Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar op zich heb ik niet echt een groot gezin. Mijn broer heeft drie kinderen en mijn zus vier.

Gisteren hebben we ook nog mijn broer en zus, schoonfamilie en vrienden verteld. Er werd overal heel blij gereageerd. Ik was aan het einde van de dag wel op van al die spanning haha. Nu wil ik het eigenlijk ook op werk vertellen, maar dat moet nog even wachten.

Ik ben al een paar dagen niet misselijk, heel fijn! Alleen iets meer hoofdpijn, maar dat is te doen.
Suze,

Dat had ik ook van de week.

Maakte me ook zorgen omdat ik me stuk beter voelde... Vannacht zelfs gedroomd over een miskraam...

Nou vanmorgen hing ik weer kotsend boven het toilet!
Ik heb het nog steeds niemand verteld. Ben ik zo erg? Haha
Nou hier zijn er nog zat kwaaltjes, ook niet zwangerschapsgerelateerd😁 Ben echt strondverkouden en hoest de zeehonden in Pieterburen er geloof ik wel uit. Bleh. Weet iemand een middeltje tegen het hoesten dat je tijdens je zwangerschap wél veilig kunt gebruiken? Ik kan nog niks vinden.

Vandaag echt zon fijn gesprek met de manager gehad. Ik moet m'n uren over de week verdelen. Mocht het een dag dan nog niet lukken dan moet ik beloven om de laptop uit te doen en rust te nemen. Nou makkelijker gezegd dan gedaan haha. Maar wel heel fijn. En ik mag mijn extra taken gaan delegeren aan andere collega's. Dan heb ik alleen nog een coördinerende rol. Dat kan ik in mijn contacturen er wel bij doen. Hij snapte dat ik niet kon overwerke nu!

Ik moet zeggen dat de steekjes in m'n buik wel afnemen in frequentie. Volgende week weer een echo, ik ben benieuwd!
Ik respecteer ieders mening wat betreft de combinatietest. Ik kan ook niet zo goed uitleggen waarom ik er zo stellig in ben. Mocht er echt iets zijn is het nog maar de vraag of ik nog steeds zo stellig ben.

Ik voel me ook wel aardig moet ik zeggen. Blijf dat weeïge gevoel wel houden. Maar het is minder erg. Maar 'gelukkig' geen reden om te twijfelen of ik nog zwanger ben ;)
@Meme, wat fijn dat je manager zo reageerde. Ik vond dat ook zo fijn bij mijn werkgever.

En wel echt naar je lichaam luisteren en je niet schuldig voelen!

Ik werk vandaag een dag thuis. Straks de termijnecho. Ben wel heel benieuwd. Sinds gisteren is m'n buikje weer wat dikker. Echt een mini bolletje op m'n onderbuik.

Ook hebben we besloten de combinatietest niet te doen.
Oh zus wat spannend! En leuk Veel plezier!
Even een snelle vraag... Klopt het dat je wel tonijn uit blik mag (met mate), maar geen gewone tonijn?
Helaas was het niet zo leuk. Het hartje is gestopt met kloppen bij ongeveer 9 weken.

Ik heb een miskraam en moet nu gaan nadenken wat ik wil. Afwachten, pillen of curettage behoren tot de mogelijkheden.
Jeetje ik kom net op deze pagina en jouw bericht is het eerste wat ik lees. Zus wat een afschuwelijk nieuws....Ik ben er stil van. Zo verdrietig dit. Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Mijn vorige miskraam was ook een missed abortion dus als je vragen hebt over pillen (dat was mijn keuze) kan je deze altijd stellen of mij een prive berichtje sturen.

Een dikke knuffel voor jou lieverd Hoe voel je je?
Zus... Wat een ontzettend verdrietig nieuws... Ik weet even niet wat te zeggen, er valt ook niks te zeggen. Hoe voel je je?
ik ben ook sprakeloos.. tranen in mijn ogen. Zus wat ongelooflijk kl*te dit..
We zijn ook erg verdrietig.

