innesteling?
woensdag 22 oktober 2008 om 16:59
woensdag 22 oktober 2008 om 17:12
quote:daan0606 schreef op 22 oktober 2008 @ 16:59:
Ik heb een vraag;
ik heb vorige week donderdag mijn eisprong gehad, en geklust zeg maar....nu heb ik vanaf maandag echt kramp in mijn onderbuik, ook een heel klein beetje oud bloedverlies, een keer..verder niet. Kramp wordt nu minder, bijna weg. Zou dit innesteling kunnen zijn?? bedankt alvast...Ik las geklutst.
Ik heb een vraag;
ik heb vorige week donderdag mijn eisprong gehad, en geklust zeg maar....nu heb ik vanaf maandag echt kramp in mijn onderbuik, ook een heel klein beetje oud bloedverlies, een keer..verder niet. Kramp wordt nu minder, bijna weg. Zou dit innesteling kunnen zijn?? bedankt alvast...Ik las geklutst.
Cum non tum age

woensdag 22 oktober 2008 om 18:40
woensdag 22 oktober 2008 om 20:23
[quote]Carlice schreef op 22 oktober 2008 @ 18:40:
Ik las ook geklutst, niet zo raar met dat ei. En ik dacht nog: die is origineel.
Ik ga echt over m'n nek van de klusdagen, de ongi's en de NOD's, doe ff normaal!
Voor jouw vraag heb je testen, of iemand met zijn glazen bol moet bij dit topic langskomen.
Nee he! niet weer de discussie over welke woorden mogen en welke niet....
Daar word ik dan weer misselijk van.
Ouwe koeien.
Hebben we al zo vaak gehad. kom eens met wat verfrissends.
Ik las ook geklutst, niet zo raar met dat ei. En ik dacht nog: die is origineel.
Ik ga echt over m'n nek van de klusdagen, de ongi's en de NOD's, doe ff normaal!
Voor jouw vraag heb je testen, of iemand met zijn glazen bol moet bij dit topic langskomen.
Nee he! niet weer de discussie over welke woorden mogen en welke niet....
Daar word ik dan weer misselijk van.
Ouwe koeien.
Hebben we al zo vaak gehad. kom eens met wat verfrissends.
donderdag 23 oktober 2008 om 10:24
quote:Carlice schreef op 22 oktober 2008 @ 18:40:
Succes met je roereieren!
Succes met je roereieren!