Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
donderdag 4 februari 2016 om 15:10
quote:Dreamer schreef op 04 februari 2016 @ 14:06:
[...]
Een echte man verschoont geen luier? Dan moet die echte man zorgen dat hij geen kinderen krijgt. Wat een gezeik. Ben het gelijk met je eens Maar goed, ik vind Maxim sowieso altijd al geforceerd "Kijk mij eens een echte man zijn" roepen. Raar genoeg vinden mannen hem grappig. Ook de mijne
(geen echte man, aldus Maxim, want hij verschoonde wel luiers)
Hij is echt zo. In het echt ook. Een ongelikte beer.
Dat van die luiers zei hij overigens niet, dat was dan weer Keizer.
Ja, veel mensen vinden MH leuk, ook vrouwen. Ik zie het niet. Maar ik vind Youp dus ook niet leuk. En (jawel) Freek wel.
Ik kan ook niet tegen Claudia de Breij, terwijl die ontzettend bejubeld wordt.
Het is allemaal een kwestie van smaak mensen, smaak is het!
[...]
Een echte man verschoont geen luier? Dan moet die echte man zorgen dat hij geen kinderen krijgt. Wat een gezeik. Ben het gelijk met je eens Maar goed, ik vind Maxim sowieso altijd al geforceerd "Kijk mij eens een echte man zijn" roepen. Raar genoeg vinden mannen hem grappig. Ook de mijne
(geen echte man, aldus Maxim, want hij verschoonde wel luiers)
Hij is echt zo. In het echt ook. Een ongelikte beer.
Dat van die luiers zei hij overigens niet, dat was dan weer Keizer.
Ja, veel mensen vinden MH leuk, ook vrouwen. Ik zie het niet. Maar ik vind Youp dus ook niet leuk. En (jawel) Freek wel.
Ik kan ook niet tegen Claudia de Breij, terwijl die ontzettend bejubeld wordt.
Het is allemaal een kwestie van smaak mensen, smaak is het!
donderdag 4 februari 2016 om 15:15
quote:Talkinghead schreef op 04 februari 2016 @ 15:12:
Vrolijke berichten hier! Ik blijf nog even zitten dan, een appelflap klinkt lekker. Gefeliciteerd!
De sfeer is hier erg goed te noemen inderdaad.
Vandaar ook (denk ik) een goed topic om als meelezer gewoon mee te gaan doen, zonder bang te zijn een 'groepje' te verstoren.
Vrolijke berichten hier! Ik blijf nog even zitten dan, een appelflap klinkt lekker. Gefeliciteerd!
De sfeer is hier erg goed te noemen inderdaad.
Vandaar ook (denk ik) een goed topic om als meelezer gewoon mee te gaan doen, zonder bang te zijn een 'groepje' te verstoren.
donderdag 4 februari 2016 om 15:19
Leo. Smaken verschillen zeker, gelukkig maar. MH mag van mij achter het behang, hoewel het hem siert dat hij op tv niet anders is dan in werkelijkheid. Kan Youp regelmstig wel waarderen, in het NRC schrijft (schreef?) hij doorgaans prikkelende columns. Freek idem dito, net als Claudia. Ik denk ik op het gebied van cabaret en aanverwanten alleen NUHR altijd goed vind. Helaas laatste show nog niet gezien terwijl ze wel in de buurt hebben gespeeld.
donderdag 4 februari 2016 om 15:25
Ik stond al een paar keer op het punt om aan te schuiven want niet enorm bescheiden maar soms toch even verlegen. Maar het ijs is wel gebroken nu
Ik ga trouwens ruimte maken aan de bar: er moet nog een stukje huis kattenhaarvrij worden gemaakt (voor zolang het duurt) en daarna moet ik naar de kapperT.
En als het half lukt kom ik vanavond een biertje bestellen.
Ik ga trouwens ruimte maken aan de bar: er moet nog een stukje huis kattenhaarvrij worden gemaakt (voor zolang het duurt) en daarna moet ik naar de kapperT.
En als het half lukt kom ik vanavond een biertje bestellen.
donderdag 4 februari 2016 om 15:33
quote:Talkinghead schreef op 04 februari 2016 @ 15:25:
Ik stond al een paar keer op het punt om aan te schuiven want niet enorm bescheiden maar soms toch even verlegen. Maar het ijs is wel gebroken nu
En als het half lukt kom ik vanavond een biertje bestellen.Tot vanavond!
En als het half lukt kom ik vanavond een biertje bestellen.Tot vanavond!
donderdag 4 februari 2016 om 15:39
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 februari 2016 @ 15:35:
Blond, gefeliciteerd met man.Dank je Woll, neem een appleflap! Eerlijk gezegd was ik vanochtend vergeten om hem te feliciteren Pas toen ik op het werk mijn agenda opende....
Blond, gefeliciteerd met man.Dank je Woll, neem een appleflap! Eerlijk gezegd was ik vanochtend vergeten om hem te feliciteren Pas toen ik op het werk mijn agenda opende....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 4 februari 2016 om 15:40
donderdag 4 februari 2016 om 15:46
donderdag 4 februari 2016 om 15:55
donderdag 4 februari 2016 om 16:00
donderdag 4 februari 2016 om 16:03
Goochelen gaat helemaal niet goed hier... Ik zocht naar lekkere tapas.
Krijg ik Happas Nou, als je het mij vraagt dan is het bitterbal met prei en mosterd.
Breij lijkt op prei... Om de hete Breij heen praten?
Balkenbrij. Is ook een idee.
Op smulweb staat dit. en dat is een Belgisch recept.
Op wikipedia staat uitleg over waar het van gemaakt werd. https://nl.wikipedia.org/wiki/Balkenbrij Oud-Hollands en past bij het gebied waar ze gaan feesten.
Nou, hier had ik graag wat toastjes neer gezet, maar zoekmachine werkt niet mee.
Krijg ik Happas Nou, als je het mij vraagt dan is het bitterbal met prei en mosterd.
Op smulweb staat dit. en dat is een Belgisch recept.
Op wikipedia staat uitleg over waar het van gemaakt werd. https://nl.wikipedia.org/wiki/Balkenbrij Oud-Hollands en past bij het gebied waar ze gaan feesten.
Nou, hier had ik graag wat toastjes neer gezet, maar zoekmachine werkt niet mee.
donderdag 4 februari 2016 om 16:04
quote:Solomio schreef op 04 februari 2016 @ 16:00:
[...]
Karma? Als in dat ik het verdiend heb om zo lang te moeten wachten? Misschien wil het universum je zo laten weten hoe het voelt tevergeefs op een telefoontje te wachten? Of was het iemand anders hier die vertelde dat ze een telefoontje was vergeten te plegen omdat ze het zo druk had met lampjes?
[...]
Karma? Als in dat ik het verdiend heb om zo lang te moeten wachten? Misschien wil het universum je zo laten weten hoe het voelt tevergeefs op een telefoontje te wachten? Of was het iemand anders hier die vertelde dat ze een telefoontje was vergeten te plegen omdat ze het zo druk had met lampjes?
donderdag 4 februari 2016 om 16:05
quote:Pumps_italiaans schreef op 04 februari 2016 @ 16:03:
Krijg ik Happas [afbeelding] Nou, als je het mij vraagt dan is het bitterbal met prei en mosterd.
Op smulweb staat dit. [afbeelding] en dat is een Belgisch recept.
Nou, hier had ik graag wat toastjes neer gezet, maar zoekmachine werkt niet mee.Sorry Pumps, ik sla even over. Het ziet er allebei niet zo lekker uit.
Krijg ik Happas [afbeelding] Nou, als je het mij vraagt dan is het bitterbal met prei en mosterd.
Op smulweb staat dit. [afbeelding] en dat is een Belgisch recept.
Nou, hier had ik graag wat toastjes neer gezet, maar zoekmachine werkt niet mee.Sorry Pumps, ik sla even over. Het ziet er allebei niet zo lekker uit.