Acrobat 11 expert gezocht
zondag 31 januari 2016 om 10:30
Ik probeer in een pfb bestand de pagina's om te wisselen. Het is een gescand document van 5 pagina's, maar omdat het dubbelzijdig is, is de paginanummering verkeerd om. Ik heb het document dus gewoon verkeerd om gescand, maar als het goed is kun je binnen een pdf document pagina's verschuiven.
Google leert mij dat ik het miniaturenvenster moet openen en dan de pagina's kan verslepen. Dit werkt niet (ik heb de handleiding voor de juiste versie gebruikt). Ik kan de miniatuurpagina's wel selecteren, maar krijg er geen beweging in. Ik heb ook al iets gevonden over javascript, maar ook dit krijg ik niet voor elkaar.
Wie o wie weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Bedankt!
Google leert mij dat ik het miniaturenvenster moet openen en dan de pagina's kan verslepen. Dit werkt niet (ik heb de handleiding voor de juiste versie gebruikt). Ik kan de miniatuurpagina's wel selecteren, maar krijg er geen beweging in. Ik heb ook al iets gevonden over javascript, maar ook dit krijg ik niet voor elkaar.
Wie o wie weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Bedankt!
zondag 31 januari 2016 om 10:55
https://acrobat.adobe.com ... ARFB&mv=search&s_kwcid=AL!3085!3!88439653974!b!!g!!adobe%20%2Bacrobat&ef_id=Vo0DmQAAAHkwUkCD:20160131095405:s
Niet geschoten is altijd mis