goed?
Stadenland dank je wel. De zomer verlof lijkt mij ook heerlijk.

Jammer psycho. Succes verder en goed dat je voor jezelf kiest. Misschien dat je na een tijdje weer terug wilt komen? Weet dat je altijd weer welkom bent!

Wolkje wat vervelend die stress, dat is net wat je niet kan gebruiken! Gelukkig is alles goed met haar en maandag alweer je echo!
@zus... Ik lees net je bericht, wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte voor jullie in deze moeilijke tijd.. Hele dikke knuffel!!
Zus, hoe is het nu met je? Heel begrijpelijk van je huilbuien, lijkt me heel gezond om ff flink te janken, wat een ellende. denk veel aan je.

Bloempje, wat een rottijd maak jij door. Ik kan het me niet eens voorstellen hoe onzeker het moet zijn. Het hartje klopt nog, gelukkig, maar wanneer gaat het bij jou eens wat 'normaler' worden.. Blegh.

Psycho, ik snap je heel goed. Ik ben enorm van slag geweest door het nieuws van Zus en twijfelde ook om afstand te nemen, maar ben toch te nieuwsgierig. Neem de tijd en als je er klaar voor bent, kun je altijd weer mee komen kletsen.

Wolkje, hoi! Wat een spanning ook bij jullie, gelukkig positieve berichten! Pff wat een opluchting. Fijn dat je je verder goed voelt. Spannend maandag, ik duim voor een mooie echo.

Hier voel ik me weer belabberd. Doe elke dag hetzelfde ritueel en de ene keer voel ik me oke en de andere dag voel ik me beroerd. Ik heb ook helemaal geen zin in mensen om me heen. Het liefst ben ik de hele dag thuis. Stom he? Ben altijd wel graag thuis, maar ga toch ook graag bij vriendinnen langs of wat drinken op vrijdag/zaterdagavond. Herken mezelf bijna niet terug. Hopelijk wordt dat snel weer wat normaler allemaal.

Ik herken me best in wat Psycho zegt, ik ben veel aan het piekeren en maak me steeds een beetje zorgen of alles wel goed zal gaan en dat had ik écht nooit verwacht van mezelf. Zag mezelf als stralende, intens gelukkige zwangere. Hopelijk komt het als ik me straks wat beter voelt.
suze27 wijzigde dit bericht op 30-01-2016 12:36
Reden: S
% gewijzigd
Het spijt mij heel erg dat ik jullie van slag heb gemaakt met mijn nieuws. De kans dat het misgaat is na een kloppend hartje echt minimaal en ik had toevallig de pech.

Ik zal het topic verlaten.

Ik wens jullie goede zwangerschappen en mooie kindjes.

Veel liefs
quote:zus1987 schreef op 30 januari 2016 @ 14:14:

Het spijt mij heel erg dat ik jullie van slag heb gemaakt met mijn nieuws. De kans dat het misgaat is na een kloppend hartje echt minimaal en ik had toevallig de pech.

Ik zal het topic verlaten.

Ik wens jullie goede zwangerschappen en mooie kindjes.

Veel liefs

Oh Zus zo heb ik het absoluut niet bedoeld! Wat jij hebt mee gemaakt is afschuwelijk en had ieder van ons kunnen gebeuren. Dat is meer waar ik dan om ga piekeren.. Het is allemaal nog zo kwetsbaar! Dat is absoluut niet persoonlijk, maar je wordt gewoon keihard met je neus op de feiten gedrukt..

Trek je niet terug voor ons maar doe waar jíj je fijn bij voelt.
quote:Suze27 schreef op 30 januari 2016 @ 14:29:

[...]

Oh Zus zo heb ik het absoluut niet bedoeld! Wat jij hebt mee gemaakt is afschuwelijk en had ieder van ons kunnen gebeuren. Dat is meer waar ik dan om ga piekeren.. Het is allemaal nog zo kwetsbaar! Dat is absoluut niet persoonlijk, maar je wordt gewoon keihard met je neus op de feiten gedrukt..

Trek je niet terug voor ons maar doe waar jíj je fijn bij voelt.Zo ervaar ik het ook niet hoor
quote:zus1987 schreef op 30 januari 2016 @ 15:09:

[...]

Zo ervaar ik het ook niet hoor Gelukkig
voor psycho en zus.

Hier gaat alles goed, afgelopen vrijdag weer een echo gehad. Alles was goed, een mooi kloppend hartje en bewegende armpjes en beentjes

Hoe is het met alle anderen?
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Sorry ik ben beetje afwezig, gister was ik jarig en dat was de eerste keer jarig zijn zonder papa want die is vorig jaar augustus plots overleden. Ook de kwalen zijn terug. Ik heb een soort moe gevoel in mijn oogleden vanaf het moment dat ik wakker word tot het moment dat ik ga slapen. Ook al slaap ik wel, toch wordt ik wakker met zo'n gevoel alsof er lucifer houtjes tussen moeten. Ook is die vieze gore ranzige smaak compleet terug en ben ik constant net niet misselijk genoeg om te spugen maar het scheelt niet veel.

Dus ik lig de hele dag al in mijn nest te balen van deze terugval. Ik ben nu 11 weken en hoop dat het zich echt tot t eerste trimester beperkt.
Toevallig, Chuck. Ik was gisteren ook jarig en voor mij was het de eerste keer zonder mijn moeder. Gek he, zo'n dag dan? En wat vervelend dat er weer wat kwaaltjes terug gekomen zijn. Hopelijk trekt het snel weg!

@zjuulz: Fijn dat je een goede echo hebt gehad en weer even naar jullie kindje hebt kunnen kijken.

Hier: al een week niet meer misselijk, erg fijn! Maar wel heel moe en rond het avondeten totaal geen trek. Het liefst zou ik mu 's middags avondeten en 's avonds een broodje nemen, maar dat komt qua werk niet uit. Wat ik me trouwens nog afvroeg, ik heb bij mijn echo (9e week) geen inwendige echo gehad, gewoon via de buik. Zijn er nog meer die dat hadden? Ik had echt een inwendige verwacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven