Mode & Beauty alle pijlers

Nepwimpers

01-02-2016 14:07 7 berichten
Ik wil nepwimpers gaan proberen maar wat is nou het beste? Hele nepwimpers of wimperstukjes, voor of na je oogmake-up aanbrengen en aangezien ik het niet heel vaak ga gebruiken hoef ik geen dure wimperlijm, dat vind ik dan zonde. Maar graag wel eentje waarbij ik niet bang hoef te zijn dat is de wimpers verlies. Wat zijn jullie ervaringen/tips?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring: Het was/zat zeer kaa uu tee. Mijn tip: Doe het niet haha.

Wellicht lag het gewoon aan de studio's hier in de stad maar drie keer geprobeerd niks voor mij. Al vind ik het wel écht prachtig.
Hele nepwimpers na je oog make up of one by one bij een goede salon (kost wel veel meer geld).

Ik zou zelf geen wimperstukjes doen omdat deze vaak te zwaar zijn, plus als je ergens bent en er valt ineens een stukje af zit je dan met een lelijk gat. Ik zou gaan voor one by one bij een goede salon. Scheelt hoop gepriegel met zelf doen en blijft paar weken mooi totdat je weer laat vervullen.

Maar volgens mij wil je het zelf doen, probeer een goed merk wimpers met een goede lijm. Want lijm van bijv. Primark of Action, vind ik helemaal niks. Zitten me oogleden ineens half plakkerig aan elkaar wanneer ik ze sluit en open doe.
'We should all start to live before we get too old.'
Je kan bij de Douglas of het Kruidvat nepwimpers kopen. Ik heb van het Kruidvat van het merk Ardell de Whispies gekocht. Deze zijn heel natuurlijk en blijven met de lijm die erbij zit heel goed zitten.

Hoe je ze erop zet kan je bekijken op YouTube filmpjes of tutorials van beautybloggers. Google maar op Kunstwimpers.

Eraf halen gaat heel makkelijk en het is niet slecht voor je eigen wimpers in tegenstelling tot wimperextensions.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Als je het sowieso zelf gaat doen zou ikzelf wel stukjes kopen ipv hele wimpers. Je kunt beter een gaatje in je wimpers hebben dan dat je wimpers half van je ogen afhangen.. Dat is nog erger verder geen ervaringen mee dus geen tips voor een merk, succes.
Action. Kan je een hele middag spelen voor minder dan een euro. Ik geloof dat je er drie verschillende modellen voor krijgt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De Mac heeft vele soorten verschillende nepwimpers ligt eraan wat voor effect je wil bereiken wil je ze langer of juist voller.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven