Is hij een gevaar?

28-01-2016 23:29 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Even in het kort, ik ken iemand waarvan ik denk dat hij een tbser is. Hij gaat 3 dagen in de week naar een ander stad, waarbij hij zegt dat hij er behandelingen krijgt, sessies, praat groepjes enzovoort. Hij zegt dat hij er vrijwillig heen gaat voor zijn agressifiteit onder de hand te houden. Daarnaast loopt hij ook bij aantal dokters van de ggd, die halen alles uit hem van het verleden er zit veel woede in hem dat weet ik. Hij heeft wel een gedreigt, mij of iemand wat aan te doen en dat er bij hem de bom zal ontploffen binnenkort...

Hij heeft wel eens geZegt dat hij ontoerekensvatbaar is???

Ik heb uitgezocht of hij een tbsr is maar weet niet wat.. Want als hij dat is dan moet hij iets vreselijks gedaan hebben toch????

Hoort deze topic onder gezondheid of zit het goed?
quote:Liezze schreef op 28 januari 2016 @ 23:48:

Is het nog van belang of hij TBS heeft (gehad) of niet?

Iemand die veel woede in zich heeft, jou en anderen bedreigt, dreigt met een bom en zichzelf ontoerekeningsvatbaar noemt moet je niet in je omgeving willen!

En als het niet je Siamese tweelingbroer is kunnen banden altijd verbroken worden. Of in ieder geval tot en minimum beperkt.Nee met de bom bedoeld hij dat hij iets geks kan gaan doen
quote:Rianlief schreef op 28 januari 2016 @ 23:46:

[...]

We hebben een kind,dat ging snel
quote:Rianlief schreef op 28 januari 2016 @ 23:49:

Er is al een heleboel uit de hand gelopen waarbij ik mezelf afvraag wat ik nog bij hem doe.. Maar ik had vragen en hoop daar antwoorden op te krijgen?Niet nodig nu, toch? Heb je een veilige plek waar je naar toe kunt?
zo'n man is niet gezond. pijler is dus goed
quote:Rianlief schreef op 28 januari 2016 @ 23:49:

Er is al een heleboel uit de hand gelopen waarbij ik mezelf afvraag wat ik nog bij hem doe.. Maar ik had vragen en hoop daar antwoorden op te krijgen?

TO, wat verwacht je nou? Hoe moeten wij nu weten of hij tbs-er is, ooit een strafbaar feit heeft gepleegd etc?! Jij hebt (godbetert) een relatie en een kind met die gast.

Het gaat toch om hoe hij zich gedraagt tegenover jou en jullie kind?! Als dat niet goed is, zorg dan dat je vertrekt en snel. En stop met het zoeken naar verklaringen voor zijn gedrag. Wat wil je daarmee bereiken?
"Hij heeft wel een gedreigt, mij of iemand wat aan te doen en dat er bij hem de bom zal ontploffen binnenkort...

Of hij een gevaar is?

Wat denk je zelf?
.
quote:Rianlief schreef op 28 januari 2016 @ 23:51:

[...]

Nee met de bom bedoeld hij dat hij iets geks kan gaan doen

TO, dat is ook al naar genoeg.

Probeer morgen een afspraak te maken met je huisarts, want dit lijkt je boven je hoofd te groeien.

Bekijk of je via je huisarts hulp kunt krijgen om uit deze situatie te komen, want dit klinkt niet goed.
quote:valentinamaria schreef op 28 januari 2016 @ 23:48:

[...]

Halleluja!!

btw, als hij TBSer is of oud TBSer was de reclassering wel bij je langs geweest.

Hij heeft ons kind niet erkent en zegt het te willen doen wanneer hij dat wilt niet omdat ik het wil??

Maar nu zeg je me wat, zou dat de reden zijn waarom hij haar niet niet erkennen wilt omdat ik er achter kom wat hij gedaan heeft?
TO, alsjeblieft doe dit voor jezelf en voor je kind; stop met die knipperlicht relatie. Je gunt je kind (en jezelf) toch het beste? Waarom zou je dan nog verder gaan? Zou jij het pikken als hij jou of je kind iets aan doet?

Verder snap ik niet hoe je dit soort dingen niet kan weten over iemand, maar wel een kind hebt samen. Misschien moet je eens wat opzoeken over anticonceptie? Ben je op dit moment aan de pil? Gebruiken jullie een condoom?
Zoek hulp TO, voor jezelf.
Nogmaals TO, hoe kan het dat je dit soort dingen niet weet van iemand met wie je een relatie en een kind (!!) hebt?

En waarom denk je dat hij een strafbaar feit heeft gepleegd?
Dus jij hebt een kind met iemand die zegt dat hij tbs'er is?

Ik zeg: maakt niet uit of en wanneer hij dat kind erkent. Momenteel zou ik zelfs zeggen: fijn dat hij het nog niet gedaan heeft, kun jij lekker makkelijk wegvluchten. Ga morgen naar de huisarts, het sociaal team in je buurt of maatschappelijk werk.

Wegwezen daar!
quote:[Rianlief schreef op 28 januari 2016 @ 23:56[/message]:

[...]

Hij heeft ons kind niet erkent en zegt het te willen doen wanneer hij dat wilt niet omdat ik het wil??

Maar nu zeg je me wat, zou dat de reden zijn waarom hij haar niet niet erkennen wilt omdat ik er achter kom wat hij gedaan heeft?

de reclassering weet zulke dingen wel.

ik heb altijd in de handel gezeten, en op een gegeven moment krijg ik een nieuwe klant.

later bezoek gehad van de reclassering, die vent had 20 jaar gezeten, maar verdiende een nieuwe kans.

wat een engerd, vrouwen waren trouwens stapel op hem, ongelofelijk.

overigens is hij een jaar of 8 geleden vermoord.
wij slapen nooit.
quote:Rianlief schreef op 28 januari 2016 @ 23:56:

[...]

Het. Doet. Er. Niet. Toe.

Ga weg, jij en je kind worden bedreigd. Verbreek het contact.
quote:blueeyes*3 schreef op 29 januari 2016 @ 00:01:

Dus jij hebt een kind met iemand die zegt dat hij tbs'er is?

Nee, TO denkt dat hij tbs-er is.
Nou, je antwoord heb je toch gekregen? Op je titel iig.
Overigens kan ik me niet voorstellen dat hij tbs-er is. De reclassering houdt toezicht op tbs-ers met voorwaarden; jij had dat wel geweten. Hij kon dan nooit ongemerkt een relatie+kind krijgen. Denk ik dan he. Maar het doet er niet toe; je moet weg bij die gast.
quote:Faranya schreef op 28 januari 2016 @ 23:59:

TO, alsjeblieft doe dit voor jezelf en voor je kind; stop met die knipperlicht relatie. Je gunt je kind (en jezelf) toch het beste? Waarom zou je dan nog verder gaan? Zou jij het pikken als hij jou of je kind iets aan doet?

Verder snap ik niet hoe je dit soort dingen niet kan weten over iemand, maar wel een kind hebt samen. Misschien moet je eens wat opzoeken over anticonceptie? Ben je op dit moment aan de pil? Gebruiken jullie een condoom?

Sex en ons kind staan hierbuiten anders had ik hem wel geplaatst onder sex..

Wil gewoon graag weten of dat hij iets erg gedaan heeft dat hij daarom 3 dagen in de week weg is, we hebben geen relatie maar hij is zo jaloers en wilt mij onder controlle houden.

Ik weet dat hij niet in orde is maar er moet in de tijd dat wij uit elkaar gingen wat gebeurt zijn.. Ik zocht hem op na een tijd geen contact te hebben gehad, omdat ik toch bezorgt was, hij heeft mij laten vallen, maar goed. Hij begon alles te vertellen wat hij me nog niet eerder verteld had enz. En toen zei hij dat hij heel stout geweest is maar zei uiteindelijk ook weer dat de kijkers niks gevonden hadden

Dus ja ik weet het antwoord al denk ik want hij vertelde ook dat hij zijn geheimen niet aan mij zal vertellen uit het niets maar wilt wel alles van mij weten.
Je kind is hier wel bij betrokken. Je ex bedreigt je, hij kan ook je kind wat aandoen.
Ga in therapie!
quote:Rianlief schreef op 29 januari 2016 @ 00:07:

[...]

Wil gewoon graag weten of dat hij iets erg gedaan heeft dat hij daarom 3 dagen in de week weg is, we hebben geen relatie maar hij is zo jaloers en wilt mij onder controlle houden.

Ik weet dat hij niet in orde is maar er moet in de tijd dat wij uit elkaar gingen wat gebeurt zijn.. Ik zocht hem op na een tijd geen contact te hebben gehad, omdat ik toch bezorgt was, hij heeft mij laten vallen, maar goed. Hij begon alles te vertellen wat hij me nog niet eerder verteld had enz. En toen zei hij dat hij heel stout geweest is maar zei uiteindelijk ook weer dat de kijkers niks gevonden hadden

Dus ja ik weet het antwoord al denk ik want hij vertelde ook dat hij zijn geheimen niet aan mij zal vertellen uit het niets maar wilt wel alles van mij weten.

even opnieuw

je hebt wel/geen relatie

er is wel/geen kind

welke kijkers zijn er?

zit je in utopia?
quote:Rianlief schreef op 29 januari 2016 @ 00:07:

[...]

Dus ja ik weet het antwoord al denk ik want hij vertelde ook dat hij zijn geheimen niet aan mij zal vertellen uit het niets maar wilt wel alles van mij weten.De rillingen lopen over m'n rug. Waarom, echt, waarom denk je dat dit een fijne partner of vader is? Serieuze vraag.
quote:cip1 schreef op 28 januari 2016 @ 23:51:

[...]

Niet nodig nu, toch? Heb je een veilige plek waar je naar toe kunt?

Nee ik ga niet onderduiken zoals ik al zei het gaat nu ok en hij doet normaal.

Ben wel een keer naar mijn moeder gegaan hier halfuurtje vandaan laat in de avond omdat ik bang was.
quote:[Rianlief schreef op 29 januari 2016 @ 00:13[/message]:

[...]

Nee ik ga niet onderduiken zoals ik al zei het gaat nu ok en hij doet normaal.

Ben wel een keer naar mijn moeder gegaan hier halfuurtje vandaan laat in de avond omdat ik bang was.tuurlijk, hij veranderd vanzelf wel in de liefste man ter wereld.
wij slapen nooit.
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 januari 2016 @ 00:11:

[...]

even opnieuw

je hebt wel/geen relatie

er is wel/geen kind

welke kijkers zijn er?

zit je in utopia?Ja ik geloof dat ik het spoor nu ook bijster ben.
De vraag was of hij een tbsr kan Zijn onder voorwaarden? Met wat ik net opnoemde of dat hij er echt vrijwllig heen gaat omdat hij dat zelf wilt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven