Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
maandag 1 februari 2016 om 21:20
maandag 1 februari 2016 om 21:32
quote:Eleonora-1 schreef op 01 februari 2016 @ 21:30:
Tom Jones, fascinerende man vind ik dat.
Sexy op een vreemde manier want eigenlijk wíl ik hem helemaal niet sexy vinden. ik ben opgegroeid met een moeder die fan van alledrie was/is en ben met haar ook naar concerten van Tom en Cliff geweest en ik vind het oude werk van Tom wel ok. Ik ben afgehaakt toen hij dat nummer van Prince verkrachtte
Tom Jones, fascinerende man vind ik dat.
Sexy op een vreemde manier want eigenlijk wíl ik hem helemaal niet sexy vinden. ik ben opgegroeid met een moeder die fan van alledrie was/is en ben met haar ook naar concerten van Tom en Cliff geweest en ik vind het oude werk van Tom wel ok. Ik ben afgehaakt toen hij dat nummer van Prince verkrachtte
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 1 februari 2016 om 21:35
maandag 1 februari 2016 om 21:40
quote:Eleonora-1 schreef op 01 februari 2016 @ 21:37:
Tom ging op een gegeven moment wat overdrijven inderdaad.
Doet hij nu nog iets? hij treedt volgens mij nog wel op, geloof dat ie vorig jaar of het jaar ervoor nog in Ziggodome heeft gestaan, maar geen idee of hij nog nieuw werk uitbrengt
Tom ging op een gegeven moment wat overdrijven inderdaad.
Doet hij nu nog iets? hij treedt volgens mij nog wel op, geloof dat ie vorig jaar of het jaar ervoor nog in Ziggodome heeft gestaan, maar geen idee of hij nog nieuw werk uitbrengt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 1 februari 2016 om 21:48