Vraag me nu ook af hoe ik dit weer te boven moet komen.

Eindelijk na mijn vorige miskraam na 1,5 jaar weer zwanger. Nu weer mis. Kan het nog niet bevatten.

Zag gelijk dat het knipperlichtje ontbrak op de echo...
Och jeej, ik weet even niet wat te zeggen.... Wat erg!

Heel veel sterkte voor jullie Zus! Heftig hoor! Dikke
Echt vreselijk zus....helemaal als je er zo lang op hebt moeten wachten en als je al een kloppend hartje gezien hebt.

Nogmaals heel veel sterkte gewenst, ik denk aan je!
Ik kwam even een kijkje nemen, lees nog steeds regelmatig mee.

Wat een ongelooflijk verdrietig nieuws zus... Ik wil je heel veel sterkte wensen! Heel begrijpelijk dat je het niet kunt bevatten.
Dank jullie wel lieverds!

Hoe is het met jou Domninoz?
Lief dat je daar naar vraagt! Het gaat eigenlijk wel goed! Ik merk dat ik weer wat meer 'in balans' ben. Kort nadat ik wist dat ik niet meer zwanger was, overleed een vriendin. Ze was ongeneeslijk ziek, maar toch kwam haar overlijden onverwacht. Heel oneerlijk... Klinkt misschien heel stom, maar haar overlijden heeft mij wel een bepaald inzicht gegeven. Natuurlijk ben ik de laatste die wil zeggen dat een miskraam niet erg is, zeker als je in jouw geval het hartje hebt gezien zal het erg zwaar en verdrietig zijn. Maar het heeft mij (hoe gek dat ook klinkt) op een andere manier naar het leven, mijn leven, doen kijken. Velen zouden een voorbeeld mogen nemen aan mijn vriendin. Zij zag zelfs in haar situatie altijd de positieve kant van alles en keek vooruit, zette door. Ik ben verder gelukkig gezond en krijg vast nog een volgende kans op een wondertje, net zoals jij.
Ik heb me wat simpeltjes uitgedrukt als ik zo teruglees. Ik merkte dat ik voor het overlijden van mijn vriendin de vroege miskraam wegredeneerde. "Het was nog niet echt iets, ik had toch al een naar voorgevoel, anderen maken veel heftigere dingen mee, ik ben niet zielig etc.". Door het verdriet om mijn vriendin liet ik toch ook dit verdriet/teleurstelling toe en toen merkte ik pas dat het me toch wel redelijk wat heeft gedaan. Alleen is dat zo ondergeschikt aan het overlijden, dat ik het wel vrij makkelijk een plekje heb kunnen geven en er eigenlijk helemaal niet meer mee bezig ben.
O nee Zus, wat erg! Zo onwerkelijk als het ineens niet goed is hè.

Jouw verhaal is precies het mijne van de vorige zwangerschap, na al goede echo's er bij 10 weken achter komen dat het bij 9 weken gestopt is.

Ook ik moest daarna een keuze maken wat ik wilde. Als je daar meer over wil weten, laat maar weten.
Zus, nee wat vreselijk... heel veel sterkte
Alles komt goed, het kan alleen even duren
O nee.. Zus... :( sterkte. Ik ben ook zo bang.
Ach nee wat ontzettend !#!#!%!#@!@#!% voor jullie Zus en dan druk ik me nog zachtjes uit. Lijkt me heel lastig te bevatten als je vol goede moed voor de echo gaat en ineens blijkt het niet goed.

Omdat ik dit nog niet heb meegemaakt kan ik me nauwelijks voorstellen hoe je je voelt dus en veel sterkte met wat komen gaat.
zus... Wat ontzettend verdrietig. Sterkte.
Wat een verschrikkelijk nieuws, zus

Heel veel sterkte voor jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven