Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten

20-10-2008 16:01 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
quote:Vent70 schreef op 23 oktober 2008 @ 20:09:

Kijk zij weet heel goed wat pi is:

[afbeelding]Wie is dat lelijke mokkel?
Danica McKellar, gepromoveerd wiskundige (en actrice).
Heb al Wiki geraadpleegd. Blijft een lelijk mokkel. Brr.
Ze lijkt een beetje op Demi Moore.

Het lukt niet hoor, dat bewerken. Ik vrees dat mijn wiskundig inzicht me hier in de steek laat.

Ik ben trouwens stiekem aan de drank. Ik heb net een blikje Prosecco achterovergeslagen. En ik was nog te beroerd om het in een glas te mikken.
Ik ben ook een digibeet Zam. Maar ja, daar zijn mannen toch voor? Ik drink rode Martini. Niet zo lekker, wel goedkoop. Kameeltje erbij. Ik mis nog een goed boek.
Ik Baileys. Maar alleen omdat het bier op is.

Ben in een rare stemming.
Geen bijzonderheden
Tisser dan Yas?
Zo, nu heeft iedereen het gelezen, en kan het weer foetsie. Lang leve de edit functie.

Potjandosie, ik verneuk het hele topic van Geleerd.
Vandaag voor het eerst een beetje depri en eenzaam. Ineens komen de dingen in volle vaart op je af. Iets van....naja.

Zam, als ik gesetteld ben, dan wijden we samen in, met veel wijn en chocolade en zakdoeken.

Ik haal even Mirlo's hangbank omhoog, daar is het handiger kletsen.
Geen bijzonderheden
Prosecco in blik ? Nou ja, ik ben hier ook aan de wijn. Wel verdiend na een dag hard we.... *kuch*

Yasmijn, hangen is goed

Proost allemaal.
quote:Digitalis schreef op 23 oktober 2008 @ 20:08:

Oh Zam, het is inderdaad Monica! Met sigaret wedden dat geleerd denkt dat jij het bent en je gelijk een huwelijksaanzoek doet!
Prosit!

Bij de LIDL haal je Prosecco in blik.
ah, die zijn best lekker die blikjes prosecco. Hoef je niet gelijk een fles in je eentje open te trekken.
quote:Zamirah schreef op 23 oktober 2008 @ 21:16:

Prosit!

Bij de LIDL haal je Prosecco in blik.
Geen bijzonderheden
Ook bij de Aldi btw...
Inderdaad.

Prosecco is toch best een elitair drankje, toch?? Zo blijven we toch nog on topic.
Zijn best leuk, huwelijksaanzoeken

De prosecco blikjes kende ik nog niet. Het is ook iets te zoet voor mijn smaak, en in gezelschap gaat een fles makkelijk op.
Ja, een huwelijksaanzoek is leuk, maar dan wel van de man van je dromen.
Kunnen jullie je voorstellen, dat Geleerd/EB nu thuis likkebaardend zit mee te lezen???
quote:Zamirah schreef op 23 oktober 2008 @ 21:28:

Ja, een huwelijksaanzoek is leuk, maar dan wel van de man van je dromen.
Geen bijzonderheden
Dabedoellik.
Laten we dan maar naakt achter onze schermpjes gaan zitten, wel zo'n fijne gedachte voor hem.

(ps: jij in die bikini uit salamanca(waar geen strand is) met catcher in the rye, de beste geleerde man dacht echt dat jij het was).
Da's toch wel een beetje dom van hem, dan. Ik schat zijn iq in op <100...
Pfffft! Nou hèhè, die rotkist staat aan de grond (nou ja staat...) Nou nog 's zien dat we hier die jungle uitkomen.
Goedemorgen allemaal,

Is er nog een beetje prosecco over van gister, kan wel een acloholische versnapering gebruiken.

Heeft 'Geleerd' al een permaban? ik kon er nog nix over vinden in het blokadetopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven