Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:SaveTheDay schreef op 29 januari 2016 @ 10:59:

All aboard!!!

We komen eraan Leo.

[afbeelding]

Hahaha!

Coole bus!
Toch handig zo'n verkering Leo
quote:SaveTheDay schreef op 29 januari 2016 @ 11:09:

Toch handig zo'n verkering Leo En ik vind dat dan weer gerustellend gezien haar huishoudelijke hulp waar ik wel oren naar heb
quote:SaveTheDay schreef op 29 januari 2016 @ 11:09:

Toch handig zo'n verkering Leo

Ja, hij zou best eens van pas kunnen komen.

quote:Nicotientje schreef op 29 januari 2016 @ 11:11:

[...]

En ik vind dat dan weer gerustellend gezien haar huishoudelijke hulp waar ik wel oren naar heb
Ik heb nog weinig bijgedragen vandaag, want druk met was en boodschappen, dat is nu klaar, en ook nog een paar mails weggewerkt tussen het bijlezen door. Nu ga ik met een knoop in mijn maag mezelf opknappen voor mijn sollicitatie. Dan ben ik ergens na drie uur wel weer terug. Als jullie even duimen tussen 13.00 en 13.30 dan moet het goed komen, net als bij Bella. (hoop ik dan)
quote:fietsie schreef op 29 januari 2016 @ 11:14:

Ik heb nog weinig bijgedragen vandaag, want druk met was en boodschappen, dat is nu klaar, en ook nog een paar mails weggewerkt tussen het bijlezen door. Nu ga ik met een knoop in mijn maag mezelf opknappen voor mijn sollicitatie. Dan ben ik ergens na drie uur wel weer terug. Als jullie even duimen tussen 13.00 en 13.30 dan moet het goed komen, net als bij Bella. (hoop ik dan)Succes Fiets! Ik zal voor je duimen.
Alle reacties Link kopieren
morguh maisjes

LV, balen van been van zoon, hoop dat het snel beter wordt!

Alle zieken heel veel beterschap!

Leo, wat balen van je arm, verkering in huis lijkt me een goed plan en dochter (wat een superlieve brief en wat fijn dat ze een vriendinnetje heeft!!!) kan ook een beetje helpen toch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
oh en Fietsie, ik duim ook voor jou hoor!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 11:04:

Mijn verkering komt maar inwonen een tijdje.

Hij weet het nog niet maar dat lijkt me het beste.

Koken kan hij niet maar ik red me wel een poosje met simpele dingen qua eten.

Huishouden moet dan maar wat minder grondig.

Inderdaad, over een week of twee weken is het vast al anders/beter weer.Das een goed plan! Enne verkering heeft geen inspraak toch?
I like being a mess. It's who I am.

Ik heb nog weinig bijgedragen vandaag, want druk met was en boodschappen, dat is nu klaar, en ook nog een paar mails weggewerkt tussen het bijlezen door. Nu ga ik met een knoop in mijn maag mezelf opknappen voor mijn sollicitatie. Dan ben ik ergens na drie uur wel weer terug. Als jullie even duimen tussen 13.00 en 13.30 dan moet het goed komen, net als bij Bella. (hoop ik dan)Succes Fietsie!

quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 11:01:

Inderdaad Leo, ik zou ook hulp vragen. Als iemand met zoiets met zo'n vraag bij mij zou komen zou ik zeker weten helpen.

De hele "je stikt er maar in, zijn mijn zorgen niet" mentaliteit komt mij een beetje mijn neus uit.Ik zou het ook doen en ik denk de meeste mensen wel, alleen het vragen erom is zo moeilijk.
quote:SaveTheDay schreef op 29 januari 2016 @ 10:59:

All aboard!!!

We komen eraan Leo.

[afbeelding]

Ik heb nog weinig bijgedragen vandaag, want druk met was en boodschappen, dat is nu klaar, en ook nog een paar mails weggewerkt tussen het bijlezen door. Nu ga ik met een knoop in mijn maag mezelf opknappen voor mijn sollicitatie. Dan ben ik ergens na drie uur wel weer terug. Als jullie even duimen tussen 13.00 en 13.30 dan moet het goed komen, net als bij Bella. (hoop ik dan)Succes Fiets.
Succes, Fietsie!
Life is short. Eat dessert first.

Ik heb nog weinig bijgedragen vandaag, want druk met was en boodschappen, dat is nu klaar, en ook nog een paar mails weggewerkt tussen het bijlezen door. Nu ga ik met een knoop in mijn maag mezelf opknappen voor mijn sollicitatie. Dan ben ik ergens na drie uur wel weer terug. Als jullie even duimen tussen 13.00 en 13.30 dan moet het goed komen, net als bij Bella. (hoop ik dan)Duim in de aanslag!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Succes Fietsie
Succes Fiets.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Go Fietsie Go! Succes!!
quote:AllyMcBeal schreef op 29 januari 2016 @ 11:18:

[...]

Ik zou het ook doen en ik denk de meeste mensen wel, alleen het vragen erom is zo moeilijk. Soms gaat het 'vanzelf'. Man sprak blijkbaar buurman vanochtend en vertelde dat ik griep heb. Krijg ik net een appje dat er rond 13 uur een pan sotosoep mijn kant op komt Is representatief voor ons flatgebouw, zulke lieve leuke buren!
SolliciFietsie!

('kort denken' is dat)
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 11:25:

SolliciFietsie!

(kort denken is dat)
quote:Oudblond schreef op 29 januari 2016 @ 11:24:

[...]

Soms gaat het 'vanzelf'. Man sprak blijkbaar buurman vanochtend en vertelde dat ik griep heb. Krijg ik net een appje dat er rond 13 uur een pan sotosoep mijn kant op komt Is representatief voor ons flatgebouw, zulke lieve leuke buren!Wat lief! (en lekker)
quote:Oudblond schreef op 29 januari 2016 @ 11:24:

[...]

Soms gaat het 'vanzelf'. Man sprak blijkbaar buurman vanochtend en vertelde dat ik griep heb. Krijg ik net een appje dat er rond 13 uur een pan sotosoep mijn kant op komt Is representatief voor ons flatgebouw, zulke lieve leuke buren!

Mogen mijn dochter en ik ook bij jou in de flat als we gaan verhuizen?

Zonder tennisarm ben ik ook heel handig om in de buurt te hebben.
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 11:27:

[...]

Mogen mijn dochter en ik ook bij jou in de flat als we gaan verhuizen?

Zonder tennisarm ben ik ook heel handig om in de buurt te hebben.Meer dan welkom Leo! Er staat nog een mooie flat te koop en we hopen allemaal op leuke nieuwe bewoners die lekker meeborrelen met het feestcomité en verloren voorwerpen op het prikbordje hangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven