tv-makelaar, mission impossible
dinsdag 2 februari 2016 om 20:43
Ze had beter in dat programma "Hoe schoon is jouw huis" gepast. Wat goor zeg.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
dinsdag 2 februari 2016 om 20:49
quote:Sabeltandcavia schreef op 02 februari 2016 @ 20:40:
Ik ben ook gek op beesten hoor, maar dit slaat alles! Een kip in bed? Honden op de bank? Katten op het aanrecht?Nou ja, allemaal niet heel erg (hoewel, die kip... Maar hond op bank en katten op aanrecht gebeurt bij zoveel mensen), als je maar schoon blijft maken. En als ik Bob zo hoorde is dat bij deze mevrouw een beetje het probleem.
Ik ben ook gek op beesten hoor, maar dit slaat alles! Een kip in bed? Honden op de bank? Katten op het aanrecht?Nou ja, allemaal niet heel erg (hoewel, die kip... Maar hond op bank en katten op aanrecht gebeurt bij zoveel mensen), als je maar schoon blijft maken. En als ik Bob zo hoorde is dat bij deze mevrouw een beetje het probleem.
dinsdag 2 februari 2016 om 20:50
Ik vind het sneu hoor zulke mensen, teleurgesteld in alles en dan moet ze met haar beestje weg. Aan de andere kant vraag ik me af waar je het idee vandaan haalt met kippen te slapen en dat huis zo ranzig te laten worden als je heel de dag thuis bent?!? Even keertje met onkruid spul rond dat zwembad en het knapt al een heel eind op. Maar kan me ook voorstellen dat iemand op den duur echt de kracht niet meer heeft.
dinsdag 2 februari 2016 om 21:01
Maar ze is toch niet ziek of zo? Ze kan toch wel een huis bijhouden?
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
dinsdag 2 februari 2016 om 21:05
dinsdag 2 februari 2016 om 21:13