Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Dit huizenblok is een betonnen constructie. Dus daar kom je sowieso al niet in met een normale boor. En dan is ook nog alles met elkaar verbonden, dus klinkt het goed door

Maar het is weer eens wat anders dan blaffende honden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te wachten op de visite voor de verjaardag van neneer L. Wij zijn er al een uur klaar voor maar er komt nog niemand. Dus doe eerst maar een borrel dan, barvrouw.

Onze buren (2-onder-1-kap) zijn bijna klaar met verbouwen, de herrie neemt af... Heeft wel maanden geduurd
The owls are not what they seem
Idris Elba heeft ook een prijs voor rol in Beasts with no Nation. https://en.wikipedia.org/wiki/Idris_Elba

Is al de 2e niet blanke acteur. 93% van de jury van Oscar is blank.

Nou, ik ben echt van de griep af.

De rest van de dag mogen jullie mijn bed hebben.

Kruikjes mag je pakken. Die rode ken ik niet.

Beterschap.
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 13:42:

Dit huizenblok is een betonnen constructie. Dus daar kom je sowieso al niet in met een normale boor. En dan is ook nog alles met elkaar verbonden, dus klinkt het goed door

Maar het is weer eens wat anders dan blaffende honden.Dat heb je bij ons in t appartement ook. Alles klinkt door. Laatst hing er een briefje in de hal, wie er 's avonds om 10 uur steeds aan het boren was. Vond ik raar, want ik heb echt nog nooit rond die tijd herrie gehiord. Toen ik er over na ging denken, zou het best mijn blender kunnen zijn, ik maak altijd mn shales en pannenkoekbeslag rond die tijd
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:LadyL0101 schreef op 31 januari 2016 @ 13:45:

Ik zit te wachten op de visite voor de verjaardag van neneer L. Wij zijn er al een uur klaar voor maar er komt nog niemand. Dus doe eerst maar een borrel dan, barvrouw.

Onze buren (2-onder-1-kap) zijn bijna klaar met verbouwen, de herrie neemt af... Heeft wel maanden geduurd Wat voor borrel blieft u?

Tast toe.
quote:hatsetats schreef op 31 januari 2016 @ 13:52:

[...]

Dat heb je bij ons in t appartement ook. Alles klinkt door. Laatst hing er een briefje in de hal, wie er 's avonds om 10 uur steeds aan het boren was. Vond ik raar, want ik heb echt nog nooit rond die tijd herrie gehiord. Toen ik er over na ging denken, zou het best mijn blender kunnen zijn, ik maak altijd mn shales en pannenkoekbeslag rond die tijd
Oh lekker Leo. Doe mij er maar zo een. Is het alcoholvrij?
Doe maar een whiskey Star, de griep is er nog niet helemaal uit... Dank je!
The owls are not what they seem
Mag ik een koppie thee? En iets te eten?
quote:hatsetats schreef op 31 januari 2016 @ 14:00:

Mag ik een koppie thee? En iets te eten?

quote:Lady_Voldemort schreef op 31 januari 2016 @ 14:07:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Misschien is de buurman luchtgaatjes aan het boren?

Ligt hij onder een grote wand die is ingestort met een accu-boormachine.

Kan hij de richting niet vinden.

(Ik heb trouwens een leuk idee voor mode-ontwerpers. Meld je aan voor een catwalk in een van de optochten. Wel van te voren even informeren naar de kosten. V&D en al die ander ketens.

Een paar bordjes er bij en je kunt schitteren... Kaartjes uitdelen aan het publiek. Creatief met Bea.

Na afloop lekker weer naar huis. Wel goede loopschoenen doen, want het is vermoeiend. Duurt meestal wel een paar uur. Ik zou iets met dikke truien en paraplu doen.)
quote:LadyL0101 schreef op 31 januari 2016 @ 13:59:

quote:BridgetteDubois schreef op 31 januari 2016 @ 13:56:

Oh lekker Leo. Doe mij er maar zo een. Is het alcoholvrij?Absoluut!

A.u.b. Ik heb er zelf ook zin in.

Ik ben even blijven hangen vanwege die nominaties. Volgende week is het carnaval. Ik zie ook veel bijzondere jurken bij de nominaties. Veel plaatsen hebben grote optochten en met loopgroepen zonder wagen die een thema nodig hebben.

(Kleding en ketens die moeten sluiten... Is snel in elkaar gezet. Mag geen opruiend thema zijn)
quote:LadyL0101 schreef op 31 januari 2016 @ 13:59:

Nou, Ladylo101 kan voorlopig even vooruit. Als die vanavond niet radicaal genezen is vreet ik mijn hoed op.
O dit stamcafé doet overigens NIET aan carnaval.
Gelukkig!
quote:Poltergeist2016 schreef op 31 januari 2016 @ 14:12:

100% bevestiging, volgens mij is de hond aan het dementeren, ze ligt op een plaats waar ze alleen als pup zijnde vaak lag.

Gossie....

Hoe oud is 't hondtie?
Nee, maar gebruiken voor iets anders. IRL was het idee.

Er is mij meerdere keren gevraagd om adressen waar jong talent hun waren kunnen uitstallen.

Huur is te duur. Optocht is catwalk op straat.

Is idee voor de werkzoekende talenten. NIET voor in het stamcafé. Juist een eind uit de buurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven