Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
zondag 31 januari 2016 om 21:42
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 21:39:
[...]
Mijn leeftijd quoten das pas niet cool stil maar, heb het al weggehaald
Michael Jackson's Thriller ook niet koel?
De muzikanten op die CD zijn namelijk de jongens van Toto en human nature is door een van hen geschreven
[...]
Mijn leeftijd quoten das pas niet cool stil maar, heb het al weggehaald
De muzikanten op die CD zijn namelijk de jongens van Toto en human nature is door een van hen geschreven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 31 januari 2016 om 21:42
zondag 31 januari 2016 om 21:45
quote:rosanna08 schreef op 31 januari 2016 @ 21:42:
[...]
stil maar, heb het al weggehaald
Boeit me niet echt hoor !
Alleen is t ff kut dat ik tot nu toe de oudste lijk te zijn, op die ouwe Cor na dan.
En best cool hoor maar hier in huis een overdosis gehoord door achterlijke voorliefde van koter voor ouwe meuk....
[...]
stil maar, heb het al weggehaald
Alleen is t ff kut dat ik tot nu toe de oudste lijk te zijn, op die ouwe Cor na dan.
En best cool hoor maar hier in huis een overdosis gehoord door achterlijke voorliefde van koter voor ouwe meuk....
zondag 31 januari 2016 om 21:46
zondag 31 januari 2016 om 21:47
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 21:45:
[...]
(niet verder vertellen hoor, maarre Yas is ouder je hebt het niet van mij he )
[...]
(niet verder vertellen hoor, maarre Yas is ouder je hebt het niet van mij he )
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 31 januari 2016 om 21:49
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 21:45:
[...]
En best cool hoor maar hier in huis een overdosis gehoord door achterlijke voorliefde van koter voor ouwe meuk.... Ik las oudste lijk. Maar er staat oudste lijk.
[...]
En best cool hoor maar hier in huis een overdosis gehoord door achterlijke voorliefde van koter voor ouwe meuk.... Ik las oudste lijk. Maar er staat oudste lijk.