Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
vrijdag 29 januari 2016 om 11:42
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 09:18:
Ik zit nu op pillen te wachten. Bij de apotheek. Deze huisarts, mijn eigen werkt niet op vrijdag, noemt het een tenniselleboog.
Kan een week of zes duren.
Huishouden, autorijden zo veel mogelijk beperken.
Jeej.Hij heeft geen fysiotherapie voorgesteld? Of moet de situatie dan eerst wat verbeterd zijn?
Ik zit nu op pillen te wachten. Bij de apotheek. Deze huisarts, mijn eigen werkt niet op vrijdag, noemt het een tenniselleboog.
Kan een week of zes duren.
Huishouden, autorijden zo veel mogelijk beperken.
Jeej.Hij heeft geen fysiotherapie voorgesteld? Of moet de situatie dan eerst wat verbeterd zijn?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 29 januari 2016 om 11:57
vrijdag 29 januari 2016 om 12:10
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 11:54:
[...]
Ja, wel voorgesteld maar daar heb ik geen geld voor. Da's shit. Stomme verzekeringsregels ook.
Nou, als de pijn weer een beetje te doen is, weet ik nog wel een oefening voor je.
[...]
Ja, wel voorgesteld maar daar heb ik geen geld voor. Da's shit. Stomme verzekeringsregels ook.
Nou, als de pijn weer een beetje te doen is, weet ik nog wel een oefening voor je.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 29 januari 2016 om 12:10
vrijdag 29 januari 2016 om 12:28
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 12:26:
Hier ook een lege koelkast. En ondanks dat ik grieperig ben heb ik wel trek in iets.
Maar ja, man maar even lief aankijken als hij thuis komt. Of komt die bus ook langs mij?
Jaaahaaa, je moet wel opletten he! Heb net de ham uit de lasagne geplukt!
We zijn onderweg!
Hier ook een lege koelkast. En ondanks dat ik grieperig ben heb ik wel trek in iets.
Maar ja, man maar even lief aankijken als hij thuis komt. Of komt die bus ook langs mij?
Jaaahaaa, je moet wel opletten he! Heb net de ham uit de lasagne geplukt!
We zijn onderweg!
vrijdag 29 januari 2016 om 12:39
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 12:26:
Jij ook trek dus ondanks. Vind ik ook zo vreemd, meestal hang ik gewoon wat rond met een kopje thee en krijg ik hooguit een soepje naar binnen, maar nu mega trek
Volgens mij komt de bus jouw kant uit nadat ze bij Leo zijn geweest. Ik word verzorgd door de lieve buurman!
Jij ook trek dus ondanks. Vind ik ook zo vreemd, meestal hang ik gewoon wat rond met een kopje thee en krijg ik hooguit een soepje naar binnen, maar nu mega trek
Volgens mij komt de bus jouw kant uit nadat ze bij Leo zijn geweest. Ik word verzorgd door de lieve buurman!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 29 januari 2016 om 12:40
Beterschap voor de ziekjes! 
En jij succes fietsie!
Ik heb lekker gesport (het ging echt goed), gedouched en wat huiswerk gedaan.
Gezien mijn allereerste post op het vivaforum, wil ik eigenlijk niet te veel details loslaten over mezelf. Nog niet iig.
Ik doe een 1e graads docentenopleiding. Misschien later meer details.
En jij succes fietsie!
Ik heb lekker gesport (het ging echt goed), gedouched en wat huiswerk gedaan.
Gezien mijn allereerste post op het vivaforum, wil ik eigenlijk niet te veel details loslaten over mezelf. Nog niet iig.
Ik doe een 1e graads docentenopleiding. Misschien later meer details.
vrijdag 29 januari 2016 om 12:44
quote:Oudblond schreef op 29 januari 2016 @ 12:39:
[...]
Oh ja, is ook zo, soto! Maar dan keren we nu om en rijden eerst naar dubois!
Lekkerst bewaren we voor t laatst!
[...]
Oh ja, is ook zo, soto! Maar dan keren we nu om en rijden eerst naar dubois!
Lekkerst bewaren we voor t laatst!
vrijdag 29 januari 2016 om 12:50
quote:fietsie schreef op 29 januari 2016 @ 11:14:
Ik heb nog weinig bijgedragen vandaag, want druk met was en boodschappen, dat is nu klaar, en ook nog een paar mails weggewerkt tussen het bijlezen door. Nu ga ik met een knoop in mijn maag mezelf opknappen voor mijn sollicitatie. Dan ben ik ergens na drie uur wel weer terug. Als jullie even duimen tussen 13.00 en 13.30 dan moet het goed komen, net als bij Bella. (hoop ik dan)Voor jou dan ook H und B !!
Ik heb nog weinig bijgedragen vandaag, want druk met was en boodschappen, dat is nu klaar, en ook nog een paar mails weggewerkt tussen het bijlezen door. Nu ga ik met een knoop in mijn maag mezelf opknappen voor mijn sollicitatie. Dan ben ik ergens na drie uur wel weer terug. Als jullie even duimen tussen 13.00 en 13.30 dan moet het goed komen, net als bij Bella. (hoop ik dan)Voor jou dan ook H und B !!