Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
zondag 31 januari 2016 om 15:56
quote:MalleBabbe1 schreef op 31 januari 2016 @ 12:17:
[...]
Is er ook iemand van verslavingszorg/AA hier in het pand?
Misschien is dat ook wel een leuke uitbreiding van deze toko.
Dat er naast glitterbingo ook bijeenkomsten van de AA aangeboden worden.. quote:En dan ook wat geestelijk nazorg natuurlijk want we zijn hier tenslotte niet zomaar aan de drank..
Busje komt zo.
[...]
Is er ook iemand van verslavingszorg/AA hier in het pand?
Misschien is dat ook wel een leuke uitbreiding van deze toko.
Dat er naast glitterbingo ook bijeenkomsten van de AA aangeboden worden.. quote:En dan ook wat geestelijk nazorg natuurlijk want we zijn hier tenslotte niet zomaar aan de drank..
Busje komt zo.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 31 januari 2016 om 17:13
quote:MalleBabbe1 schreef op 31 januari 2016 @ 16:22:
O en ik doe een zwarte jas aan en ik heb een zwarte Pradatas bij me
Wel verdorie!!
Rokje en paardestaart? Zo ja dan gezien bij de kassa zo nee dan dus euh soort van niet...
Ik durfde nu echt niemand meer aan te spreken deze keer na t debacle van de vorige keer
O en ik doe een zwarte jas aan en ik heb een zwarte Pradatas bij me
Wel verdorie!!
Rokje en paardestaart? Zo ja dan gezien bij de kassa zo nee dan dus euh soort van niet...
Ik durfde nu echt niemand meer aan te spreken deze keer na t debacle van de vorige keer
zondag 31 januari 2016 om 17:19
Ambities in de ballenbak en dan bitter achter blijven?? Zie het op internet.
Is een boek met die titel...
Ik wilde een bakje bitterballen neer zetten. Een paar stokjes sateh en dan krijg ik zoiets?
Hier dan:
Wat over is dat gooi je maar in de afvalbak. (Laten staan voor de daklozen, Dan voor de deur zetten.)
Is een boek met die titel...
Ik wilde een bakje bitterballen neer zetten. Een paar stokjes sateh en dan krijg ik zoiets?
Hier dan:
Wat over is dat gooi je maar in de afvalbak. (Laten staan voor de daklozen, Dan voor de deur zetten.)